logo GRiT, s.r.o.

Marek Stanovský

Vedoucí obchodu divize eBusiness společnosti GRiT

Marek Stanovský - GRiT, s.r.o.logo GRiT, s.r.o.LinkedIn

E-shopům se skladovým systémem LOKiA WMS otevírá integrace s Foxdeli nové možnosti. Mohou např. personalizovat transakční e-maily, informovat zákazníka o aktuálním stavu doručování nebo se připomenout, pokud zásilka čeká na vyzvednutí.

Odpadnou tak nepříjemné situace, kdy nespokojený zákazník volá na zákaznickou podporu, ale e-shop není schopen reagovat, protože o zásilce na cestě k zákazníkovi nemá žádné další informace.

Lubomír Veselý

Generální ředitel společnosti GRiT

Lubomír Veselý - GRiT, s.r.o.logo GRiT, s.r.o.LinkedIn

Mým hlavním cílem na pozici nového generálního ředitele bude dokončit již probíhající změnu společnosti. Míříme k tomu stát se zákaznicky orientovanou firmou a tvořit vlastní řešení pro automatizaci dodavatelsko-odběratelského řetězce.

Dalším cílem pak bude rozšířit působení firmy do dalších zemí Evropy.

Dalibor Damborský

Jednatel společnosti GRiT

Dalibor Damborský - GRiT, s.r.o.logo GRiT, s.r.o.LinkedIn

Svůj odchod z pozice generálního ředitele vnímám jako přirozený posun firmy. Lubomír byl jako obchodní ředitel v úzkém kontaktu s klienty a trhem, a proto věřím, že GRiT posune správným směrem.

Obzvláště v dnešní době, kdy je trh s cloudovými nástroji velmi dynamický, jde o důležitý krok.

Miroslav Králík

Delivery manager společnosti GRiT

Miroslav Králík - GRiT, s.r.o.logo GRiT, s.r.o.LinkedIn

Máme klienta, který díky zavedení systému pro řízené skladování WMS zrychlil vyskladnění denních objednávek z původních 12 hodin na dvě hodiny.

Ušetřil tak jedno pracovní místo, navíc nemusí shánět brigádníky do skladu během sezónních špiček. Investice se klientovi vrátila za dva měsíce.

Kateřina Líbalová

Produktová manažerka iNVOiCE FLOW společnosti GRiT

Kateřina Líbalová - GRiT, s.r.o.logo GRiT, s.r.o.LinkedIn

Software s umělou inteligencí si přitom může dovolit i menší firma. Náklady na implementaci našeho řešení iNVOiCE FLOW se pohybují v nižších desítkách tisíc korun, následný provoz pak stojí pár tisícovek měsíčně.

Obecně podobná řešení doporučujeme firmám, které zpracovávají přibližně 100 a více přijatých faktur za měsíc nebo mají složitý schvalovací proces. Pak je návratnost investice velmi rychlá.

Automatické zpracování faktur nejvíce pomůže firmám podnikajícím ve stavebnictví, výrobě, IT, zdravotnictví nebo například v e-commerce a dalších odvětvích velkoobchodu a maloobchodu, kde vzniká hodně přijatých faktur.