logo SAS Institute ČR, s.r.o.

Využití chatbotu výrazně zrychluje schvalovací procesy

Noví chatboti využívající poslední generaci umělé inteligence dokáží sami vyhodnotit informace od zákazníka, nebo v reálném čase rozhodnout třeba o poskytnutí úvěru. Přetížené infolinky nebo dlouhé procesy při schvalování půjček budou již brzy patřit minulosti.

Firma Shop Direct s více než čtyřmi milióny zákazníků je jednou z předních digitálních maloobchodních společností ve Velké Británii, která nabízí zákazníkům mnoho způsobů, jak uhradit nákupy, včetně vlastního systému kreditních karet.

Ve spolupráci se SAS doplnil Shop Direct svůj systém hodnocení úvěruschopnosti o umělou inteligenci, což jí umožňuje vše zvážit téměř okamžitě.

Díky výraznému urychlení procesu schválení nebo zamítnutí kreditní karty může Shop Direct rychle rozhodovat o úvěru pro nakupující zákazníky a současně se vyhnout zbytečným rizikům, což zvyšuje věrnost zákazníků.

Metody umělé inteligence, které SAS nabízí - například textová analýza, strojové učení a automatizace, umožňují vybudovat chytřejší a vyspělejší chatboty.

Česká republika ve využívání umělé inteligence nezaostává. Zákazníci SASu z řad předních pojišťoven, bank a dalších odvětví zavádí podobné principy jako konkurence ve světě.

Článek SAS Institute ČR, s.r.o. ze dne pondělí 5. listopadu 2018

Další články od SAS Institute ČR, s.r.o.