![]() |
Eva Kučmášová |
Corporate Communications & Marketing Services Manager |
|
![]() |
Návštěvníkům veletrhu Reklama Polygraf Obaly 2023 budeme k dispozici po celou dobu konání akce a rádi poradíme všem profesionálům s výběrem vhodné tiskárny, která se přizpůsobí i nejnáročnějším požadavkům v oblasti reklamní výroby i polygrafie. Na své si u nás ale přijdou i lidé, kteří hledají řešení pro náročná kancelářská prostředí a výrobu. |
18.04.23-ÚT Canon na veletrhu Reklama Polygraf Obaly 2023 |
Dnes už není mezi odborníky pochyb o tom, že cloudové technologie jsou budoucností kancelářské práce. Efektivně pomáhají nejen organizovat práci v kanceláři, ale jsou nezbytnou podmínkou práce na dálku. A jde i o bezpečnost - vzhledem k tomu, že není potřeba budovat síť a udržovat vlastní servery, je cloud extrémně bezpečným způsobem ukládání dokumentů. Firmy chtějí digitalizovat a my jako výrobci jim pomáháme poskytováním technologií, které odpovídají potřebám jejich kanceláří. Výsledky našeho průzkumu ale ukazují, že máme před sebou ještě dlouhou cestu s mnoha výzvami. Nutně potřebujeme např. zvýšit povědomí o bezpečnosti cloudového softwaru. |
15.02.23-ST Digitalizace středoevropských kanceláří |
I když roste počet firem, které si uvědomují, že díky digitalizaci ušetří peníze a čas svých zaměstnanců a mohou plnohodnotně zavést flexibilní způsob práce, dvě třetiny respondentů našeho průzkumu zároveň uvedly, že většina procesů v jejich firmě se stále ještě řeší na papíře. |
05.01.23-ČT Neustálé papírování zpomaluje digitalizaci |
Nejde o svatou válku proti papíru. Z našich zkušeností v oblasti kancelářských zařízení a z rozhovorů s nákupními manažery vyplývá, že motivace firem jiná - neplýtvat energií lidí tam, kde je může při bezduchých úkonech zastoupit technika. Pravým cílem firem je tedy větší digitalizace a automatizace, ke které vede cesta například i skrze chytřejší tisk a skenování. A pravým vítězem jsou zaměstnanci, kterým odpadnou rutinní činnosti a hledání založených papírů. Většinu potřebných produktů a služeb už nabízíme pár let a teď pro ně jen takříkajíc dozrála poptávka. Doplňujeme ale portfolio našich služeb také o řešení, při jehož vývoji jsme se mohli opřít o zákaznickou zkušenost z posledního roku a půl. Dnes tak můžeme lidem v kancelářích i mimo ně zprostředkovat ještě příjemnější a efektivnější pomocníky pro jejich práci. |
Naším záměrem je poskytnout tiskařským podnikům všech velikostí návod, jak se zorientovat v současné překotně se vyvíjející době a vytěžit z ní maximum pro svůj byznys. Byli jsme svědky odhodlání a nezdolnosti lidí, kteří pracují v tomto segmentu, a právě takové příběhy chceme během festivalu ukázat. Program je velmi flexibilní a každý zde najde inspiraci, a snad i energii ke zvládání všech budoucích výzev. Právě těžké časy mohou být odrazovým můstkem k zákaznickému úspěchu, inovacím a ještě větší kreativitě. Přidanou hodnotou festivalu je i sdílení zkušeností, které mají lidé zodpovědní za marketingové rozpočty s novou úlohou tisku v rámci svých kampaní. Tyto zkušenosti jsme nasbírali během uplynulého roku u 235 respondentů z devíti zemí regionu EMEA a s tím, jak se globální ekonomika po dlouhém útlumu nadechuje, se stávají pro firmy čím dál aktuálnějšími. |