logo Genesys Telecommunications Laboratories s.r.o.

Genesys patří mezi lídry trhu v oblasti systémů pro řízení call center

Technologické řešení Genesys pro řízení call center a obsluhu zákazníků, se umístilo v analýze společnosti Gartner v takzvaném kvadrantu lídrů.

Hodnocena byla mimo jiné rovnou dvě řešení spadající pod technologický koncern Alcatel-Lucent: produktová sada vyvíjená divizí Genesys a řešení vyvíjené pod značkou Alcatel-Lucent. Obě produktové sady byly zařazeny do kvadrantu lídrů, a společnost Alcatel-Lucent proto věří, že jejich propojením vznikne univerzální řešení vhodné pro nasazení ve firmách všech velikostí.

Lídři kvadrantu nabízejí technologie s mimořádnými vlastnostmi

Zpráva společnosti Gartner charakterizuje dodavatele umístěné v kvadrantu lídrů jako vysoce dostupné dodavatele nabízející široké produktové portfolio, mající značný podíl na trhu, široké geografické pokrytí, jasnou vizi jak se mají call centra rozvíjet a historii úspěšných implementací řešení kontaktních center. Jejich produktové portfolio má dobrou pozici na trhu a pravděpodobně budou i nadále nabízet špičková řešení. Celkově vzato se jedná o silné produkty, které mají často mimořádné vlastnosti.

Z analýzy společnosti Gartner vyplývá, že infrastruktura moderního call centra slouží kromě poskytování telefonické podpory také ke komunikaci se zákazníky prostřednictvím dalších komunikačních kanálů: web, e-mail, chatování, video a mobilní služby. Poskytují také automatizované služby, například zákaznické samoobsluhy - ať už webové nebo hlasové (IVR) - s podporou rozeznávání lidské řeči.

"Jsme přesvědčeni, že analýza reflektuje rostoucí strategickou roli technologií pro kontaktní centra v oblasti konverze různých způsobů komunikace se zákazníky," řekl Nicolas Kouchkovsky, marketingový ředitel divize podnikových aplikací společnosti Alcatel-Lucent, a dodal : "Náš otevřený přístup a vize rozšíření péče o zákazníky nad rámec call centra a zpřístupnění péče prostřednictvím různých komunikačních zařízení jsou klíčovými elementy naší strategické vize takzvané dynamické péče o zákazníky."

Genesys je produktovou divizí společnosti Alcatel-Lucent, která se zaměřuje na vývoj softwaru pro řízení a poskytování péče o zákazníky.

Další články k tématům - analýza - Gartner - péče - Nicolas Kouchkovsky

Článek Genesys Telecommunications Laboratories s.r.o. ze dne pondělí 28. června 2010

Další články od Genesys Telecommunications Laboratories s.r.o.

Digitalizace zákaznické péče s podporou kontaktního centra v cloudu

Manažeři velkých firem vnímají sociální sítě jako riziko

Genesys Social Engagement: řešení pro firemní sociální komunikaci

Genesys Compact Edition je nové řešení pro péči o zákazníky

Genesys patří mezi lídry trhu v oblasti systémů pro řízení call center

Nekvalitní péče o zákazníky vede k miliardovým ztrátám

Češi jsou frustrováni samoobslužnými centry péče o zákazníky

Nejvíce jsou zákazníci spokojeni s péčí firem z oblasti spotřebního zboží, finančních služeb a telekomunikací

Naštvaní zákazníci ročně připraví firmy o 19,3 miliardy korun

Genesys je lídrem v oblasti samoobslužných IVR call center

Iniciativa Genesys zabraňuje chaosu v komunikaci se zákazníky

Datamonitor zařadil Genesys mezi doporučované dodavatele IP řešení pro kontaktní centra

LivePerson a Genesys představují nové řešení pro vytipování a oslovení perspektivních on-line zákazníků

Genesys a IBM nabízejí společné řešení pro kontaktní centra

Nové aplikace Genesys zdokonalují možnosti řídit kvalitu a výkon systému péče o zákazníky

Software od Genesys a InQuira pozná úmysly zákazníků

Genesys posiluje prostřednictvím dvou akvizicí

Gartner zařadil Genesys do kvadrantu lídrů v oblasti infrastruktury kontaktních center

Genesys rozšířuje partnerský program Gvalidated

Řešení GETS sníží telekomunikační poplatky až o 25 procent

Genesys představuje Genesys Voice Platform 8

Genesys je lídrem v oblasti samoobslužných systémů call center

Většina firem neumí komunikovat se zákazníky

Čechy frustrují zastaralé mluvící automaty

Genesys koupila analytickou firmu Informiam

Společnost Genesys se umístila v kvadrantu lídrů v oblasti poskytování infrastruktury pro kontaktní centra

Loajalita zákazníků závisí na úrovni služeb call center