logo Asseco Solutions, a.s.

Petr Vondráček

Vedoucí marketingu společnosti Asseco Solutions

Petr Vondráček - Asseco Solutions, a.s.logo Asseco Solutions, a.s.LinkedIn

Nejvíce si vážím těch ocenění, která mají přímý vliv na obchodní výsledky společnosti a zákaznickou spokojenost. Zákaznický prožitek a výrazný produktový marketing bych rád promítl co nejdříve v marketingových aktivitách nosné produktové řady Asseco, tedy značky Helios.

Za celou svoji kariéru se snažím mazat rozdíly mezi marketingem a obchodem. Rád tyto aktivity vzájemně provazuji.

Petr Hampl

Prokurista společnosti Asseco Solutions

Petr Hampl - Asseco Solutions, a.s.logo Asseco Solutions, a.s.LinkedIn

Ekonomika jede na plné obrátky a požadavky zákazníků, zejména výrobních firem, se rok co rok zvyšují a musíme tak i přes naši velikost a komplexnost poskytovaných služeb, zajistit dostatečnou flexibilitu v reakcích na ně.

Proto intenzivně pracujeme na inovacích, zejména v oblasti stále se zvyšující podpory automatizace procesů.

Martin Jedlička

Vedoucí marketingu společnosti Asseco Solutions

Martin Jedlička - Asseco Solutions, a.s.logo Asseco Solutions, a.s.LinkedIn

Ačkoliv mluvíme k firemní klientele, tak se snažíme využívat prvky známé především z B2C komunikace. Proto ani v naší kampani nechybí emoce a vtip, pomocí kterých ukazujeme výhody našich systémů. Před spuštěním kampaně jsme si důkladně otestovali naši kreativu a aktuální video baví diváky ještě víc, než předchozí. Tomu také odpovídají první čísla, která pozorujeme.

Naše kampaň je cílena na vybrané skupiny populace a jim je přizpůsoben i výběr médií. Naším cílem není zasáhnout masy, ale lidi, kterým je blízký náš humor a kterým naše systémy mohou přinést prospěch.

Dušan Drechsler

Finanční ředitel společnosti Asseco Solutions ČR

Dušan Drechsler - Asseco Solutions, a.s.logo Asseco Solutions, a.s.

Nárůst, kterého jsme za posledních šesti měsíců dosáhli, svědčí o tom, že si firmy uvědomují potřebu optimalizovat podnikové procesy za pomoci kvalitního informačního systému.

Tomu napovídá i rozšíření našeho klientského portfolia o významné společnosti, jakými jsou například Stahlgruber nebo Mountfield.

Jiří Hub

Výkonný ředitel a místopředseda představenstva společnosti Asseco Solutions

Jiří Hub - Asseco Solutions, a.s.logo Asseco Solutions, a.s.

K vytvoření systému SCS nás inspirovali sami naši zákazníci. Při rozhovorech s nimi nám došla velmi logická skutečnost - odborníkem na konkrétní produkt je především sám jeho výrobce, a to i v případě, že už se tento výrobek nenachází v jeho firmě, ale je používán u zákazníka. Výrobce totiž přesně ví, na základě jakých detailů lze poznat, že u konkrétního stroje bude brzy nutné provést údržbu. Ať už je to nezvykle vysoká teplota, přílišné vibrace, nebo charakteristická kombinace určitých faktorů.

Prostřednictvím SCS mohou nyní lidé z výrobních firem tyto vědomosti reálně využít a optimalizovat tak servis a údržbu pro své koncové zákazníky. Využití pro SCS není pouze ve výrobě, nutnost prediktivní údržby vyvstává i v mnoha odlišných oblastech - od automatu na kávu až po lidský organismus - tedy v medicíně.

Zavedením prediktivní údržby ve kterékoli oblasti si ušetříme problémy vyplývající z neznalosti skutečností, ale na druhé straně i lidské kapacity, které by například neustále zbytečně kontrolovaly stav.

Nabídka zaměstnání Asseco Solutions, a.s.