Provoz osobních počítačů v celé firmě anebo jejich vybrané části zajistí nová služba z rodiny Managed Services - O2 Managed Desktop. Společným rysem produktů na této platformě je skutečnost, že Telefónica O2 se postará o veškeré technické zabezpečení, provoz i servis služby, v tomto případě včetně podpory koncových uživatelů, řešení mimořádných událostí, změn v konfiguraci nebo antivirové a antispamové ochrany.
Majitelé firem i jejich manažeři se tak nemusí zabývat provozními záležitostmi spojenými s IT a mohou se zcela věnovat svým podnikatelským aktivitám.
"Koncepce Managed Services se u našich zákazníků setkává s mimořádně dobrou odezvou. Z tohoto důvodu nabízíme další produkty, které z této filozofie vychází. Jejich hlavní síla spočívá v tom, že požadavky a parametry vycházejí přímo z praxe a reflektují současnou poptávku a trendy trhu. Přesně takovou službou je i O2 Managed Desktop, v jehož rámci se Telefónica O2 postará o počítače svých zákazníků," komentuje nový produkt František Schneider, ředitel pro firemní segment společnosti Telefónica O2 Czech Republic.
V první fázi služby se zákazník rozhodne, zda se bude Telefónica O2 starat o jeho stávající počítače, nebo mu formou nájmu dodá vlastní koncová zařízení. V případě první možnosti musí být stávající vybavení mladší pěti let a musí splňovat několik minimálních výkonnostních parametrů, jako je rychlost procesoru, velikost RAM, operační systém Win2000 a vyšší atd. U druhé varianty si potom zákazník může vybrat z velkého množství jak stolních počítačů, tak notebooků. K dispozici jsou mimo jiné výrobky od HP nebo Lenovo. Zákazník si také může vybrat požadované SW vybavení. Důležitým požadavkem je připojení sítě k Internetu, pomocí kterého bude probíhat dohled nad funkčností celého systému a případné hlášení chyb.
Po převzetí vybraných počítačů do péče specialisty Telefónica O2 bude uživatelům zajištěna komplexní podpora. V případě jakéhokoli problému nebo požadavku mohou kontaktovat poskytovatele, který problém vyřeší buď vzdáleně s pomocí administrátorských nástrojů, nebo rovnou po telefonu s konkrétním uživatelem. Pokud dojde k závažnější poruše, bude na místo uživatele vyslán servisní technik. Typickými problémy jsou například nefunkčnost firemní sítě nebo samotného hardwaru, napadení virem, přehlcení spamem, případně požadavky na instalaci softwaru nebo update stávající verze programu. Telefónica O2 se ale stará i o průběžný monitoring a management koncových stanic. S tím souvisí kontrola vytíženosti zdrojů, sledování funkčnosti systému a poskytování pravidelných reportů o jeho chodu.
Služba O2 Managed Desktop je nabízena ve třech různých variantách, které se liší SLA a garantovanou dostupností. U varianty Basic je podpora k dispozici v pracovní dny od 8:00 do 17:00, u verze Silver potom ve stejnou dobu i o sobotách. Nejnáročnější zákazníci si potom mohou zvolit variantu Gold, která jim zajišťuje nonstop servis.
Článek Telefónica O2 Czech Republic a.s. ze dne čtvrtek 4. září 2008
Chytré telefony XIAOMI a příslušenství v nabídce O2
O2 Czech Republic se rozděluje na dvě samostatné firmy
O2 považuje žalobu Vodafonu za neoprávněnou a nedůvodnou
4G LTE internet v Karlových Varech
Mobilní internet 4G LTE O2 rozšiřuje do dalších měst a regionů
LTE v mobilu je součástí všech stávajících datových tarifů O2
O2 se zapojuje do projektu Bezpečná VLAN
NFC platby GE Money Bank a O2 umožní nahrát až tři platební karty na SIM kartu
O2 zavádí vlastnoruční digitální podpis
Telefónica získala spektrum k budování sítě LTE na celém území ČR
Extra výhodné Vánoce pro zákazníky O2
Nejrychlejší mobilní síť LTE v Brně
Tablet Samsung Galaxy Tab 2.0 a Mobilní internet M jen za 297 Kč měsíčně
S tarifem NA!VÝBĚR volání do O2 za 1,90 Kč
eCall okamžitě přivolá pomoc po dopravní nehodě
Samoobsluha MojeO2.cz je používanější než volání na infolinku
Přímá pomoc O2 pro obyvatele zasažené povodní
Telefónica pomáhá postiženým povodní finanční sbírkou i pomocí zaměstnanců
MojeO2.cz internetová samoobsluha pro firemní zákazníky
Neomezené volání pro předplacené karty O2
Nové FREE O2 tarify pro rezidentní zákazníky
MojeO2.cz jako aplikace pro chytré telefony
HTC One se sluchátky Beats Audio
Vyšší FUP i rychlost po překročení limitu pro mobilní internet O2
S tarifem NA!DLOUHO voláte v síti O2 za 0 Kč po první minutě hovoru
Telefonie v LTE síti Telefónica
Telefónica spouští NFC platby pro širokou veřejnost
Zvýhodnění pro tarify O2 Chytrý Neon
Volání bez hranic i pro zákazníky s předplacenou O2 kartou
Wayra podpoří inovativní technologické projekty a pomůže s uplatněním na trhu
BLESKmobil: brandovaný operátor snadno a rychle
Chytré telefony jsou stále více dostupné
Vánoční předplacená O2 karta pro dlouhodobé hovory
Virtuální operátor BLESKmobil v GSM síti O2
Telefonní automaty nám slouží už 130 let
E-mail a Navigace a e-mail: nové datové tarify O2
O2 Guru úspěšně pomáhají zákazníkům
S O2 V zahraničí máte dokonalý přehled o cenách roamingu
Ocenění Cisco Partner of The Year 2012 pro Telefónica Czech Republic
Videokonzultant pro podporu prodeje na dálku
Nové O2 vyúčtování bude jednoduché a přehledné
S tarifem O2 Na!Dlouho voláte v síti O2 po druhé minutě zdarma