logo AIMTEC a.s.

Digitalizace firemních procesů se vzdálenou dodávkou aplikací

Řešení pro řízení a plánování výroby, skladové hospodářství, kontrolu kvality i logistiku mohou firmy nasadit jednoduše za pomoci nástrojů, jako jsou např. digitální dokumentace nebo cloudové testovací prostředí - konzultanti společnosti AIMTEC jsou zákazníkům k dispozici prostřednictvím videokonference.

Digitalizace a automatizace, na kterou se AIMTEC zaměřuje, může firmám výrazně pomoct při opětovném rozjezdu výroby nebo při další podobné situaci, jaká je nyní v souvislosti s celosvětovou pandemií.

AIMTEC dodává svá řešení bez nutnosti setkání zákazníka a dodavatele. Firma tímto krokem umožňuje i v aktuální složité situaci nasazení nových softwarových řešení, a tím zefektivnění výroby a interní logistiky.

"Již dříve jsme vzdálenou dodávku aplikovali všude, kde to bylo možné. Přesto naši konzultanti a vývojáři cestovali velmi často, a to především při analýzách, integračních testech a spouštění systémů do ostrého provozu, aby poskytli podporu přímo na místě. To momentálně není možné, a proto jsme vypracovali proces dodávky projektů plně na dálku," říká Rostislav Schwob, Supply Chain Solutions Director společnosti AIMTEC.

Vzdálená dodávka řešení od AIMTECu

Vzdálená dodávka je souhrn postupů a opatření pro možnost nasazení systémových řešení společnosti AIMTEC bez nutnosti přítomnosti jejích konzultantů u zákazníka. Jde především o tréninková videa, testovací prostředí v cloudu i zaškolení pomocí videokonferencí.

Firma tak reaguje především na omezení v souvislosti s pandemií koronaviru, aby firmám umožnila implementaci nových softwarových řešení a zefektivnění výrobních a logistických procesů.

Služba je součástí Digital Delivery, jednoho z pilířů společnosti, který se zaměřuje na řízení projektů, automatizaci a digitalizaci.

"Pro úspěšnou implementaci řešení je při vzdálené dodávce tým na straně našeho zákazníka a jeho aktivní zapojení důležitější než kdy dřív. Naší ceněnou přidanou hodnotou je nastavení systémů na míru zákaznických procesů. Při úvodní analýze jsme vždy procházeli provoz zákazníka, abychom vše správně pochopili. Dnes osobní prohlídku nahrazujeme videoprohlídkou v reálném čase a zákazníka tak nesvazuje ani aktuální omezené cestování. Pro vzdálenou dodávku máme připraveny podrobné postupy a naše zákazníky celým procesem provedeme, abychom zajistili úspěšné nastavení a spuštění všech systémů i hardwaru. Z předchozích zkušeností víme, že je to možné, a věříme, že tímto krokem umožníme implementaci nových softwarových řešení, která mohou našim zákazníkům pomoct zefektivnit jejich procesy," doplňuje Petr Eret, Senior Business Consultant ve společnosti AIMTEC.

Dalších fází projektu, kterými jsou nastavení systémů a prototypování, se přesun ke kompletně vzdálené dodávce nedotkne. Zákazníci budou mít stále možnost využívat tréninková videa i testovací aplikaci v cloudu.

Tým AIMTECu bude také k dispozici pro dotazy, dodatečná školení a další kroky. Největší změnou tak bude samotné spuštění systému, kdy bývali konzultanti ve většině případů přítomni přímo na místě.

Článek AIMTEC a.s. ze dne 30. dubna 2020 - čtvrtek

Další články od AIMTEC a.s.