logo Genesys Telecommunications Laboratories s.r.o.

Řešení GETS sníží telekomunikační poplatky až o 25 procent

Propojením telefonních ústředen a linek s počítači všech pracovníků uvnitř společnosti mohou firmy významně ušetřit a zvýšit produktivitu práce. Jediným klepnutím mohou zaměstnanci zjistit dostupnost volaného, vytočit jeho telefonní číslo či uspořádat konferenční hovor.

Podstatně snížit telekomunikační náklady, zvýšit produktivitu práce a snížit náklady při přechodu na stále populárnější IP telefonii. To vše umožňuje ambiciózní řešení Genesys Enterprise Telephony Server (dále jen GETS) ve spojení s Microsoft Office Communications Server 2007 (dále jen OCS 07). "Řešení umožňuje snížit firmám náklady na běžné telefonní a konferenční hovory až o 25 procent a zároveň prodloužit dobu užívání současných telefonních ústředen," řekl Martin Veselka, regionální manažer společnosti Genesys Telecommunications Laboratories.

Telekomunikační řešení GETS je integrováno do počítače, což uživatelům umožňuje nejen vytáčet telefonní čísla přímo z počítače, ale hlavně zjistit, jestli jsou volané osoby vůbec dostupné. Jediným klepnutím lze uskutečnit hovor či naplánovat telefonní konferenci. Přehled o zmeškaných hovorech uživatelé získají e-mailem a samozřejmostí je přesměrování hovorů na jiná čísla.

Aplikace šetří firemním uživatelům zejména čas, který by jinak museli strávit přepínáním mezi aplikacemi, vyhledáváním kontaktů, voláním a organizováním konferenčních hovorů v okamžiku, kdy jsou volané osoby zaneprázdněny. "Přístup k funkcím telefonu a jejich ovládání prostřednictvím počítače zjednodušují komunikaci a hlavně zabraňují zbytečným pokusům kontaktovat osobu, která je nedostupná," dodal Martin Veselka, regionální manažer společnosti Genesys.

Společnost Microsoft v redmondské centrále například využívá GETS v kombinaci s platformou Microsoft Real-Time Collaboration pro komunikaci prostřednictvím 40 tisíc počítačů. Microsoft hodnotí zvyšující se produktivitu práce velmi pozitivně : "Zaměstnanci tvrdí, že telefonické řešení jim umožňuje pracovat produktivněji a více využívat stávající nástroje týmové spolupráce," řekl Marc Sanders, senior manažer produktu Real-Time Collaboration společnosti Microsoft.

Aplikace GETS je kompatibilní s desítkami ústředen a telekomunikačních platforem. Propojení tradičních telefonních služeb s počítačem prostřednictvím GETS umožňuje využívat jak tradiční telefonní sítě (TDM), tak infrastrukturu založenou na populárním protokolu SIP. "Firmy tak mohou propojit telefonní síť s počítači při využití stávající infrastruktury," ubezpečil Martin Veselka.

Kombinace GETS a OCS 07 umožňuje následující :

Článek Genesys Telecommunications Laboratories s.r.o. ze dne úterý 18. listopadu 2008

Další články od Genesys Telecommunications Laboratories s.r.o.

Digitalizace zákaznické péče s podporou kontaktního centra v cloudu

Manažeři velkých firem vnímají sociální sítě jako riziko

Genesys Social Engagement: řešení pro firemní sociální komunikaci

Genesys Compact Edition je nové řešení pro péči o zákazníky

Genesys patří mezi lídry trhu v oblasti systémů pro řízení call center

Nekvalitní péče o zákazníky vede k miliardovým ztrátám

Češi jsou frustrováni samoobslužnými centry péče o zákazníky

Nejvíce jsou zákazníci spokojeni s péčí firem z oblasti spotřebního zboží, finančních služeb a telekomunikací

Naštvaní zákazníci ročně připraví firmy o 19,3 miliardy korun

Genesys je lídrem v oblasti samoobslužných IVR call center

Iniciativa Genesys zabraňuje chaosu v komunikaci se zákazníky

Datamonitor zařadil Genesys mezi doporučované dodavatele IP řešení pro kontaktní centra

LivePerson a Genesys představují nové řešení pro vytipování a oslovení perspektivních on-line zákazníků

Genesys a IBM nabízejí společné řešení pro kontaktní centra

Nové aplikace Genesys zdokonalují možnosti řídit kvalitu a výkon systému péče o zákazníky

Software od Genesys a InQuira pozná úmysly zákazníků

Genesys posiluje prostřednictvím dvou akvizicí

Gartner zařadil Genesys do kvadrantu lídrů v oblasti infrastruktury kontaktních center

Genesys rozšířuje partnerský program Gvalidated

Řešení GETS sníží telekomunikační poplatky až o 25 procent

Genesys představuje Genesys Voice Platform 8

Genesys je lídrem v oblasti samoobslužných systémů call center

Většina firem neumí komunikovat se zákazníky

Čechy frustrují zastaralé mluvící automaty

Genesys koupila analytickou firmu Informiam

Společnost Genesys se umístila v kvadrantu lídrů v oblasti poskytování infrastruktury pro kontaktní centra

Loajalita zákazníků závisí na úrovni služeb call center