logo Genesys Telecommunications Laboratories s.r.o.

Genesys Telecommunications Laboratories s.r.o.

Technologie společnosti Genesys každoročně zprostředkují 25 miliard interakcí se zákazníky a poskytnou jim prvotřídní zážitky ze zákaznické péče. Náš úspěch spočívá v propojení operátorů call centra a zákazníků prostřednictvím libovolného komunikačního kanálu. Více než 11000 společností ve více než 100 zemích důvěřuje naší CX: Customer Experience platformě, která pomáhá firmám v růstu a upevňuje vztahy se zákazníky.

Kombinací nejlepších technologií a lidské vynalézavosti vytváříme řešení, která umožňují přirozeně komunikovat a pracovat tak, jak potřebujete. Naše špičková řešení umožňují ve stejné kvalitě pečovat o zákazníky přes jakýkoli komunikační kanál a jsou k dispozici ve formě on-premise či v cloudu.

Zažijte komunikaci takovou, jaká má být - plynulou, instinktivní a hluboce posilující.

Aktuální články od Genesys Telecommunications Laboratories s.r.o.

Digitalizace zákaznické péče s podporou kontaktního centra v cloudu

Manažeři velkých firem vnímají sociální sítě jako riziko

Genesys Social Engagement: řešení pro firemní sociální komunikaci

Genesys Compact Edition je nové řešení pro péči o zákazníky

Genesys patří mezi lídry trhu v oblasti systémů pro řízení call center

Nekvalitní péče o zákazníky vede k miliardovým ztrátám

Češi jsou frustrováni samoobslužnými centry péče o zákazníky

Nejvíce jsou zákazníci spokojeni s péčí firem z oblasti spotřebního zboží, finančních služeb a telekomunikací

Naštvaní zákazníci ročně připraví firmy o 19,3 miliardy korun

Genesys je lídrem v oblasti samoobslužných IVR call center

Iniciativa Genesys zabraňuje chaosu v komunikaci se zákazníky

Datamonitor zařadil Genesys mezi doporučované dodavatele IP řešení pro kontaktní centra

LivePerson a Genesys představují nové řešení pro vytipování a oslovení perspektivních on-line zákazníků

Genesys a IBM nabízejí společné řešení pro kontaktní centra

Nové aplikace Genesys zdokonalují možnosti řídit kvalitu a výkon systému péče o zákazníky

Software od Genesys a InQuira pozná úmysly zákazníků

Genesys posiluje prostřednictvím dvou akvizicí

Gartner zařadil Genesys do kvadrantu lídrů v oblasti infrastruktury kontaktních center

Genesys rozšířuje partnerský program Gvalidated

Řešení GETS sníží telekomunikační poplatky až o 25 procent

Genesys představuje Genesys Voice Platform 8

Genesys je lídrem v oblasti samoobslužných systémů call center

Většina firem neumí komunikovat se zákazníky

Čechy frustrují zastaralé mluvící automaty

Genesys koupila analytickou firmu Informiam

Společnost Genesys se umístila v kvadrantu lídrů v oblasti poskytování infrastruktury pro kontaktní centra

Loajalita zákazníků závisí na úrovni služeb call center