logo Alcatel-Lucent Czech, s.r.o.

Genesys Workforce Optimization: řešení pro optimalizaci pracovní síly

Novinka od Alcatel-Lucent představuje první řešení pro optimalizaci pracovní síly, které se aktivně zaměřuje na hodnocení pracovních dovedností. Manažeři mohou v reálném čase analyzovat výkony zaměstnanců oddělení péče o zákazníky a následně navrhovat úpravy pracovního harmonogramu.

Společnost Alcatel-Lucent představuje Genesys Workforce Optimization, revoluční řešení pro řízení lidských zdrojů v oblasti klientské péče. Novinka umožňuje řídit lidské zdroje napříč celou firmou včetně optimalizace pracovních dovedností a zajištění různých forem školení.

"Manažeři mohou jeho pomocí v reálném čase analyzovat výkony pracovníků oddělení péče o zákazníky, kteří se zákazníky komunikují prostřednictvím různých kanálů: telefonem, SMS zprávami, web chatem či prostřednictvím sociálních médií," říká Marie Udal, marketingová manažerka produktové divize Genesys společnosti Alcatel-Lucent.

Pět kroků k efektivitě a úsporám

Řešení Genesys Workforce Optimization vychází z jedinečného modelu pěti kroků vedoucích k pracovní efektivitě, spokojenosti a růstu zaměstnanců.

  1. plánování a vytváření harmonogramů pro zaměstnance napříč podnikem
  2. zadávání práce prostřednictvím inteligentního směrování
  3. kontrola a úprava v reálném čase
  4. analýza dat a korelace výpadků ve výkonu
  5. rozvoj talentových skupin na základě přesných potřeb školení a přesných harmonogramů

Genesys Workforce Optimization - ohodnotí pracovní dovednosti a pak vyškolí

Technologické řešení Genesys Workforce Optimization nabízí důležité nové funkce. Jejich prostřednictvím je možné centrálně měřit a rozvíjet dovednosti jednotlivých zaměstnanců či rozdělovat práci podle výkonnostních cílů. "V důsledku lze vytvářet plány školení a pracovní harmonogramy, které jsou šité na míru každému zaměstnanci a zvyšují tak efektivitu firmy," vysvětluje Marie Udal. Snižují se tím také náklady na služby a administrativu.

Softwarová sada je součástí technologického řešení Genesys 8 nabízeného společností Alcatel-Lucent. Technologická novinka je nyní již k dispozici.

Vzdělávání má být šité na míru

Analytici potvrzují, že školení pracovní síly by mělo být vytvářeno na míru jednotlivých zaměstnanců, jinak se finanční prostředky na vzdělávání míjí účinkem.

"Zákazníci dnes vyžadují od firem podporu, na které se podílejí zaměstnanci napříč celou společností," říká analytik Jim Davies ze společnosti Gartner. "Klíčovým požadavkem pro optimalizaci pracovní síly je efektivní integrace nástrojů pro řízení pracovní síly kontaktního centra, jako jsou školení, vytváření harmonogramů a řízení výkonu, s centralizovaným řízením jednotlivých dovedností," uzavírá Jim Davies.

Článek Alcatel-Lucent Czech, s.r.o. ze dne pátek 25. února 2011

Další články od Alcatel-Lucent Czech, s.r.o.

Telefónica otestuje LTE síť v Madridu a Barceloně před jejím celostátním zavedením ve Španělsku

Nová datová a komunikační řešení Alcatel-Lucent

100Gbs služby na páteřní optické infrastruktuře T-Mobile v ČR

Alcatel-Lucent OPEN DAY: odborná konference představí novinky v oblasti firemní komunikace

Visual Collaboration: nová sada nástrojů firemní videokomunikace

LTE Alcatel-Lucent a Cassidian: řešení pro mobilní internet v 400 MHz pásmu

Zaměstnanci požadují lepší virtuální nástroje pro porady a spolupráci

Procesor Alcatel-Lucent FP3: čtyřikrát vyšší výkon s poloviční spotřebou energie

Alcatel-Lucent slaví 20 let vývoje pro klientská a kontaktní centra Genesys

OmniSwitch 10K od Alcatel-Lucent je nejlépe hodnocen V testu switchů

Využití sociálních sítí ve prospěch firmy

Nástroje pro vývoj aplikací OpenPlug od Alcatel-Lucent jsou nyní zdarma

VitalQIP Appliance Manager 1200: nová platforma pro management IP adres

Alcatel-Lucent představuje nové technologické řešení pro firemní datová centra

OpenTouch: nová platforma Alcatel-Lucent pro správu firemní komunikace

OmniTouch 8082 My IC Phone: chytrý stolní telefon s dotykovým displejem

OmniPCX Rich: nové funkce PBX podporují standardy SIP a WLAN

Alan Ilczyszyn: nový Key Account Manager Alcatel-Lucent

Genesys Workforce Optimization: řešení pro optimalizaci pracovní síly

Alcatel-Lucent Broadcast Message Center pomáhá využívat mobilní telefony pro záchranu lidských životů

Alcatel-Lucent je jedničkou na trhu mobilního backhaul

OmniSwitch 10K: nový ethernetový switch od Alcatel-Lucent

LTE aplikace mohou poskytovatelům služeb přinést nové zdroje příjmů

Alcatel-Lucent rozšiřuje nabídku v oblasti vývojových aplikací akvizicí OpenPlug

První telefonní hovor prostřednictvím bezdrátové LTE datové síě

Finanční výsledky Alcatel-Lucent za druhé čtvrtletí roku 2010

Alcatel-Lucent posiluje pozici ve vývoji Web 2.0 API

První komerční 100 Gbit linka spojující optické a IP technologie

7750 SR-c12 a 7750 SR-c4, dva nové IP/MPLS servisní směrovače od Alcatel-Lucent

Zdeněk Katina, nový Key Account Manager pro Alcatel-Lucent

Alcatel-Lucent vybuduje kompletní telekomunikační sít pro ČEPS

Alcatel-Lucent představuje novou softwarovou sadu Genesys 8

300 Mb/s na klasických DSL linkách s Phantom Mode

Alcatel-Lucent slučuje divize Genesys a Enterprise

Martin Novotný, nový šéf IP řešení pro region střední Evropa

Alcatel-Lucent jako první představuje 100 gigabitový ethernet

Inernet tisíckrát energeticky úspornější

Komunikace na cestě k zelené budoucnosti

Alcatel-Lucent představil první zelené DSL na světě

Hospodářské výsledky Alcatel-Lucent za třetí čtvrtletí roku 2009

Nobelovu cenu získali dva výzkumníci Bell Labs

Alcatel-Lucent sjednotil komunikaci Hasičského záchranného sboru ČR