"Poměrně překvapivé je i to, že nejvíce se o návštěvnost svých internetových stránek zajímají subjekty z oblasti veřejné správy, školství a zdravotnictví a nepodnikatelské subjekty," říká Pavel Tůma, marketingový ředitel CZ.NIC.
Dlouhodobě stagnují i údaje o tom, z jakých domén jsou české internetové prezentace organizací navštěvovány. 79 procent je navštěvováno z domény .CZ, přičemž se nejčastěji jedná o weby firem s méně než 20 zaměstnanci, subjektů z oblasti státní správy, školství a zdravotnictví a nepodnikatelských organizací. Naopak z ostatních domén jsou nejčastěji navštěvovány stránky patřící institucím z finančního sektoru, průmyslovým podnikům a organizacím s alespoň částečnou zahraniční majetkovou účastí.
Přestože se internetové prezentace staly naprosto samozřejmou součástí firemního marketingu, jde o dlouhodobý trend - průzkum přinesl velmi podobné údaje i v letech 2006 a 2008.
Článek ze dne 19. října 2010 - úterý
CZ.NIC snižuje roční registrační poplatek za držení domény .CZ
CZ.NIC přebírá od ledna 2011 agendu národního bezpečnostního týmu CSIRT.CZ
Tomáš Košňar: nový člen představensva CZ.NIC
jednoheslo.cz: kampaň podpory mojeID.cz pro uživatele internetu a poskytovatele online služeb
dsgui for iPhone: CZ.NIC pouští iPhone do datových schránek
mojeID.cz: nová služba CZ.NIC zvyšuje komfort ve využívání online služeb
39 procent českých organizací nesleduje návštěvnost svých stránek
E-mail s diakritikou je u nás stále více používán
Výzkumné centrum Laboratoře CZ.NIC bude spolupracovat s vysokými školami v Brně
DNSSEC chrání již více než 100 tisíc českých domén
Rozhodčí soud vydal nový Řád pro řešení sporů o domény .CZ
Přes IPv6 nejsou přístupná ani dvě procenta českých internetových stránek
CZ.NIC hostí jubilejní setkání mezinárodní organizace RIPE
DNSSEC chrání více než 87 000 domén .CZ
Velký den pro bezpečnost českého internetu
CZ.NIC jako první pouští do datových schránek i mobilní telefony