logo

Internet UPC využívá víc než čtyři sta tisíc českých domácností

Počet českých domácností, které využívají vysokorychlostní internet UPC překročil v druhé polovině října čtyř set tisícovou hranici. Vedle nich ho dále využívají tisíce malých a středních firem a stovky velkých podniků.

Podle průběžné ankety prováděné společností mezi novými zákazníky přitahuje internet UPC české domácnosti především poměrem rychlost/cena/zákaznické zázemí a dále servisem a dodatkovými službami. Podle ankety patří mezi přednosti internetové služby od UPC rovněž skutečnost, že využívá-li ji domácnost v doporučené kombinaci s kabelovou televizí či telefonem může navíc získat výraznou slevu.

Václav Bartoň, generální ředitel UPC, vidí důvod velké obliby internetu UPC následovně: "Jednoduchá objednávka a instalace, příznivá cena, vysoká rychlost, technická podpora a v poslední době zejména nabídka modemu, na nějž lze bezplatně a vzduchem napojit další počítače, notebooky, herní konzole, tiskárny a podobná zařízení. To vše vede k tomu, že náš internet dlouhodobě vychází jako uživatelsky nejpřátelštější nejen v průzkumech a novinových anketách, ale i v internetových diskusích. Ne nadarmo se říká, že internet od UPC začíná svými kvalitami tam, kde jiné nabídky končí."

Internetové služby UPC jsou aktuálně dostupné více než jednomu ze čtyř miliónů českých domácností. Mezi jeho přednosti patří především snadná objednávka, kompletní instalace, kterou provádí vyškolený technik UPC, nejlepší poměr technická kvalita/výkon/cena a profesionální technická podpora Klientského centra UPC.

Internetová nabídka od UPC nabízí pod značkou Fiber Power, rychlosti 10, 25, 50 a 100 Mbit/s za ceny v rozmezí 494 Kč až 999 Kč. Z internetové nabídky UPC si tak mohou vybrat jak nenároční uživatelé, tak domácnosti s řadou počítačů a dalších zařízení vyžadujících přístup k internetové síti.

Od června 2009 pak UPC nabízí i internetovou řadu Power Business určenou malým firmám a podnikatelům. Za uplynulé období si Power Business vydobyl v tomto segmentu trhu pozici třetí nejrozšířenější služby. V Praze je co do počtu zákazníků na druhém místě. Preferují ho zejména IT společnosti a společnosti působící ve službách.

Na konci října překonala čtyř set tisícovou hranici zákazníků i digitální televize UPC

Další články k tématům - Business - Fiber - Power - vysokorychlostní - Václav Bartoň

Článek ze dne 1. listopadu 2010 - pondělí

Další články od UPC Česká republika a.s.

Lepší virtuální IP PBX v cloudu než stará telefonní ústředna ve firmě

Všeobecné podmínky poskytování služeb UPC pro podnikatele a živnostníky

Moderní síť UPC vyhovuje těm nejpřísnějším firemním nárokům

UPC telefon pro levné VoIP volání z pevné linky

B2B UPC WEB: zaměřeno na firemní zákazníky

Zájem o pevnou telefonní linku UPC roste

Internet UPC využívá víc než čtyři sta tisíc českých domácností

UPC digitální televize je v oblibě českých domácností

Domácí WiFi síť s UPC Fiber Power

UPC snižuje ceny za volání a internetové služby pro SME segment

Podvodníci se vydávají za pracovníky UPC

UPC Fiber Power 100 v akční ceně 999 Kč po dobu 4 měsíců

UPC Fiber Power 25

Česká mutace MTV na UPC

Firmy jsou nejvíce spokojeny s internetem od UPC

ZOH zvyšují zájem o kabelovou televizi

Finanční krize v televizi, máme toho dost

Testovací vysílání ČT ve vysokém rozlišení je dostupné v digitální televizi UPC

History Channel HD startuje v digitální televizi UPC

Internet 1 M, nová internetová služba UPC

Varujeme veřejnost před pokusem o finanční podvod využívající jméno a logo UPC

Jan van Steeg, nový provozní ředitel UPC Česká republika

Fiber Power 100 a Fiber Power 50, nové internetové služby pro podnikatele

UPC Fiber Power, nejrychlejší připojení k internetu s rychlostí až 100 Mb/s

Dva nové balíčky datových a hlasových služeb pro podnikatelskou sféru

UPC podporuje bezpečnější internet

UPC nabídne TV Barrandov analogově i digitálně, po kabelu i na satelitu

Digitální kabelová televize UPC poráží analogovou

Sledovanost stanic digitální televize UPC

HDTV Forum o televiznímu vysílání ve vysokém rozlišení

Internet UPC má již přes tři sta tisíc zákazníků

Počet zákazníků digitální kabelové televize UPC překročil 250 000

Volání s UPC po ČR, Evropě a do USA zdarma v rámci paušálu

UPC přichází s novou internetovou nabídkou UPC 10M a UPC 20M

UPC zařazuje Eurosport HD

Digitální kabelovou televizi UPC má již přes 200 000 českých domácností

UPC Broadband Slovakia si zvolila systém evidence sítí na platformě Smallworld

UPC otevírá nové pracoviště

S UPC si může zdarma telefonovat již více než sto tisíc českých omácností

UPC výrazně zjednodušuje nabídku digitální satelitní televize UPC Direct

Internet UPC má bezlimitní vyšší rychlosti za stejnou cenu

Změny v nabídce analogového vysílání kabelové televize UPC

Začlenění pozemní digitální televize do nabídky kabelové televize UPC

UPC zařazuje do vysílání Novu Cinema a JimJam

UPC v roce 2008 zachová většinu cen za své služby, některé sníží nebo upraví

UPC ČR hlásí rekord

UPC nabídne zápasy NHL ve vysílání SPORT1

UPC modernizuje své klientské centrum

Digitální kabelová televize UPC má 60 TV kanálů z toho 41 v češtině nebo slovenštině

UPC ČR je větší, výkonnější, s novou vizí a identitou