logo Casablanca INT s.r.o.

Casablanca mění korporátní identitu

Společnost Casablanca INT se po pěti letech používání komiksové image rozhodla pro změnu a v těchto dnech úspěšně dokončila tříměsíční proces kompletní změny své korporátní identity.

Změna korporátní identity byla nastartována nejprve v loňském roce přechodem k propagaci nejnovějšího z produktů - cloudového řešení BIG BLUE ONE, a nyní komplexním procesem, kdy došlo ke změně loga, stěhování do nových prostor a spuštění nového webu.

Nové logo a styl

Změnou loga chce Casablanca vyjádřit své vize a pohled do budoucnosti, který se týká virtualizace, modernizace produktů, projektů, procesů a vstupu do nové éry, ve které je společnost o krok napřed. Hlavní rozdíl je na první pohled patrný zejména v použitém fontu a claimu loga, jež získalo větší vypovídající hodnotu i v českém jazyce.

"Původní podstata loga zůstala zachována, avšak změnili jsme grafický design, který představuje naše současné postoje, styl myšlení a práce. Za 17 let své existence jsme se postupně propracovali mezi špičky ve svém oboru, avšak ani v letech růstu či boomu neusínáme na vavřínech a neustále investujeme nejen do technologií a lidských zdrojů. Víme, že naše produkty patří k tomu nejlepšímu co je na trhu k dispozici, a tak to musí vyzařovat i z naší image. I přesto, že máme za sebou dlouhou cestu a tradici, nestárneme, ale naopak mládneme. Svěží a současný neformální styl přináší nyní to nejlepší možné řešení, oslovuje potenciální zákazníky a navíc ukazuje budoucí směr rozvoje," zdůvodnil zásadní změnu v Casablanca INT Dr. Milan Švácha, jednatel společnosti.

Nové prostory

V duchu této image se společnost Casablanca rozrostla v nedávné době i prostorově. Obchodní oddělení, sales support, marketing, customer care a oddělení vývoje se nastěhovali do zcela nových prostor na Praze 4. Tyto moderní kanceláře se nachází na rohu ulic Budějovická a Sedlčanská v budově Tetris Office building. Technické oddělení a prostory celého DataCentra zůstávají i nadále na adrese Vinohradská 184, kde budou pro klienty k dispozici ve stejném režimu jako doposud.

Přeměna identity samozřejmě prochází napříč všemi prostředky firemní komunikace - od vizitek, produktových letáků, prezentací, tiskových materiálů, přes obrandování vozů a interiérů, venkovní reklamu, až po drobný firemní merkantil a dárkové reklamní předměty. Zkrátka všemi formami, kterými společnost může působit na okolní svět, z nichž významným prvkem je firemní web společnosti, a proto se kompletní změna nevyhnula ani jemu.

Nový web

Posledním krokem v procesu přeměny corporátní identity Casablanca INT bylo spuštění nového webu casablanca.cz. Dosavadní webové stránky spolu se svou image představovanou konceptem asociace názvu společnosti s oscarovým filmem již nevyhovovaly současnému chápání firemních webových prezentací.

"Web je nyní koncipován tak, aby byl co nejpřehlednější, umožňoval jak stávajícím tak potenciálním zákazníkům velmi snadnou navigaci, a tak je orientován především produktově a zákaznicky. Nová verze nabízí jednoduše strukturovanou nabídku produktů a přístupy do zákaznických portálů jsou vždy po ruce. Zároveň je web vizuálně atraktivní díky grafickému stylu v asociaci s dnes tolik moderním aplikačním prostředím," popsal novou webovou prezentaci Petr Šimpach, obchodní ředitel společnosti.

Tímto se společnost definitivně rozloučila s komiksovou postavou Humphrey Bogarta a přivítala s otevřenou myslí novou moderní dobu, ve které je budoucnost již nyní.

Článek Casablanca INT s.r.o. ze dne 24. října 2013 - čtvrtek

Další články Casablanca INT s.r.o.

Casablanca mění korporátní identitu

Casablanca zvyšuje kvalitu projektového řízení