logo ALGOTECH, s.r.o.
František Zeman

František Zeman

Generální ředitel společnosti Algotech

LinkedIn

Ochrana dat v cloudu je specifická v tom, že profesionální poskytovatelé mají dostatek prostředků a zkušeností pro dodržování certifikovaných bezpečnostních procesů. Cílem poskytovatelů cloudových služeb je soustředit se na citlivé firemní údaje jak během ukládání, tak při jejich přenosu. Nutností je zabránit jejich zneužití, krádeži či jen přístupu někoho, kdo k nim nemá patřičná oprávnění.

Český trh je obyčejně v přejímání novinek ze zahraničí pomalejší, ale počet firem, které v tuzemsku využívají cloudové služby, jednoznačně roste.

Informační technologie jsou stále velmi specializovaná oblast, kde si zákazník při řešení problému nevystačí se selským rozumem. Podpora odborníka, který hovoří stejným jazykem a svého klienta už dobře zná, je tedy velmi důležitá.

Pokud jsou tuzemské firmy dotázány, zda by při stejné nabídce preferovaly českého, či zahraničního poskytovatele cloudových služeb, 55% volí zdejší společnost. Nadnárodní firmu by automaticky oslovilo jen 15% firem, zbytek mezi nimi nerozlišuje.

Status Elite Partner představuje top level mezi Sugar partnery a je dosažen pouze splněním náročných kritérií, které zahrnují rozsáhlou kompetenci produktu, podrobnou technickou certifikaci, společnou realizaci prodeje a udržení zákazníků. Naším hlavním posláním je poskytovat nástroje k tomu, aby naši uživatelé mohli dobře pečovat o své zákazníky, vytvářeli pro ně hodnoty a nemuseli se přitom starat o technologie.

K systematizaci informací o zákazníkovi pomáháme v našem úseku CRM implementací nástroje Sugar CRM, který je na světové špičce těchto softwarů.

Algotech pomáhá zákazníkům v oblasti komunikace, kontaktních center, ERP, CRM, GDPR, bezpečnosti a cloudu. Ve vlastním datovém centru umístěném v České republice, kde jsou uložena veškerá data, poskytujeme svým zákazníkům komfort osobní péče nejlepších specialistů, kteří nejsou roboti, ale kreativní odborníci.

Ti jsou vám k dispozici 24 hodin denně sedm dnů v týdnu. To je to, co odlišuje náš cloud od ostatních.

Jsem hrdý na to, že se z akce naší společnosti postupně stává jedno z nejvýznamnějších míst setkání předních ICT společností, jejich zákazníků a ICT odborníků. V letošním roce jsme na Zákaznickém dni představili spolu s partnery akce opět řadu novinek, které, jak pevně věříme, zákazníky zaujmou.

Jsme potěšeni, že nás naši zákazníci, jak vyplývá i ze závěrů uspořádané ankety, vnímají jako preferovaného a velmi spolehlivého partnera, protože to jen potvrzuje, že hodnoty, na kterých v naší společnosti stavíme, jsou správné. Naším cílem je budování dlouhodobých vztahů s našimi zákazníky, a to nelze bez důvěry, spolehlivosti a zejména osobního přístupu, který se snažíme v naší společnosti plně realizovat ve vztahu ke všem našim zákazníkům.

Také bych chtěl účastníkům akce poděkovat za to, že v rámci Zákaznického dne podpořili náš Nadační fond Algo. Získané prostředky budou hned využity ve prospěch potřebných, protože žádostí našemu fondu neustále přibývá, a my jsme rádi, že můžeme pomoci.

Zákaznických a odborných akcí pořádáme ročně poměrně hodně, ale tuto považujeme za nejvýznamnější. Těší mě, že zájem o akci každým rokem roste, jak ze strany samotných zákazníků, tak i odborných a mediálních partnerů. Jsme si vědomi toho, že podobných akcí je pořádána řada, a proto jí věnujeme velkou prioritu.

Naším cílem je skutečně seznámit účastníky s novými možnostmi, které pro ně mohou být přínosem. Věřím, že ta letošní bude minimálně stejně úspěšná, jako akce předchozí.

Jako vlastník a provozovatel jednoho z nejmodernějších a z pohledu aplikací nejkomplexnějšího Centra sdílených služeb v regionu CEE jsme hledali spolehlivého partnera s kvalitním produktem také pro oblast správy dokumentů.

Partnerství se společností SEFIRA a uzavření smlouvy s tak významnou společností jako je OSPAP a.s je důkazem toho, že jsme zvolili správně.

Oblast telekomunikací se velice rychle rozvíjí a klade velké nároky na udržení aktuálního know-how. Toto je dlouhodobě silná stránka a velká konkurenční výhoda naší společnosti a je to také jeden z důvodů, proč jsme se rozhodli spolupracovat s Katedrou telekomunikační techniky na FEL, ČVUT v Praze.

Sepětí akademického a podnikatelského sektoru je důležité. Samotní studenti pak mohou v rámci diplomových prací ukázat svůj zájem o danou oblast a ti nejlepší pak najít v naší společnosti další uplatnění.

Vzhledem k růstu společnosti je vznik pozice výkonného zástupce generálního ředitele Algotech logickým vyústěním a obsazení Josefa Pavlise do této funkce je věcí zkušeností a důvěry.

Josefa si osobně velmi vážím a věřím, že v nové pozici obstojí na výbornou, stejně jako si vedl dosud.