V System4u si zakládáme na rychlé zákaznické podpoře. Při ztrátě nebo poškození mobilního zařízení obratem posíláme náhradní, nastavené stejně jako to původní. Váš člověk tak prakticky ihned pokračuje v práci - a my mezitím vyřídíme opravu, reklamaci nebo nákup nového přístroje.
Pro podporu uživatelů mobilních zařízení máme v System4u vyčleněný celý technický tým. Naši technici se neustále vzdělávají - v roce 2020 například složili těžké zkoušky, které připravila společnost VMware pro své partnery a dosáhli kvalifikace Master Services Competency v oblasti Digital Workspace.
Díky tomu máme přehled, dáváme vám vědět o aktuálních verzích technologií nebo nových možnostech řešení.
Podporu řešíme pomocí zákaznického helpdesku, do kterého se naši zákazníci přihlásí svým heslem a ihned vidí, v jaké stavu jsou jejich požadavky, kolik jich je v procesu nebo kolik vyřešených. Požadavkům dokonce můžete určovat prioritu - takže pokud něco skutečně hoří, dáte nám o tom tímto způsobem vědět.
Pokud ale helpdesk z jakéhokoliv důvodu nemůžete nebo nechcete využít, samozřejmě nám kdykoliv zavoláte a my se vám budeme věnovat. Nebude to však natolik přehledné a prioritizované, jako v helpdesku a ani tím naši službu nijak neurychlíme.
Jsme neustále k dispozici
Víme, že některé urgentní problémy nepočkají. Zákazníkům, kteří mají zájem, proto nabízíme zákaznickou podporu až v režimu 24/7. Za přiměřený měsíční poplatek mají tito zákazníci jistotu, že jejich požadavky řešíme vždy přednostně - a to klidně i o víkendu nebo o půlnoci.
Navíc jsme s těmito zákazníky v neustálém styku. Informujeme je o novinkách, plánovaných aktualizacích a možným problémům předcházíme. Známe totiž jejich IT infrastrukturu a vyřešit jakoukoli lapálii je o to snazší.
Ti, kteří si podporu neplatí, to však mají těžší. Jakmile se vyskytne problém, a ten vždycky hoří a nikdo nechce čekat, nastane celkem nepříjemná situace.
Může se totiž stát, že s takovým zákazníkem nejsme již delší dobu v kontaktu, nevíme, jak na tom jeho IT infrastruktura je a kde se mohla stát chyba. Najít pak příčinu vzniklé chyby je o dost těžší, stojí to mnohem více času a v důsledku i mnohem více peněz, navíc se takovému zákazníkovi opravdu nemůžou naši technici věnovat hned - priority jsou jasně dané.
Proto naši obchodníci všem zákazníkům výhody předplacené podpory zdůrazňují. Pokud si někdo u nás objedná i podporu pro koncové uživatele mobilních zařízení ve své firmě, rádi zajistíme i tuto službu.
Zaměstnanci se tak nemusí obracet na firemní IT oddělení, které by asi ani samo takový nápor nezvládlo - představte si, že je ve firmě 500 zaměstnanců a každý má 1 až 2 mobilní zařízení!.
Koncoví uživatelé se tedy obrací přímo na nás a to telefonicky a jejich problémy řešíme okamžitě. Jsou to většinou zaměstnanci velkých korporátů my jsme s nimi schopni hovořit i anglicky a přizpůsobit se např. časovému posunu.
Tuto službu ocení velké společnosti s pobočkami po celém světě.
Klíčové přitom je, že zákazník se svým požadavkem nevolá do anonymního call centra kdesi na druhém konci Evropy. Volá vždy nám, konkrétnímu technikovi, který požadavek nikam nepředává, ale ihned jej řeší.
Spolehlivá zákaznická podpora znamená předcházení problémům.
Článek System4u a.s. ze dne čtvrtek 23. července 2020
Doporučení System4u k zabezpečení e-mailových serverů
Digital Workspace - nový IT obor
Okta nástroje správy identit pro bezpečný vzdálený přístup k firemním datům
Příčiny komplikací efektivní práce z domova
Proč řešit bezpečnost mobilních zařízení
Nástroje pro bezpečnost dat a Windows 10 zařízení v prostředí Microsoft 365
Jak na správný postup integrace aplikací z rodiny Microsoft 365
Dálkové nastavení tabletů pro žáky a pedagogy ZŠ Antonínská
Migrace do Microsoft Intune s pomocí nástroje IDOT
Drinky s příběhem na tabletech brněnského baru
Jak ekologicky likvidovat staré mobily a výpočetní techniku
Nejvyšší parterský status VMware pro System4u
Home office nástroje s podporou System4u zajistí efektivní práci vašich lidí
Správa mobilních zařízení s rychlou zákaznickou podporou
Mějte mobilní zařízení pod kontrolou v celém jejich životním cyklu
Vzdálená správa mobilních zařízení šetří spoustu času a starostí
Pronájem mobilních zařízení přináší firmám řadu výhod
System4u prokazuje odborné znalosti v oblasti digitálního pracovního prostředí VMware
Firemní mobilní zařízení vybírejte s rozvahou
Online konzultace zdarma pro zřízení home office
Jak přejít na Android Enterprise pro správu a management mobilních zařízení firmy
Výhody umístění v magickém kvadrantu Gartner
Jak se dostat do magického kvadrantu Gartner
Magický kvadrant Gartner - skvělá pomůcka při výběru ICT dodavatele
15 let zkušeností System4u na IT trhu
Recyklovat mobilní telefony se firmám vyplatí
Kontrola vstupenek návštěvníků velkých akcí pomocí mobilních technologií
Věrnostní digitální hra zvyšuje loajalitu zaměstnanců
Za únik firemních dat jsou často odpovědní neopatrní zaměstnanci
Jak zavést ve firmě EMM systém
EMM jako cesta k dalšímu zvyšování produktivity zaměstnanců
Firemní mobilita a GDPR musí být v souladu
AirWatch pomáhá při správě mobilních zařízení obchodníků Bohemia Energy
Mobilita jako nový druh podnikové informatiky
Také musíte řešit IT problémy, se kterými si vůbec nevíte rady?
Mobilních řešení pro práci v terénu bude přibývat