"Tato specializace potvrzuje naší dlouhodobou strategii patřit na trhu v ČR a Evropské unii mezi špičkové dodavatele kontaktních center založených na protokolu IP. Tento segment trhu ICT se významně rozvíjí a my chceme být v jeho čele," řekl Michal Seidl, technický ředitel akciové společnosti ANECT.
Specializaci Unified Contact Center Enterprise určenou pro oblast high-end kontaktních center získal ANECT v rámci partnerského programu Authorized Technology Provider (ATP). To mu umožňuje poskytovat zákazníkům například řešení pro inteligentní směrování hovorů, počítačovou telefonii (Computer Telephony Integration – CTI) nebo správu kontaktů.
Pro ANECT jsou kontaktní centra jednou z klíčových oblastí. V minulosti již například realizoval projekty kontaktních center v České pojišťovně, Kooperativě, Pražské plynárenské nebo Českém rozhlasu. V roce 2006 vybudoval ve spolupráci se společností Cisco Systems call centrum pro Sdružení Linka Bezpečí.
Článek ANECT a.s. ze dne 29. června 2007 - pátek
ANECT uspěl v první výzvě programu EU pro výzkum a vývoj
Kompletní outsourcing IT volí už i malé a střední firmy
Bezpečná výměna informací chráněna patentem
ANECT získal specializaci Cisco pro oblast kontaktních center
Zisk ANECTu vzrostl o 4 procenta
ANECT byl oceněn za vysokou spokojenost zákazníků
Nová technologie pro jednání na dálku propojila Prahu s Brnem
ANECT Slovensko se stal Silver partnerem společnosti Cisco
ANECT uspěl v mezinárodní soutěži na exkluzivní partnerství Cisco TelePresence