logo Alcatel-Lucent Czech, s.r.o.

Alcatel-Lucent slaví 20 let vývoje pro klientská a kontaktní centra Genesys

Alcatel-Lucent uspořádal začátkem června 2011 v Praze výroční konferenci G-Force a současně tak oslavila i dvacet let inovací v aplikacích pro klientské služby a kontaktní centra Genesys. V roce 1990 byl vyvinut první CTI produkt na trhu a aplikace pro tuto platformu se dodnes udržely na špičce vývoje služeb zákaznických kontaktních center.

Na pražské konferenci G-Force se sešlo přes 1000 zákazníků, partnerů a odborníků v oblasti klientských a kontaktních center. Hlavním bodem konference byly novinky v zákaznických službách (od CTI po integraci sociálních sítí). Proběhlo 20 zákaznických seminářů za účasti významných firem a řečníků z řad zákazníků jako jsou například BT, Emirates Airlines, Orange, T-Mobile UK nebo Swedbank.

Na konferenci G-Force měli zákazníci možnost se s ostatními podělit o své zkušenosti. Prezentovaly se také případové studie, ve kterých byly zvýrazněny hlavní technologické milníky za uplynulých dvacet let. Návštěvníci se také společně s organizátory vydali na exkurzi do budoucnosti, ve které se představila nová generace řešení kontaktních center pro služby zákazníkům.

Vývoj kontaktních center:

Genesys 8 Suite přináší zcela nový pohled na inovace v klientských službách

Součástí konference bylo také představení softwarového řešení Genesys 8, které je určeno pro řešení kritických aplikací kontaktních center firemních zákazníků. Nabízí jednotnou komunikaci s klienty napříč různými kanály a kontaktními místy. Komunikace prostřednictvím různých kanálů nabídne klientům větší komfort díky integrovanému konverzačnímu a kontextovému manažeru. Ten je schopen synchronizovat veškeré interakce se zákazníkem - od osobního kontaktu až po kontakt prostřednictvím zákaznického centra, internetu, mobilního zařízení nebo sociálních sítí.

"Řešení kontaktních center Genesys už 20 let mění a zkvalitňuje způsob komunikace mezi firmou a jejími klienty. S uvedením nové release G8 jsme posílili vysoce individualizované způsoby komunikace s klienty, a to napříč různými komunikačními platformami. A to jak na straně hardwaru - rozšířením tradiční TDM či IP o podporu iPhonu nebo mobilních telefonů na platformě Android. Na druhé straně je to pak rozšíření podpory a integrace se sociálními sítěmi typu Facebook nebo Twitter," řekl Miloslav Kapeš, manažer prodejních kanálů společnosti Alcatel-Lucent.

Další články k tématům - Android - CIM - CTI - eServices - Facebook - inovace - iPhone - iWD - konference - platforma - TDM - Twitter - Miloslav Kapeš

Článek Alcatel-Lucent Czech, s.r.o. ze dne středa 29. června 2011

Další články od Alcatel-Lucent Czech, s.r.o.

Telefónica otestuje LTE síť v Madridu a Barceloně před jejím celostátním zavedením ve Španělsku

Nová datová a komunikační řešení Alcatel-Lucent

100Gbs služby na páteřní optické infrastruktuře T-Mobile v ČR

Alcatel-Lucent OPEN DAY: odborná konference představí novinky v oblasti firemní komunikace

Visual Collaboration: nová sada nástrojů firemní videokomunikace

LTE Alcatel-Lucent a Cassidian: řešení pro mobilní internet v 400 MHz pásmu

Zaměstnanci požadují lepší virtuální nástroje pro porady a spolupráci

Procesor Alcatel-Lucent FP3: čtyřikrát vyšší výkon s poloviční spotřebou energie

Alcatel-Lucent slaví 20 let vývoje pro klientská a kontaktní centra Genesys

OmniSwitch 10K od Alcatel-Lucent je nejlépe hodnocen V testu switchů

Využití sociálních sítí ve prospěch firmy

Nástroje pro vývoj aplikací OpenPlug od Alcatel-Lucent jsou nyní zdarma

VitalQIP Appliance Manager 1200: nová platforma pro management IP adres

Alcatel-Lucent představuje nové technologické řešení pro firemní datová centra

OpenTouch: nová platforma Alcatel-Lucent pro správu firemní komunikace

OmniTouch 8082 My IC Phone: chytrý stolní telefon s dotykovým displejem

OmniPCX Rich: nové funkce PBX podporují standardy SIP a WLAN

Alan Ilczyszyn: nový Key Account Manager Alcatel-Lucent

Genesys Workforce Optimization: řešení pro optimalizaci pracovní síly

Alcatel-Lucent Broadcast Message Center pomáhá využívat mobilní telefony pro záchranu lidských životů

Alcatel-Lucent je jedničkou na trhu mobilního backhaul

OmniSwitch 10K: nový ethernetový switch od Alcatel-Lucent

LTE aplikace mohou poskytovatelům služeb přinést nové zdroje příjmů

Alcatel-Lucent rozšiřuje nabídku v oblasti vývojových aplikací akvizicí OpenPlug

První telefonní hovor prostřednictvím bezdrátové LTE datové síě

Finanční výsledky Alcatel-Lucent za druhé čtvrtletí roku 2010

Alcatel-Lucent posiluje pozici ve vývoji Web 2.0 API

První komerční 100 Gbit linka spojující optické a IP technologie

7750 SR-c12 a 7750 SR-c4, dva nové IP/MPLS servisní směrovače od Alcatel-Lucent

Zdeněk Katina, nový Key Account Manager pro Alcatel-Lucent

Alcatel-Lucent vybuduje kompletní telekomunikační sít pro ČEPS

Alcatel-Lucent představuje novou softwarovou sadu Genesys 8

300 Mb/s na klasických DSL linkách s Phantom Mode

Alcatel-Lucent slučuje divize Genesys a Enterprise

Martin Novotný, nový šéf IP řešení pro region střední Evropa

Alcatel-Lucent jako první představuje 100 gigabitový ethernet

Inernet tisíckrát energeticky úspornější

Komunikace na cestě k zelené budoucnosti

Alcatel-Lucent představil první zelené DSL na světě

Hospodářské výsledky Alcatel-Lucent za třetí čtvrtletí roku 2009

Nobelovu cenu získali dva výzkumníci Bell Labs

Alcatel-Lucent sjednotil komunikaci Hasičského záchranného sboru ČR