Telefónica O2 Czech Republic zaznamenala nárůst objemu mobilní reklamy ve své síti. Ucelená nabídka zahrnuje reklamní formáty - bannery na stránkách mobilního portálu O2, rozesílání hromadných SMS a MMS a netradiční formu v podobě služby Platí to Kvído.
Finanční objem inzerce O2 mobilní reklamy meziročně vzrostl o více než 46 % v ceníkových cenách. Největšímu zájmu ze strany inzerentů se těšily SMS kampaně. Od prosince 2010 společnost také vylepšuje systém cílení bannerových kampaní.
Zatímco během roku 2009 bylo v síti O2 spuštěno 46 kampaní, v roce 2010 to bylo již 187 kampaní. Nárůst zaznamenala také mobilní reklama prostřednictvím MMS.
"Hlavní výhodou mobilní reklamy je zejména kombinace příznivé ceny a přesného zacílení. Zadavatelé inzerce tak mají jistotu, že se informace k adresátovi opravdu dostane. K popularitě mobilní reklamy přispívá také zjednodušení a zrychlení ovládání mobilních telefonů při vyhledávání informací," říká Tereza Hubičková, manažerka prodeje reklamy společnosti Telefónica O2 Czech Republic.
"První spolupráci s O2 jsme brali jako pilotní projekt, na základě kterého vyhodnotíme efektivitu mobilní reklamy. Výsledky splnily naše očekávání, a proto jsme se rozhodli pokračovat. Nyní již považujeme mobilní reklamu za součást komunikační strategie CRM," říká Gabriela Brůhová, ředitelka CRM v Raiffeisenbank.
Systém pro cílení bannerových kampaní umožňuje kampaň nasměrovat na zákazníky podle oborových sekcí, typu mobilního telefonu, věku, pohlaví a nově také podle lokality. Významně se tak posílí atraktivita sdělení. Její efekt je dnes oproti bannerům na internetu v průměru desetinásobný, tedy kolem 1 % CTR (click through rate - poměr mezi počtem zobrazení a počtem kliknutí).
Ještě vyšší CTR pak dosahují cílené SMS či MMS kampaně. Nejlepší mobilní kampaň roku 2010 pak přesáhla 21 % CTR.
Článek Telefónica O2 Czech Republic a.s. ze dne úterý 11. ledna 2011
Chytré telefony XIAOMI a příslušenství v nabídce O2
O2 Czech Republic se rozděluje na dvě samostatné firmy
O2 považuje žalobu Vodafonu za neoprávněnou a nedůvodnou
4G LTE internet v Karlových Varech
Mobilní internet 4G LTE O2 rozšiřuje do dalších měst a regionů
LTE v mobilu je součástí všech stávajících datových tarifů O2
O2 se zapojuje do projektu Bezpečná VLAN
NFC platby GE Money Bank a O2 umožní nahrát až tři platební karty na SIM kartu
O2 zavádí vlastnoruční digitální podpis
Telefónica získala spektrum k budování sítě LTE na celém území ČR
Extra výhodné Vánoce pro zákazníky O2
Nejrychlejší mobilní síť LTE v Brně
Tablet Samsung Galaxy Tab 2.0 a Mobilní internet M jen za 297 Kč měsíčně
S tarifem NA!VÝBĚR volání do O2 za 1,90 Kč
eCall okamžitě přivolá pomoc po dopravní nehodě
Samoobsluha MojeO2.cz je používanější než volání na infolinku
Přímá pomoc O2 pro obyvatele zasažené povodní
Telefónica pomáhá postiženým povodní finanční sbírkou i pomocí zaměstnanců
MojeO2.cz internetová samoobsluha pro firemní zákazníky
Neomezené volání pro předplacené karty O2
Nové FREE O2 tarify pro rezidentní zákazníky
MojeO2.cz jako aplikace pro chytré telefony
HTC One se sluchátky Beats Audio
Vyšší FUP i rychlost po překročení limitu pro mobilní internet O2
S tarifem NA!DLOUHO voláte v síti O2 za 0 Kč po první minutě hovoru
Telefonie v LTE síti Telefónica
Telefónica spouští NFC platby pro širokou veřejnost
Zvýhodnění pro tarify O2 Chytrý Neon
Volání bez hranic i pro zákazníky s předplacenou O2 kartou
Wayra podpoří inovativní technologické projekty a pomůže s uplatněním na trhu
BLESKmobil: brandovaný operátor snadno a rychle
Chytré telefony jsou stále více dostupné
Vánoční předplacená O2 karta pro dlouhodobé hovory
Virtuální operátor BLESKmobil v GSM síti O2
Telefonní automaty nám slouží už 130 let
E-mail a Navigace a e-mail: nové datové tarify O2
O2 Guru úspěšně pomáhají zákazníkům
S O2 V zahraničí máte dokonalý přehled o cenách roamingu
Ocenění Cisco Partner of The Year 2012 pro Telefónica Czech Republic
Videokonzultant pro podporu prodeje na dálku
Nové O2 vyúčtování bude jednoduché a přehledné
S tarifem O2 Na!Dlouho voláte v síti O2 po druhé minutě zdarma