logo Telefónica O2 Czech Republic a.s.

O2 Managed Desktop

Provoz osobních počítačů v celé firmě anebo jejich vybrané části zajistí nová služba z rodiny Managed Services - O2 Managed Desktop. Společným rysem produktů na této platformě je skutečnost, že Telefónica O2 se postará o veškeré technické zabezpečení, provoz i servis služby, v tomto případě včetně podpory koncových uživatelů, řešení mimořádných událostí, změn v konfiguraci nebo antivirové a antispamové ochrany.

Majitelé firem i jejich manažeři se tak nemusí zabývat provozními záležitostmi spojenými s IT a mohou se zcela věnovat svým podnikatelským aktivitám.

"Koncepce Managed Services se u našich zákazníků setkává s mimořádně dobrou odezvou. Z tohoto důvodu nabízíme další produkty, které z této filozofie vychází. Jejich hlavní síla spočívá v tom, že požadavky a parametry vycházejí přímo z praxe a reflektují současnou poptávku a trendy trhu. Přesně takovou službou je i O2 Managed Desktop, v jehož rámci se Telefónica O2 postará o počítače svých zákazníků," komentuje nový produkt František Schneider, ředitel pro firemní segment společnosti Telefónica O2 Czech Republic.

V první fázi služby se zákazník rozhodne, zda se bude Telefónica O2 starat o jeho stávající počítače, nebo mu formou nájmu dodá vlastní koncová zařízení. V případě první možnosti musí být stávající vybavení mladší pěti let a musí splňovat několik minimálních výkonnostních parametrů, jako je rychlost procesoru, velikost RAM, operační systém Win2000 a vyšší atd. U druhé varianty si potom zákazník může vybrat z velkého množství jak stolních počítačů, tak notebooků. K dispozici jsou mimo jiné výrobky od HP nebo Lenovo. Zákazník si také může vybrat požadované SW vybavení. Důležitým požadavkem je připojení sítě k Internetu, pomocí kterého bude probíhat dohled nad funkčností celého systému a případné hlášení chyb.

Po převzetí vybraných počítačů do péče specialisty Telefónica O2 bude uživatelům zajištěna komplexní podpora. V případě jakéhokoli problému nebo požadavku mohou kontaktovat poskytovatele, který problém vyřeší buď vzdáleně s pomocí administrátorských nástrojů, nebo rovnou po telefonu s konkrétním uživatelem. Pokud dojde k závažnější poruše, bude na místo uživatele vyslán servisní technik. Typickými problémy jsou například nefunkčnost firemní sítě nebo samotného hardwaru, napadení virem, přehlcení spamem, případně požadavky na instalaci softwaru nebo update stávající verze programu. Telefónica O2 se ale stará i o průběžný monitoring a management koncových stanic. S tím souvisí kontrola vytíženosti zdrojů, sledování funkčnosti systému a poskytování pravidelných reportů o jeho chodu.

Služba O2 Managed Desktop je nabízena ve třech různých variantách, které se liší SLA a garantovanou dostupností. U varianty Basic je podpora k dispozici v pracovní dny od 8:00 do 17:00, u verze Silver potom ve stejnou dobu i o sobotách. Nejnáročnější zákazníci si potom mohou zvolit variantu Gold, která jim zajišťuje nonstop servis.

Článek Telefónica O2 Czech Republic a.s. ze dne čtvrtek 4. září 2008

Další články od Telefónica O2 Czech Republic a.s.

Chytré telefony XIAOMI a příslušenství v nabídce O2

O2 Czech Republic se rozděluje na dvě samostatné firmy

O2 považuje žalobu Vodafonu za neoprávněnou a nedůvodnou

LTE Advanced v síti O2

4G LTE internet v Karlových Varech

Mobilní internet 4G LTE O2 rozšiřuje do dalších měst a regionů

LTE v mobilu je součástí všech stávajících datových tarifů O2

O2 se zapojuje do projektu Bezpečná VLAN

NFC platby GE Money Bank a O2 umožní nahrát až tři platební karty na SIM kartu

O2 zavádí vlastnoruční digitální podpis

Telefónica získala spektrum k budování sítě LTE na celém území ČR

Extra výhodné Vánoce pro zákazníky O2

Nejrychlejší mobilní síť LTE v Brně

Tablet Samsung Galaxy Tab 2.0 a Mobilní internet M jen za 297 Kč měsíčně

S tarifem NA!VÝBĚR volání do O2 za 1,90 Kč

eCall okamžitě přivolá pomoc po dopravní nehodě

Samoobsluha MojeO2.cz je používanější než volání na infolinku

Přímá pomoc O2 pro obyvatele zasažené povodní

Telefónica pomáhá postiženým povodní finanční sbírkou i pomocí zaměstnanců

MojeO2.cz internetová samoobsluha pro firemní zákazníky

Neomezené volání pro předplacené karty O2

LTE v Praze

Nové FREE O2 tarify pro rezidentní zákazníky

MojeO2.cz jako aplikace pro chytré telefony

Mobilní aplikace pro každého

HTC One se sluchátky Beats Audio

Vyšší FUP i rychlost po překročení limitu pro mobilní internet O2

S tarifem NA!DLOUHO voláte v síti O2 za 0 Kč po první minutě hovoru

Telefonie v LTE síti Telefónica

Telefónica spouští NFC platby pro širokou veřejnost

Zvýhodnění pro tarify O2 Chytrý Neon

Volání bez hranic i pro zákazníky s předplacenou O2 kartou

Wayra podpoří inovativní technologické projekty a pomůže s uplatněním na trhu

BLESKmobil: brandovaný operátor snadno a rychle

Chytré telefony jsou stále více dostupné

Vánoční předplacená O2 karta pro dlouhodobé hovory

Vánoční Chytrý NEON od O2

Virtuální operátor BLESKmobil v GSM síti O2

Telefonní automaty nám slouží už 130 let

E-mail a Navigace a e-mail: nové datové tarify O2

O2 Guru úspěšně pomáhají zákazníkům

S O2 V zahraničí máte dokonalý přehled o cenách roamingu

Ocenění Cisco Partner of The Year 2012 pro Telefónica Czech Republic

Videokonzultant pro podporu prodeje na dálku

iPhone 5 s výhodami O2

Nové O2 vyúčtování bude jednoduché a přehledné

Filmy Disney na O2TV.cz

S tarifem O2 Na!Dlouho voláte v síti O2 po druhé minutě zdarma

25kredit.cz: letní akce O2 pokračuje

o2extravyhody.cz: Extra výhody s O2 pro všechny