logo

Internet UPC má již přes tři sta tisíc zákazníků

Počet domácností, které se rozhodly pro vysokorychlostní internet UPC překročil na začátku listopadu hranici tří set tisíc a nadále rychle roste.

Podle průběžné ankety prováděné společností přitahuje internet UPC nové zákazníky především poměrem rychlost / cena / technická kvalita / zákaznické zázemí. Podle ankety dále patří mezi jeho hlavní přednosti skutečnost, že uživatel nemusí platit další poplatky za pevnou linku a také to, že předplatí-li si internet UPC v doporučené kombinaci s kabelovou televizí či telefonní službou získává výraznou slevu.

Václav Bartoň, generální ředitel UPC pak vidí důvod velké obliby internetu UPC následovně : "Jednoduchá dostupnost, jednoduchá instalace a technická podpora. To vede k tomu, že náš internet vychází jako uživatelsky nejpřátelštější nejen v průzkumech a novinových anketách, ale i v internetových diskusích. Internet UPC má rozhodující podíl na tom, že počet připojení prostřednictvím kabelové televize dosáhl v České republice podle Českého statistického úřadu počtu připojení prostřednictvím ADSL linky. Ještě před rokem ADSL připojení výrazně vedlo", končí Václav Bartoň.

Zájem o internet UPC vzrostl na přelomu října a listopadu, kdy společnost zavedla nové nabídky UPC 10M (rychlost 10 Mbit/s v příchozím a 1 Mbit/s v odchozím směru) a UPC 20M (rychlost 20 Mbit/s v příchozím a 1,5 Mbit/s v odchozím směru) natolik, že společnost byla v některých oblastech nucena až do odvolání prodloužit instalační lhůty ze dnů na týdny.

Další články k tématům - ADSL - internet - připojení - rychlost - UPC - Václav Bartoň

Článek ze dne 25. listopadu 2008 - úterý

Další články od UPC Česká republika a.s.