Nové kompetenční centrum SAS Customer Inteligence pro regiony střední, jižní a východní Evropy
SAS, přední výrobce softwaru a služeb pro business analytics, představuje vznik nového specifického kompetenčního centra Customer Inteligence pro region střední, jižní a východní Evropy (CSEE). Současně SAS oznamuje další personální změny.
Kompetenční centrum Customer Inteligence (CI) představuje platformu pro sdílení zkušeností v oblasti CI v regionu a soustřeďuje know-how z dosud realizovaných projektů s regionálními klienty. Česká republika realizuje nejvíce prodejů řešení CI a v Praze je tým odborníků, kteří své know-how a best practices mohou sdílet s dalšími kolegy v regionu. Kompetenční centrum CI rovněž nabízí možnost školení pro kolegy ze zahraničních poboček SASu.
"Česká republika je specifická země, máme jedny z nejvyspělejších zákazníků, jejichž marketing je na vysoké úrovni - to dokazuje i největší prodej řešení CI v regionu," říká Petra Lávičková, Marketing & PR Manager společnosti SAS ČR. "Marketingoví pracovníci našich zákazníků jsou lidé s otevřenou myslí, širokými znalostmi, mají jasné představy a vize do budoucna. Spolupráce s nimi je velmi kreativní a je rovněž závazkem pro SAS a vývoj nových řešení, které našim zákazníkům pomohou s každodenním
byznysem."
Nové posily v týmu Customer Inteligence :
- Business Consultant Lucie Staňková se v posledních dvou letech (v SAS pracuje od září roku 2008) velmi výrazně podílela na projektech Customer Inteligence a její zásluhou společnost SAS významně zvýšila svůj podíl na trhu finančních služeb. Má cenné zkušenosti s implementací CI řešení u regionálních klientů, zná velmi dobře problematiku trhu i specifika, která klienti řeší a výsledky své práce prezentovala na několika odborných konferencích.
- Pavel Holý je novou posilou pro CI tým a Kompetenční centrum CI. Pracuje ve společnosti SAS jako Business Consultant v oblasti Customer Intelligence. Před svým nástupem do SASu působil v konzultačních společnostech Logos a Ness Czech, kde pracoval jako Business a Solution Analytik se zaměřením zejména na procesy managementu kampaní a řešení z oblasti Business Intelligence. Pavel má zkušenosti s technologiemi pro řízení kampaní a jejich optimalizací. Podobnou problematiku řeší také ve společnosti SAS a aktivně se věnuje sledování nových trendů jako je využití webové analytiky v oblasti CI a jejich implementace v rámci SAS řešení. Pavel studoval na Českém vysokém učení technickém v Praze. Je ženatý, má jednoho syna a mezi jeho záliby patří například trekking a lezení po horách, jízda na silničním kole a lyžování.
- Jaroslav Půlpán, významný odborník na data mining a analýzu, se do společnosti SAS vrací na pozici Senior Consultant po šestiletém působení ve společnosti Vodafone. Jeho doménou je obchodní analytika a věnuje se také aktuálním trendům, mezi které patří především analýza sociálních sítí. Sociálním sítím je ve společnosti SAS věnována velká pozornost, do budoucna představují pro zákazníky z oblasti retailu či finančního sektoru zajímavý nástroj pro řízení vztahů se zákazníky. K jeho zálibám patří turistika a fotografování.
Článek ze dne 19. srpna 2010 - čtvrtek
Další články od SAS Institute ČR, s.r.o.