logo itpoint.cz

Zdeněk Maršál

Obchodní ředitel společnosti Greendata

Zdeněk Maršál - Greendata s.r.o.logo Greendata s.r.o.LinkedIn

Po více než půlročním testování jsme se rozhodli rozšířit naši komerční nabídku o služby s vysokou dostupností a smluvním zajištěním 99,96 %, které nabízíme jak ve variantě dedicated, tak i ve variantě managed, tedy nejen se zárukou vysoké dostupnosti, ale i se zákaznickou administrací.

Serverový cluster můžeme zákazníkům následně virtualizovat a umožnit jim tak např. web hosting prémiových služeb.

Roman Kopecký

Ředitel Business Development společnosti Algotech

Roman Kopecký - ALGOTECH, s.r.o.logo ALGOTECH, s.r.o.LinkedIn

Workshop pořádáme proto, že vidíme, jaký obrovský přínos pro zákazníky tento analytický nástroj má a jaké jim může otevřít možnosti. Zaregistrovaní účastníci budou v rámci workshopu dokonce sami moci vyzkoušet sílu tohoto nástroje cestou našeho cloudového řešení, takže si na místě ověří, že aktuální informace související s podnikáním mohou mít opravdu kdykoli a kdekoli.

Martin Hruška

Obchodní ředitel pro segment Podnikových aplikací Infinity

Martin Hruška - Infinity a.s.logo Infinity a.s.LinkedIn

Ukazuje se, že ochota modernizovat informační technologie je u tuzemských firem poměrně nízká. Životnost těchto řešení a použitých technologií už většinou dosáhla vrcholu a výrobci pro ně často přestali poskytovat technickou podporu, což může tuzemské firmy limitovat v jejich dalším rozvoji.

Alexandr Pomazal

Obchodní ředitel společnosti Algotech

Alexandr Pomazal - ALGOTECH, s.r.o.logo ALGOTECH, s.r.o.

Naším cílem je seznámit účastníky na méně formální akci, jakou brunch bezesporu je, s tím, jak mohou posílit výsledky svého podnikání, a to přece jde. Kromě praktických ukázek jim budou po celou dobu k dispozici naši specialisti, kteří jim tak na místě mohou ihned vše podrobně vysvětlit a ukázat

Petr Plodík

Manažer divize IBM společnosti DNS

Petr Plodík - DNS a.s.logo DNS a.s.LinkedIn

V rámci ocenění IBM konkrétně vyzdvihla fantastický výkon a podporu cross-brand prodeje IBM software a největší přeplnění ročního targetu. Děkuji tímto všem našim partnerům, kteří se na našem úspěchu podíleli a také mým kolegům v divizi IBM v DNS za dobře odvedenou práci. Jsem hrdý na to, že toto ocenění získal distributor z České republiky.

Martina Koutníková

Marketing Manager společnosti Algotech

Martina Koutníková - ALGOTECH, s.r.o.logo ALGOTECH, s.r.o.LinkedIn

ALGOTECH je nejen dodavatel špičkových technologií Avaya, ale jeho zaměstnanci jsou také velkými příznivci sportu. Tyto olympijské hry jsou pro nás tedy vícenásobnou radostí a věříme, že výkony našich sportovců ji ještě znásobí.

Fanděte spolu se společností ALGOTECH našim sportovcům a technologiím na sociálních sítích!

Stanislav Hlobilek

Výkonný ředitel společnosti WEBCOM

Stanislav Hlobilek - WEBCOM a.s.logo WEBCOM a.s.LinkedIn

Systém incadea.engine DMS je používán v řadě světových automobilových značek u více jak 70000 koncových uživatelů. Segment automotive je pro nás klíčový a dlouhodobě realizujeme implementační projekty pro významné automobilové společnosti nejen v Čechách, ale po celé Evropě. Získání partnerství pro polský trh od společnosti incadea GmbH je pro nás potvrzením, že implementace řešení realizujeme na vysoké profesionální úrovni a ke spokojenosti zákazníků.

Velký podíl na tomto úspěchu má celý náš automotive tým, protože bez jejich profesionality, vynaloženého úsilí a inovativního přístupu bychom mohli jen stěží realizovat takto rozsáhlé mezinárodní projekty.

Marek Šťastný

Technický ředitel společnosti Dial Telecom

Marek Šťastný - Dial Telecom a.s.logo Dial Telecom a.s.

Dial Telecom je bezesporu jedním z nejdynamičtěji rostoucích telekomunikačních subjektů na trhu. S novými akvizicemi a zaváděním inovativních technologií se neustále rozrůstá pole naší působnosti a portfolio poskytovaných služeb. Jejich bezproblémové zavádění do praxe je pro mě proto v nové funkci velkou výzvou.

Zároveň se budu zasazovat o další rozvoj a modernizaci naší optické sítě. Ta tvoří jednu z hlavních konkurenčních výhod Dial Telecomu, kterou si hodláme udržet.

Jaromír Novák

Předseda Rady Českého telekomunikačního úřadu

Jaromír Novák - Český telekomunikační úřadlogo Český telekomunikační úřadLinkedIn

Česká republika má jedno z nejvyspělejších technologických řešení linky 112 v Evropě. Hasičský záchranný sbor si proto právem z Bruselu odvezl ocenění od Asociace evropského čísla tísňového volání (EENA).

Věříme, že obdobně úspěšná bude v následujících měsících implementace systému eCall, kdy pomoc pro posádku při dopravní nehodě přivolá automaticky havarované vozidlo.

Milan Švácha

Jednatel společnosti Casablanca INT

Milan Švácha - Casablanca INT s.r.o.logo Casablanca INT s.r.o.LinkedIn

Chtěl bych znovu podotknout, že celé záležitosti je nám skutečně velmi líto, byť se stala zaviněním třetí osoby, nicméně zasáhla naše zařízení a litujeme škod našich zákazníků i chápeme jejich rozhořčení. Proces náhrady všech ztrát je nyní v rukou pojišťoven a právníků, a proto jej ani při nejlepší vůli nelze nyní nějak blíže komentovat či dokonce přesně vyčíslit celkovou sumu.

Na vyčíslení škod a ušlých zisků jednotlivých konkrétních klientů, kteří byli touto situací zasaženi, s nimi osobně pracujeme, scházíme se a výsledky požadavků řešíme individuelně.

Otázka náhrady je však také otázkou privátní, mezi dvěma smluvními stranami, a proto ji nebudeme, a ani nám nepřísluší, řešit konkrétně na veřejnosti přes média či pomocí komentářů třetích stran.

Petr Šimpach

Obchodní ředitel společnosti Casablanca INT

Petr Šimpach - Casablanca INT s.r.o.logo Casablanca INT s.r.o.LinkedIn

Minulý týden bylo objednáno rozšíření technologie cloudového řešení BIG BLUE ONE. Návrh nové architektury infrastruktury je zajišťován ve spolupráci s dodavatelem datových a výpočetních komponentů, společností Hewlett-Packard, která v projektu působí od začátku jako hlavní partner. Kromě stávajícího sekundárního datového úložiště, tedy vznikne další technologicky plnohodnotné řešení, které bude pracovat jako 100% identická replika primárního datového pole.

Toto druhé primární pole bude umístěno v lokalitě Sitel, přičemž záložní sekundární pole s pomalejší možností obnovy dat nadále zůstává ve třetí nezávislé lokalitě. Provoz zákaznických služeb na cloudu BIG BLUE ONE bude tedy nově rozložen do tří nezávislých lokalit. Termín spuštění tohoto nového druhého primárního pole je předpokládán již 1.4. 2014

329