logo GRiT, s.r.o.
Kateřina Líbalová

Kateřina Líbalová

Produktová manažerka iNVOiCE FLOW společnosti GRiT

LinkedIn

Software s umělou inteligencí si přitom může dovolit i menší firma. Náklady na implementaci našeho řešení iNVOiCE FLOW se pohybují v nižších desítkách tisíc korun, následný provoz pak stojí pár tisícovek měsíčně.

Obecně podobná řešení doporučujeme firmám, které zpracovávají přibližně 100 a více přijatých faktur za měsíc nebo mají složitý schvalovací proces. Pak je návratnost investice velmi rychlá.

Automatické zpracování faktur nejvíce pomůže firmám podnikajícím ve stavebnictví, výrobě, IT, zdravotnictví nebo například v e-commerce a dalších odvětvích velkoobchodu a maloobchodu, kde vzniká hodně přijatých faktur.

Pokud nyní někdo ze zaměstnanců připravuje objednávku, rovnou ji vytvoří v novém systému. Ten ji automaticky pošle přidělenému schvalovateli a po jeho souhlasu dodavateli, který poskytne plnění a posílá fakturu. iNVOiCE FLOW z ní vytěží údaje, takže je fakturanti nemusí ručně přepisovat. Poté fakturu spáruje s objednávkou.

Pokud oba dokumenty sedí buď na korunu přesně, nebo v rámci nastavené tolerance, fakturu už neposílá na schvalovatele. Jestliže objeví nesrovnalost, ihned o ní informuje. V obou případech tandem softwarů celý schvalovací proces výrazně urychlí. Novou službu lze používat i samostatně bez napojení na iNVOiCE FLOW.

Pro klienty s menším počtem faktur je hlavní přidanou hodnotou přehled nad schvalovacím procesem, který má v jejich případě obvykle více úrovní. Dalším příkladem může být více poboček, a tedy přítomnost schvalovatelů v různých městech.

Náš systém neslouží jen k automatickému příjmu a zpracování faktur, usnadňuje také jejich schvalovací proces.