Technologická sada integruje software Genesys s technologiemi Alcatel-Lucent. Zejména středně velkým podnikům nabídne vyspělý systém pro řízení péče o zákazníky, který se vyznačuje jednoduchou konfigurací, nenáročnou údržbou a vyspělými funkcemi pro řízení klientské péče.
Řešení je zaměřeno především na středně velké podniky do 150 operátorů call centra. Nový produkt byl zatím nabídnut vybrané skupině možných zákazníků, přičemž široce dostupný bude v posledním čtvrtletí letošního roku.
Spojení toho nejlepšího v oblasti technologií pro call centra
Značka Genesys Compact Edition nahradí původní brand OmniTouchTM Premium Edition. "Dochází tak ke spojení těch nejlepších produktů divize Genesys a technologií Alcatel-Lucent. Lze díky tomu nabídnout podstatně širší spektrum řešení pod značkou, kterou zákazníci po celém světě dobře znají," řekla Marie Udal, marketingová manažerka divize Genesys, která je součástí společnosti Alcatel-Lucent.
Do otevřeného řešení Genesys Compact Edition je integrováno řešení Alcatel-Lucent OmniTouchTM Premium Edition, které vzájemně propojuje softwarové řešení Genesys s ústřednou Alcatel-Lucent OmniPCXTM Enterprise Communication Server.
Vzájemná integrace obou řešení umožňuje podporovat více platforem současně včetně Genesys SIP (Session Initiation Protocol), ale zároveň i starší systémy telefonních ústředen. Podnikům nové řešení umožní ponechat si stávající IT infrastrukturu a postupně snadno migrovat ze starších ústředen na flexibilnější SIP prostředí podporující telefonování po internetu.
Snadná správa a údržba pro středně velké firmy
Součástí Genesys Compact Edition je i softwarové rozhraní Alcatel-Lucent Visual Contact Center, které v jednom uživatelském prostředí integruje všechny nástroje nutné pro konfiguraci, kontrolu a měření činností kontaktního střediska.
Genesys Compact Edition se vyznačuje zjednodušenou konfigurací a snadnou údržbou. To ocení zejména středně velké firmy, které kladou důraz na snadné provozování takových systémů. Zároveň ale budou mít k dispozici nejvyspělejší funkce pro řízení péče o zákazníky. Ty jsou totiž často nabízeny jen jako součást prémiových řešení určených pro velká podniková centra péče o zákazníky.
Článek ze dne 27. července 2010 - úterý
Genesys Compact Edition je nové řešení pro péči o zákazníky
Genesys patří mezi lídry trhu v oblasti systémů pro řízení call center
Nekvalitní péče o zákazníky vede k miliardovým ztrátám
Češi jsou frustrováni samoobslužnými centry péče o zákazníky