logo System4u a.s.

Správa mobilních zařízení s rychlou zákaznickou podporou

V System4u si zakládáme na rychlé zákaznické podpoře. Při ztrátě nebo poškození mobilního zařízení obratem posíláme náhradní, nastavené stejně jako to původní. Váš člověk tak prakticky ihned pokračuje v práci - a my mezitím vyřídíme opravu, reklamaci nebo nákup nového přístroje.

Pro podporu uživatelů mobilních zařízení máme v System4u vyčleněný celý technický tým. Naši technici se neustále vzdělávají - v roce 2020 například složili těžké zkoušky, které připravila společnost VMware pro své partnery a dosáhli kvalifikace Master Services Competency v oblasti Digital Workspace.

Díky tomu máme přehled, dáváme vám vědět o aktuálních verzích technologií nebo nových možnostech řešení.

Podporu řešíme pomocí zákaznického helpdesku, do kterého se naši zákazníci přihlásí svým heslem a ihned vidí, v jaké stavu jsou jejich požadavky, kolik jich je v procesu nebo kolik vyřešených. Požadavkům dokonce můžete určovat prioritu - takže pokud něco skutečně hoří, dáte nám o tom tímto způsobem vědět.

Pokud ale helpdesk z jakéhokoliv důvodu nemůžete nebo nechcete využít, samozřejmě nám kdykoliv zavoláte a my se vám budeme věnovat. Nebude to však natolik přehledné a prioritizované, jako v helpdesku a ani tím naši službu nijak neurychlíme.

Jsme neustále k dispozici

Víme, že některé urgentní problémy nepočkají. Zákazníkům, kteří mají zájem, proto nabízíme zákaznickou podporu až v režimu 24/7. Za přiměřený měsíční poplatek mají tito zákazníci jistotu, že jejich požadavky řešíme vždy přednostně - a to klidně i o víkendu nebo o půlnoci.

Navíc jsme s těmito zákazníky v neustálém styku. Informujeme je o novinkách, plánovaných aktualizacích a možným problémům předcházíme. Známe totiž jejich IT infrastrukturu a vyřešit jakoukoli lapálii je o to snazší.

Ti, kteří si podporu neplatí, to však mají těžší. Jakmile se vyskytne problém, a ten vždycky hoří a nikdo nechce čekat, nastane celkem nepříjemná situace.

Může se totiž stát, že s takovým zákazníkem nejsme již delší dobu v kontaktu, nevíme, jak na tom jeho IT infrastruktura je a kde se mohla stát chyba. Najít pak příčinu vzniklé chyby je o dost těžší, stojí to mnohem více času a v důsledku i mnohem více peněz, navíc se takovému zákazníkovi opravdu nemůžou naši technici věnovat hned - priority jsou jasně dané.

Proto naši obchodníci všem zákazníkům výhody předplacené podpory zdůrazňují. Pokud si někdo u nás objedná i podporu pro koncové uživatele mobilních zařízení ve své firmě, rádi zajistíme i tuto službu.

Zaměstnanci se tak nemusí obracet na firemní IT oddělení, které by asi ani samo takový nápor nezvládlo - představte si, že je ve firmě 500 zaměstnanců a každý má 1 až 2 mobilní zařízení!.

Koncoví uživatelé se tedy obrací přímo na nás a to telefonicky a jejich problémy řešíme okamžitě. Jsou to většinou zaměstnanci velkých korporátů my jsme s nimi schopni hovořit i anglicky a přizpůsobit se např. časovému posunu.

Tuto službu ocení velké společnosti s pobočkami po celém světě.

Klíčové přitom je, že zákazník se svým požadavkem nevolá do anonymního call centra kdesi na druhém konci Evropy. Volá vždy nám, konkrétnímu technikovi, který požadavek nikam nepředává, ale ihned jej řeší.

Spolehlivá zákaznická podpora znamená předcházení problémům.

Článek System4u a.s. ze dne čtvrtek 23. července 2020

Další články od System4u a.s.

Doporučení System4u k zabezpečení e-mailových serverů

Digital Workspace - nový IT obor

Okta nástroje správy identit pro bezpečný vzdálený přístup k firemním datům

Příčiny komplikací efektivní práce z domova

Proč řešit bezpečnost mobilních zařízení

Nástroje pro bezpečnost dat a Windows 10 zařízení v prostředí Microsoft 365

Jak na správný postup integrace aplikací z rodiny Microsoft 365

Dálkové nastavení tabletů pro žáky a pedagogy ZŠ Antonínská

Migrace do Microsoft Intune s pomocí nástroje IDOT

Drinky s příběhem na tabletech brněnského baru

Jak ekologicky likvidovat staré mobily a výpočetní techniku

Nejvyšší parterský status VMware pro System4u

Home office nástroje s podporou System4u zajistí efektivní práci vašich lidí

Správa mobilních zařízení s rychlou zákaznickou podporou

Mějte mobilní zařízení pod kontrolou v celém jejich životním cyklu

Vzdálená správa mobilních zařízení šetří spoustu času a starostí

Pronájem mobilních zařízení přináší firmám řadu výhod

System4u prokazuje odborné znalosti v oblasti digitálního pracovního prostředí VMware

Firemní mobilní zařízení vybírejte s rozvahou

Online konzultace zdarma pro zřízení home office

Jak přejít na Android Enterprise pro správu a management mobilních zařízení firmy

Výhody umístění v magickém kvadrantu Gartner

Jak se dostat do magického kvadrantu Gartner

Magický kvadrant Gartner - skvělá pomůcka při výběru ICT dodavatele

15 let zkušeností System4u na IT trhu

Recyklovat mobilní telefony se firmám vyplatí

Kontrola vstupenek návštěvníků velkých akcí pomocí mobilních technologií

Věrnostní digitální hra zvyšuje loajalitu zaměstnanců

Za únik firemních dat jsou často odpovědní neopatrní zaměstnanci

Jak zavést ve firmě EMM systém

EMM jako cesta k dalšímu zvyšování produktivity zaměstnanců

Firemní mobilita a GDPR musí být v souladu

AirWatch pomáhá při správě mobilních zařízení obchodníků Bohemia Energy

Mobilita jako nový druh podnikové informatiky

Také musíte řešit IT problémy, se kterými si vůbec nevíte rady?

Mobilních řešení pro práci v terénu bude přibývat

Transformace společnosti System4u na akciovou společnost

MDM řešení má všechna vaše mobilní zařízení pod kontrolou