logo Asseco Solutions, a.s.

Jan Fiala

Ředitel divize realizace Helios Orange společnosti Asseco Solutions

Jan Fiala - Asseco Solutions, a.s.logo Asseco Solutions, a.s.LinkedIn

Digitální svět má to nejlepší stále před sebou. A to nejzajímavější je podílet se na vytváření konkurenčních výhod a nabízet inovativní řešení pro doposud nevyřešené problémy. Spolu s tím se chci v Asseco Solutions věnovat rozvoji týmů i jednotlivců a přispět tak k dalšímu růstu společnosti

Martin Stoilov

Ředitel divize Enterprise společnosti Asseco Solutions

Martin Stoilov - Asseco Solutions, a.s.logo Asseco Solutions, a.s.LinkedIn

Na SW a ICT řešeních mám rád, když chytře podporují kreativní práci a účelně automatizují a optimalizují běžné procesy. Těším se proto, že v rámci Asseco Solutions se budu podílet na inovaci produktové řady, přechodu na cloud a s tím spojené transformaci obchodního modelu

Petr Vondráček

Vedoucí marketingu společnosti Asseco Solutions

Petr Vondráček - Asseco Solutions, a.s.logo Asseco Solutions, a.s.LinkedIn

Nejvíce si vážím těch ocenění, která mají přímý vliv na obchodní výsledky společnosti a zákaznickou spokojenost. Zákaznický prožitek a výrazný produktový marketing bych rád promítl co nejdříve v marketingových aktivitách nosné produktové řady Asseco, tedy značky Helios.

Za celou svoji kariéru se snažím mazat rozdíly mezi marketingem a obchodem. Rád tyto aktivity vzájemně provazuji.

Petr Hampl

Prokurista společnosti Asseco Solutions

Petr Hampl - Asseco Solutions, a.s.logo Asseco Solutions, a.s.LinkedIn

Ekonomika jede na plné obrátky a požadavky zákazníků, zejména výrobních firem, se rok co rok zvyšují a musíme tak i přes naši velikost a komplexnost poskytovaných služeb, zajistit dostatečnou flexibilitu v reakcích na ně.

Proto intenzivně pracujeme na inovacích, zejména v oblasti stále se zvyšující podpory automatizace procesů.

Martin Jedlička

Vedoucí marketingu společnosti Asseco Solutions

Martin Jedlička - Asseco Solutions, a.s.logo Asseco Solutions, a.s.LinkedIn

Ačkoliv mluvíme k firemní klientele, tak se snažíme využívat prvky známé především z B2C komunikace. Proto ani v naší kampani nechybí emoce a vtip, pomocí kterých ukazujeme výhody našich systémů. Před spuštěním kampaně jsme si důkladně otestovali naši kreativu a aktuální video baví diváky ještě víc, než předchozí. Tomu také odpovídají první čísla, která pozorujeme.

Naše kampaň je cílena na vybrané skupiny populace a jim je přizpůsoben i výběr médií. Naším cílem není zasáhnout masy, ale lidi, kterým je blízký náš humor a kterým naše systémy mohou přinést prospěch.

Nabídka zaměstnání Asseco Solutions, a.s.