logo itpoint.cz

Další články k tématu: CHATBOT

Kontaktní centrum v cloudu Salesforce za výhodnou cenu

logo Enehano Solutions s.r.o.
17.04.20-PÁ Enehano Solutions zřídí pro vaši firmu cloudové kontaktní centrum Salesforce jen za své náklady - získáte aplikace pro operátory, ...

Zajímavé články ze světa podnikových informačních systémů

logo Asociace za lepší ICT řešení, o.p.s.
09.10.19-ST Asociace za lepší ICT řešení přináší pravidelné shrnutí zajímavých článků z odborného tisku a specializovaných ...

Softwarový robot - přesný a neúnavný pomocník pro celou řadu oborů

logo SOITRON s.r.o.
14.08.19-ST Průkopníky ve využívání softwarových robotů jsou firmy z finančního sektoru, kde je potřeba řešit velké množstvím drobných ...

Virtuální asistent Andělín pomáhá pacientům po mrtvici s návratem do aktivního života

logo IBM Česká republika, spol. s r.o.
04.06.19-ÚT Asistent postavený na platformě IBM Cloud + IBM Watson umožňuje pacientům a jejich rodinám klást ...

Recenze a hodnocení uživatelů ERP systémů 2019

logo Asociace za lepší ICT řešení, o.p.s.
29.03.19-PÁ Sběr recenzí od reálných uživatelů probíhá v rámci průzkumů ICT v českých firmách a z ověřených ...

Chatbot v roce 2019 v ČR

logo Asociace za lepší ICT řešení, o.p.s.
04.03.19-PO Co by mohla přinést konverzační umělá inteligence českým zákazníkům v roce 2019? Asociace dala dohromady názory čtyř ...

Komunikace s chatbotem na webu je mnohem účinnější než přes formulář

logo Feedyou s.r.o.
18.02.19-PO Vlastní chatbot na webu společnosti Feedyou dokázal od doby svého spuštění navázat 6x víc otevřených komunikací a získat ...

Chatbot pro diabetiky pomáhá v léčbě českých pacientů s cukrovkou

logo IBM Česká republika, spol. s r.o.
25.01.19-PÁ Virtuální poradce v cloudu, který je založen na technologii IBM Watson, vyškolili čeští lékaři a je schopen reagovat ...

Využití chatbotu výrazně zrychluje schvalovací procesy

logo SAS Institute ČR, s.r.o.
05.11.18-PO Noví chatboti využívající poslední generaci umělé inteligence dokáží sami vyhodnotit informace od zákazníka, ...

Praktické využití chatbotů na berlínské konferenci Chatbot Summit

logo Asociace za lepší ICT řešení, o.p.s.
02.11.18-PÁ Komerčně nejúspěšnější jsou aktuálně chatboti v pozici osobního bankéře v pojišťovnictví a financích či jako domácí ...