Společnost Alcatel-Lucent představuje Genesys Workforce Optimization, revoluční řešení pro řízení lidských zdrojů v oblasti klientské péče. Novinka umožňuje řídit lidské zdroje napříč celou firmou včetně optimalizace pracovních dovedností a zajištění různých forem školení.
"Manažeři mohou jeho pomocí v reálném čase analyzovat výkony pracovníků oddělení péče o zákazníky, kteří se zákazníky komunikují prostřednictvím různých kanálů: telefonem, SMS zprávami, web chatem či prostřednictvím sociálních médií," říká Marie Udal, marketingová manažerka produktové divize Genesys společnosti Alcatel-Lucent.
Pět kroků k efektivitě a úsporám
Řešení Genesys Workforce Optimization vychází z jedinečného modelu pěti kroků vedoucích k pracovní efektivitě, spokojenosti a růstu zaměstnanců.
Genesys Workforce Optimization - ohodnotí pracovní dovednosti a pak vyškolí
Technologické řešení Genesys Workforce Optimization nabízí důležité nové funkce. Jejich prostřednictvím je možné centrálně měřit a rozvíjet dovednosti jednotlivých zaměstnanců či rozdělovat práci podle výkonnostních cílů. "V důsledku lze vytvářet plány školení a pracovní harmonogramy, které jsou šité na míru každému zaměstnanci a zvyšují tak efektivitu firmy," vysvětluje Marie Udal. Snižují se tím také náklady na služby a administrativu.
Softwarová sada je součástí technologického řešení Genesys 8 nabízeného společností Alcatel-Lucent. Technologická novinka je nyní již k dispozici.
Vzdělávání má být šité na míru
Analytici potvrzují, že školení pracovní síly by mělo být vytvářeno na míru jednotlivých zaměstnanců, jinak se finanční prostředky na vzdělávání míjí účinkem.
"Zákazníci dnes vyžadují od firem podporu, na které se podílejí zaměstnanci napříč celou společností," říká analytik Jim Davies ze společnosti Gartner. "Klíčovým požadavkem pro optimalizaci pracovní síly je efektivní integrace nástrojů pro řízení pracovní síly kontaktního centra, jako jsou školení, vytváření harmonogramů a řízení výkonu, s centralizovaným řízením jednotlivých dovedností," uzavírá Jim Davies.
Článek ze dne 25. února 2011 - pátek
Telefónica otestuje LTE síť v Madridu a Barceloně před jejím celostátním zavedením ve Španělsku
Nová datová a komunikační řešení Alcatel-Lucent
100Gbs služby na páteřní optické infrastruktuře T-Mobile v ČR
Alcatel-Lucent OPEN DAY: odborná konference představí novinky v oblasti firemní komunikace
Visual Collaboration: nová sada nástrojů firemní videokomunikace
LTE Alcatel-Lucent a Cassidian: řešení pro mobilní internet v 400 MHz pásmu
Zaměstnanci požadují lepší virtuální nástroje pro porady a spolupráci
Procesor Alcatel-Lucent FP3: čtyřikrát vyšší výkon s poloviční spotřebou energie
Alcatel-Lucent slaví 20 let vývoje pro klientská a kontaktní centra Genesys
OmniSwitch 10K od Alcatel-Lucent je nejlépe hodnocen V testu switchů
Využití sociálních sítí ve prospěch firmy
Nástroje pro vývoj aplikací OpenPlug od Alcatel-Lucent jsou nyní zdarma
VitalQIP Appliance Manager 1200: nová platforma pro management IP adres
Alcatel-Lucent představuje nové technologické řešení pro firemní datová centra
OpenTouch: nová platforma Alcatel-Lucent pro správu firemní komunikace
OmniTouch 8082 My IC Phone: chytrý stolní telefon s dotykovým displejem
OmniPCX Rich: nové funkce PBX podporují standardy SIP a WLAN
Alan Ilczyszyn: nový Key Account Manager Alcatel-Lucent
Genesys Workforce Optimization: řešení pro optimalizaci pracovní síly