logo Algotech, a.s.

Petr Loužecký

Ředitel Centra sdílených služeb společnosti Algotech

Petr Loužecký - Algotech, a.s.logo Algotech, a.s.LinkedIn

Malé a střední firmy s inhouse řešením jsou zranitelnější a náchylnější k útokům kyberzločinců, kteří se navíc poučili a začali pracovat jinak. Pokud se například stane bezpečnostní incident, kdy útočníci pomocí ramsomware zašifrují a získají firemní data, hrozí reálně jejich zveřejnění, a to i po zaplacení výkupného.

Útočníci už totiž vědí, že firmy zálohují a ztráta dat za jeden pracovní den pro ně není likvidační. A také vědí, že za únik dat hrozí dle GDPR poměrně vysoké pokuty.

ÚOOÚ dokonce vydal doporučení, aby firma po napadení ransomwarem rovnou počítala s únikem dat a úřadu se sama nahlásila, protože nelze zaručit, že data po zaplacení výkupného nebudou zveřejněna a prodávána na darknetu.

Josef Pavlis

Ředitel divize Telco ve společnosti Algotech

Josef Pavlis - Algotech, a.s.logo Algotech, a.s.LinkedIn

Komunikačních systémů, které se v moderních call centrech dnes používají, existuje celá řada. Jednou z nich je např. Avaya platforma, nad níž lze vytvořit komplexní řešení a připojovat pomocí API rozhraní další podnikové systémy. Takovou možností je výběr našeho řešení AlgoCC, přes které je pak možné řešit jednotnou obsluhu přes všechny kanály. Výsledkem je, že operátor ihned ví, kdo volá.

Objeví se karta, v níž je zaznamenána kompletní zákaznická historie včetně veškeré komunikace a zákazníkových požadavků či potíží. Takže ve chvíli, kdy operátor přijímá interakci, má již veškeré důležité informace k tomu, aby se zákazníkem hovořil.

Tento přístup tedy umožňuje dokonale vytěžit informace, které firma o zákazníkovi má a to ve všech typech komunikace, kterou organizace zajišťuje.

Josef Pavlis

Ředitel divize Telco ve společnosti Algotech

Josef Pavlis - Algotech, a.s.logo Algotech, a.s.LinkedIn

Během pandemie covidu se život přesunul na dlouhé měsíce do online světa - pobočky byly zavřené a jediným způsobem, jak se s obchodníkem či poskytovatelem služeb bylo možné spojit, byl internet. Tato situace ale současně ukázala, že fyzická komunikace mezi lidmi je základním stavebním kamenem života a nelze ji opomíjet. Online komunikaci chybí emoce a její efektivita závisí zejména na správném zacílení.

Právě proto se začíná prosazovat omnichannel přístup - pravidlo, podle něhož se pro klienta individuálně vybírá forma komunikace, i kdyby mělo jít o telefonáty na pevnou telefonní linku nebo zasílání papírových dopisů.

František Zeman

Generální ředitel společnosti Algotech

František Zeman - Algotech, a.s.logo Algotech, a.s.LinkedIn

V roce 2010 jsme začali vnímat trend přechodu do cloudu. Již tehdy jsme tvořili a spravovali firmám nejrůznější podnikové systémy, včetně řešení pro call centra. Přechod těchto systémů do cloudu byl logický krok. Navíc bylo stále více jasné, že se jedná o jednu z cest, jak firmám ušetřit nemalé finanční prostředky.

Aktuální vývoj nám dává za pravdu, neboť v cloudu pracuje 90% světových a 30% českých firem. Základní úspora nákladů se proti tradičním řešením přitom pohybuje kolem 30% až 40%.

Petr Loužecký

Ředitel Centra sdílených služeb společnosti Algotech

Petr Loužecký - Algotech, a.s.logo Algotech, a.s.LinkedIn

Podle našich vlastních průzkumů je místo uložení firemních i osobních dat pro zákazníky klíčové. Česko je firmami vnímané jako bezpečná země, v našem případě je přidaná hodnota v osobním přístupu k zákazníkovi. Již od začátku máme nepřetržitou telefonní podporu v češtině.

Teoreticky se na svá data zákazník může kdykoli přijet podívat přímo do Libčic. Je to obrovský rozdíl v porovnání s tím, když u některých cloudových služeb kontaktujete přes e-maily podporu v angličtině, navíc s nejistým výsledkem.

Stránka 1/10 Další >
Nabídka zaměstnání Algotech, a.s.