logo itpoint.cz

Paul Trefonas

Viceprezident společnosti ZEBRA SYSTEMS pro Severní Ameriku

Paul Trefonas - ZEBRA SYSTEMS, s.r.o.logo ZEBRA SYSTEMS, s.r.o.LinkedIn

Jsme opravdu potěšeni úspěchem společnosti North State Cyber Solutions. V Zebře se snažíme našim partnerům poskytovat bezproblémové procesy a špičkovou podporu, což jim umožňuje dodávat výjimečné služby.

Náš webový e-shop navíc dovoluje prodejcům rychle zadávat objednávky 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. 37% růst North State je důkazem společného úsilí o úspěch našich klientů.

Schopnost reagovat na požadavky podpory a zjednodušit provoz nás odlišuje jako důvěryhodného partnera pro prodejce po celém světě.

Zdeněk Bínek

Jednatel společnosti ZEBRA SYSTEMS

Zdeněk Bínek - ZEBRA SYSTEMS, s.r.o.logo ZEBRA SYSTEMS, s.r.o.LinkedIn

Tento případ slouží jako důkaz kvality služeb naší společnosti a ukazuje, jak kvalitní řešení a partnerství vedou k měřitelným výsledkům kdekoliv na světě - v České republice i v USA.

Efektivní podpora z naší strany zajišťuje, že se prodejci jako North State mohou soustředit na péči zákazníky a na zkoumání nových technologických potřeb bez prodlev, které by mohly poškodit jejich reputaci u zákazníků.

Jiří Dvořák

Obchodní ředitel společnosti Coolhousing

Jiří Dvořák - COOLHOUSING s.r.o.logo COOLHOUSING s.r.o.LinkedIn

Ve srovnání s KVM platforma Proxmox VE nabízí vylepšenou a efektivní podporu virtualizace a virtuálního hostingu, díky které je možné lépe přenášet nejen procesorové instrukce do prostředí virtuálních serverů, ale také mnohem efektivněji zpracovávat požadavky moderních operačních systémů a software na nich instalovaných.

Ať už hovoříme o šifrování, moderním databázovém zpracování, nebo kontejnerové virtualizace uvnitř jednotlivých virtuálních serverů. Během provozu privátních Proxmox clusterů jsme si také sami ověřili, že Proxmox splňuje vše, co si představíme pod pojmy moderní, rychlý a především efektivní.

Jelikož si vážíme důvěry našich zákazníků a děkujeme jim za dlouholetou spolupráci, přesuneme všechny zákaznické virtuální servery a VDS na novou virtualizaci v poměru 1:1 zcela zdarma a bez dopadu na cenu služby.

Štěpán Bínek

Produktový a obchodní manažer společnosti ZEBRA SYSTEMS

Štěpán Bínek - Acronislogo AcronisLinkedIn

Velké díky týmu IT AWACS SOLUTION za špičkovou práci na projektu pro Wolko-plast. Díky jejich expertíze a nasazení zvládli nejen technologický upgrade, ale hlavně pomohli klientovi skokově zvýšit úroveň kybernetického zabezpečení a odolnosti vůči moderním hrozbám. Obrovský přínos vidím především v tom, že dokázali nahradit dvě samostatná řešení - ESET a VEEAM jednou robustní platformou - Acronis Cyber Protect Cloud.

Tato konsolidace přináší do praxe přesně to, co dnešní firmy potřebují. Největší radost mám z toho, že klient opravdu získal komplexní řešení - záloha, ochrana, detekce i obnova dat - vše pod jednou střechou, bez nutnosti integrovat a udržovat několik rozdílných systémů najednou.

Za mě je to ukázka progresivního přístupu k firemní bezpečnosti v českém průmyslu, kde se kompromisy v IT nevyplatí.

Luboslav Gerliczy

Agilní specialista a lektor Počítačové školy GOPAS

Luboslav Gerliczy - GOPAS, a.s.logo GOPAS, a.s.LinkedIn

Nejnovější metodika PRINCE2 verze 7, vydaná v roce 2023, reaguje na měnící se požadavky trhu a přináší větší flexibilitu i kompatibilitu s digitálními nástroji. Odráží aktuální trendy jako je agilní přístup, potřeba udržitelnosti nebo větší důraz na lidskou stránku vedení projektů. Organizace, které implementují tuto metodiku, získávají strukturovaný a zároveň přizpůsobitelný rámec, jenž umožňuje řídit projekty efektivněji a lépe reagovat na nečekané změny v průběhu realizace.

Nová česká verze zkoušky PRINCE2 Foundation tak přináší vítanou příležitost pro rozvoj dovedností napříč profesemi - ať už jde o projektové manažery, specialisty, koordinátory nebo vedoucí týmů. Zároveň odpovídá na poptávku po zjednodušení přístupu k mezinárodním certifikacím, aniž by slevovala z jejich náročnosti nebo prestiže.

V době, kdy se firmy potýkají s nedostatkem kvalifikovaných lidí a zároveň musí reagovat na tlak digitální transformace, představuje PRINCE2 7 v češtině konkrétní a dostupný krok ke zlepšení vnitrofiremních procesů i pracovního trhu jako celku.

Takanori Inaho

Prezident společnosti Epson Europe

Takanori Inaho - Epson Europelogo Epson EuropeLinkedIn

V roce 2018 jsme se stali jednou z prvních technologických společností, které měly své klimatické cíle schválené SBTi, což byl v té době odvážný krok. Od té doby jsme zvýšili naše ambice, sladili jsme naše cíle s cestou 1,5 °C a dosáhli jsme jich s předstihem, a to především díky přechodu na 100 % obnovitelnou elektřinu.

Nyní míříme ještě výš. Naše nové klimatické cíle byly oficiálně schváleny SBTi, což potvrzuje, že naše strategie snižování emisí skleníkových plynů je vědecky podložená a v souladu s omezením globálního oteplování.

Ondřej Šabata

Sales Engineer pro řešení N-able společnosti ZEBRA SYSTEMS

Ondřej Šabata - N-ablelogo N-ableLinkedIn

Vedle růstu poskytovaných řízených služeb se rozšiřuje také spektrum poskytovaných služeb a od tradiční vzdálené správy a monitoringu se poptávka přesouvá do segmentu kybernetické bezpečnosti.

Důležité je, aby MSP prodejci měli k dispozici komplexní nástroje pokrývající všechny oblasti a umožňující efektivně reagovat na požadavky zákazníků s pomocí automatizovaných procesů.

Mezi ně například patří řešení N-able EDR a N-able MDR, která MSP partnerům poskytují EDR nástroje s řízenými službami MDR pro komplexní ochranu jejich zákazníků.

Nabídka navíc vychází vstříc požadavkům směrnice NIS2 a umožňuje MSP poskytovatelům i zákazníkům rychleji implementovat potřebná opatření.

Richard Marko

Generální ředitel společnosti ESET

Richard Marko - ESET software spol. s r. o.logo ESET software spol. s r. o.LinkedIn

Zatímco mnozí mluví o dlouhodobé vizi a udržitelnosti, jen málokdo ji skutečně naplňuje. Rok 2024 znamenal pro ESET třetí dekádu nepřetržitého růstu, což je v technologickém sektoru výjimečný milník.

Odráží to náš progresivní přístup, důvěru zákazníků a kvalitu našich řešení. Dynamický růst jsme zaznamenali zejména v regionu EMEA, kde si naše řešení nadále upevňují své postavení.

To se projevilo i na silných výsledcích v segmentu firemních zákazníků, kde jsme dosáhli celkového meziročního růstu výnosů o 13 %, přičemž segment Enterprise vzrostl o 21 % a služby pro firemní zákazníky zaznamenaly výjimečný růst až o 56 %.

Roman Kováč

Ředitel výzkumu společnosti ESET

Roman Kováč - ESET software spol. s r. o.logo ESET software spol. s r. o.LinkedIn

V roce 2024 ESET prohloubil spolupráci s několika významnými vládními zákazníky a navázal nová partnerství, zejména v oblasti Threat Intelligence.

Tyto aktivity přinášejí výsledky - pokračujeme v úzké spolupráci s orgány činnými v trestním řízení, včetně Europolu, ENISA a CISA, abychom pomáhali chránit firmy, jednotlivce i společnost jako celek.

Vítězslav Ciml

Ředitel společnosti OKsystem

Vítězslav Ciml - OKsystem a.s.logo OKsystem a.s.LinkedIn

Scormium vnímáme jako jedno z nejlepších řešení na českém trhu v oblasti LMS a LXP.

Pořízení majoritního podílu umožní Scormiu rychleji růst a OKsystemu ovlivňovat směr dalšího rozvoje tak, aby byl nejen komplementární s našimi produkty a školicím centrem, ale především proto, aby se nám dále dařilo překračovat hranice ČR a dobývat zahraniční trhy.

Martin Franc

Spoluzakladatel společnosti Agnostix

Martin Franc - Agnostix, s.r.o.logo Agnostix, s.r.o.LinkedIn

Masivní rozšiřování botů i do firem nebo organizací si bohužel také vybírá svou daň. Zatímco vytvořit jednoduchého chatbota nebo voicebota je přímočaré, udržet kvalitu jeho odpovědí a reakcí s rostoucími nároky uživatelů na rozsah témat je výrazně složitější. Boti se pak začnou chovat nevyzpytatelně nebo poskytovat nesprávné a neúplné odpovědi, uživatelé jsou frustrovaní a viní pochopitelně danou firmu nebo organizaci.

Například využívání botů pro reklamace a stížnosti ukazuje, že musí zvládat i emočně zabarvenou nebo krizovou komunikaci. Uživatele nezajímá, že jde stále o relativně nový typ technologie, očekávají výkon a funkčnost.

První dojem přitom rozhoduje, jestli se k botovi vrátí. Pokud nefunguje hladce a hned napoprvé, ztrácí důvěru.

3