logo Canon CZ s.r.o.
Eva Kučmášová

Eva Kučmášová

Corporate Communications & Marketing Services Manager

LinkedIn

Naším záměrem je poskytnout tiskařským podnikům všech velikostí návod, jak se zorientovat v současné překotně se vyvíjející době a vytěžit z ní maximum pro svůj byznys. Byli jsme svědky odhodlání a nezdolnosti lidí, kteří pracují v tomto segmentu, a právě takové příběhy chceme během festivalu ukázat. Program je velmi flexibilní a každý zde najde inspiraci, a snad i energii ke zvládání všech budoucích výzev.

Právě těžké časy mohou být odrazovým můstkem k zákaznickému úspěchu, inovacím a ještě větší kreativitě. Přidanou hodnotou festivalu je i sdílení zkušeností, které mají lidé zodpovědní za marketingové rozpočty s novou úlohou tisku v rámci svých kampaní.

Tyto zkušenosti jsme nasbírali během uplynulého roku u 235 respondentů z devíti zemí regionu EMEA a s tím, jak se globální ekonomika po dlouhém útlumu nadechuje, se stávají pro firmy čím dál aktuálnějšími.

Jako lídr na trhu zobrazovací i fotografické techniky spolupracujeme s mnoha tvůrci, kteří se věnují interiérům. Ti se shodují, že poptávka po dekoracích, které by si klient nechal ušít na míru, stále stoupá. Dnes má Canon řešení, které přesně takovou poptávku dokáže uspokojit, chceme ho proto dostat ještě více do povědomí profesionálů z řad architektů, interiérových designerů nebo reklamních agentur, ale i široké veřejnosti.

UVgel kromě kvality vyniká také odolností tisku a pyšní se certifikáty zdravotní nezávadnosti. Ihned po vytištění jsou proto tapety vhodné pro instalaci mezi děti, které se často s novým školním prostředím a vybavením seznamují hodně zblízka.

Jsme nadšeni z obrovského zájmu o projekt Kopírka hledá kancelář. Již v minulých letech jsme neměli o přihlášky z neziskovek z celé republiky nouze, ale letošní čísla předčila veškerá očekávání.

Proto na rok 2021 uvažujeme o rozšíření projektu do dalších zemí.

Přestože se v případě darovaných multifunkcí nejedná o nové stroje, jejich životnost díky kvalitě výroby i výstupní kontroly značně přesahuje cyklus obměny obvyklý ve firmách.

Byla by proto škoda je likvidovat, když mohou být ještě řadu let denně využívány pro dobrou věc.

To nemusí být v době rozmachu tzv. internetu věcí (IoT), který propojuje fyzická zařízení včetně těch kancelářských a umožňuje jim vzájemně si vyměňovat data, zdaleka dostačující. Všichni jsme si uvykli na dvojí stupeň kontroly třeba u internetového bankovnictví, tak proč není standardem vyšší úroveň bezpečnosti i při manipulaci s firemními dokumenty, které mají často pro podnik nedozírnou hodnotu.

Bezpečnostní prvky jako osobní autentifikace, šifrování dat, která se ukládají na HDD, či kódování tiskových úloh na trase pracovní stanice - server - tiskárna přitom dnešní tiskařská zařízení běžně nabízejí.

Ve výsledcích našeho průzkumu se projevuje určitý konzervatismus českých kanceláří. Šanon je pro firmy stále více než cloud. Polovina respondentů si ale také stěžuje, že je v práci zavalena papírem a papírovými procesy. Tam, kde vlastní multifunkční kancelářská zařízení, téměř z poloviny přiznávají, že jej využívají spíše pro kopírování než skenování. Což je také výmluvné. Větší firmy si stále více uvědomují prostor pro navýšení efektivity svého provozu skrze posun do opravdu digitální kanceláře.

Snižuje se tím nejen zatížení životního prostředí, ale také všech zaměstnanců, kteří dnes zbytečně ztrácejí čas a nervy při hledání založeného klíčového dokumentu. Tento trend podporuje také historicky nízká nezaměstnanost, která nutí firmy zvažovat, kde je možné lidskou sílu smysluplně nahradit.

RFID využívá radiofrekvenční vlny k přenosu informací mezi čtečkou a štítkem, který lze snadno identifikovat a lokalizovat. Nejběžnějším způsobem užití RFID je už po mnoho let kontrola přístupu, která zahrnuje ochranu osob a budov, cenného majetku nebo důvěrných informací. Součástí těchto systémů může být vše od bezdotykových karet a čipů až po biometrické skenery.

Na již zavedených RFID kartách jsou rovněž uloženy osobní údaje, které společnostem pomáhají řešit problémy týkající se autorizace a bezpečnosti.

Nasazení celoevropské kampaně i v ČR je známkou toho, že český trh je v rámci celého Canonu stále důležitější. A online prostředí je pro nás priorita, proto se celá kampaň odehrává právě na internetu.