logo GRiT, s.r.o.

David Reichel

Ředitel divize eBusiness společnosti GRiT

David Reichel - GRiT, s.r.o.logo GRiT, s.r.o.LinkedIn

Albert portál je šitý na míru malým dodavatelům, kterým stačí bezpapírová výměna účetních dokladů pouze s Albertem. Je to jednoduché internetové rozhraní, které bych přirovnal k e-mailu. V internetovém prohlížeči si dodavatelé otevřou portál, přihlásí se a fakturují nebo řeší objednávky.

Nic neinstalují, nepotřebují žádný software nebo službu. Zároveň nic neplatí, veškeré náklady nese Albert.

Zuzana Lazarová

Marketingová ředitelka společnosti GRiT

Zuzana Lazarová - GRiT, s.r.o.logo GRiT, s.r.o.LinkedIn

Při zpracování faktur v nedigitální firmě musí fakturant či fakturantka fyzicky předávat doklady svému nadřízenému, případně je skenovat, posílat e-mailem, a následně odnést na poštu a poslat do účetní kanceláře. To je časově náročné a navíc se zaměstnanci vystavují kontaktu s mnoha lidmi. V běžné firmě musí fakturanti či fakturantky vzít každou fakturu do ruky, zkontrolovat ji, nechat schválit a přepsat do podnikového systému.

Digitalizace tohle odbourává - v digitalizované firmě většinu těchto úkolů převezme robot, člověk u monitoru jeho práci jenom zběžně kontroluje. Od některých firem dnes víme, že už si ruční práci s papírovými doklady v době pandemie a při práci na home office ani nedokáží představit.

Ladislav Chovítek

Marketingový manažer divize eBusiness společnosti GRiT

Ladislav Chovítek - GRiT, s.r.o.logo GRiT, s.r.o.LinkedIn

Automatizace výměny dokladů šetří náklady, umožňuje rychleji odbavovat více zakázek a omezuje papírové doklady, což mimo jiné umožňuje poslat zaměstnance na home office.

Firmy, které tyto systémy používají, měly velkou výhodu už při prvním březnovém lockdownu.

David Reichel

Ředitel divize eBusiness společnosti GRiT

David Reichel - GRiT, s.r.o.logo GRiT, s.r.o.LinkedIn

Skvělým příkladem je zpracování faktury, kdy informační systém může fakturu automaticky porovnat s příjemkou a zkontrolovat, zda dodavatel fakturuje správné plnění. Stejně tak lze proti objednávce ověřit, zda je na faktuře očekávaná cena. Pokud vše sedí, je doklad automaticky zpracovaný a fakturant nebo účetní do procesu vstupují pouze v případě, kdy automatická kontrola najde rozdíly.

Aby měl odběratel z EDI co největší užitek, musí se do systému zapojit co nejvíce jeho dodavatelů, zejména pak ti největší. S tímto umíme našim klientům pomoci a bereme to jako důležitou součást zavádění EDI. Budeme rádi, pokud se nám u Pilulky podaří zapojit 100% dodavatelů a firma tak nadobro skoncuje s e-mailovými nebo papírovými objednávkami a fakturami. Věříme totiž, že právě v tom je budoucnost obchodní komunikace.

Tomáš Kormaňák

Produktový manažer společnosti GRiT

Tomáš Kormaňák - GRiT, s.r.o.logo GRiT, s.r.o.LinkedIn

Firmy se před přechodem na cloudový nástroj musí přesvědčit, zda umožňuje propojení s dalšími systémy, které používají. Pokud je cloudový vývojář solidní, nabídne jim s propojením pomocnou ruku. U nás například poskytujeme takzvané API rozhraní, které umožňuje propojení našeho nástroje s ostatními systémy klienta. Zabezpečení cloudových služeb odpovídá tomu nejlepšímu, co dnešní kyberbezpečnost nabízí.

Provozovatelé serverů do ní investují až miliony dolarů a provádí pravidelně simulace kyberútoků, protože únik dat by pro ně představoval fatální ránu. Solidní cloudovou službu navíc poznáte podle platných bezpečnostních certifikátů - například ISO 27001.