logo GRiT, s.r.o.

Martin Cígler

CEO společnosti Seyfor

Martin Cígler - GRiT, s.r.o.logo GRiT, s.r.o.LinkedIn

Z mého pohledu je dobré, když mezi sebou dodavatelé nesoupeří, ale spojí se, aby zákazníkovi poskytli co nejlepší servis.

S GRiTem nás pojí nejen portfolio zákazníků, ale také firemní filozofie a směřování k digitalizaci a automatizaci.

Lubomír Veselý

Generální ředitel společnosti GRiT

Lubomír Veselý - GRiT, s.r.o.logo GRiT, s.r.o.LinkedIn

Úspory je někdy nevyhnutelné, sami to známe. Snažíme se ale ukazovat, že razantní škrty nic nevyřeší - naopak mohou firmu ještě více oslabit v dalším vývoji. Když má firma ještě na výběr, měla by místo škrtů hledat způsoby, jak ušetřit dlouhodobě a podpořit svůj budoucí růst.

Dobře fungují investice do technologií a automatizace. My tomu v naší nové vzdělávací kampani říkáme, že firma zapojí GRiTické myšlení.

Rostislav Brzobohatý

Partner Channel Manager společnosti GRiT

Rostislav Brzobohatý - GRiT, s.r.o.logo GRiT, s.r.o.LinkedIn

Modul pro ERP ABRA Gen zatím obsahuje nejpoužívanější EDI zprávy pro výměnu objednávek, dodacích listů nebo faktur.

Do budoucna ale bude relativně snadné jej rozšířit např. o zprávu se stavem zásob, díky které si objednatel u svého dodavatele velmi rychle zjistí, zda a v jakém množství má na skladě požadované zboží.

Marek Stanovský

Vedoucí obchodu divize eBusiness společnosti GRiT

Marek Stanovský - GRiT, s.r.o.logo GRiT, s.r.o.LinkedIn

Zapojit obchodní partnery do EDI je důležitý proces. Je nutné dobře vysvětlit, proč je to pro ně výhodné, a proto se vyplatí začít velkými dodavateli, kteří EDI už mají, nebo jim EDI ušetří tolik nákladů, že ho rádi zavedou.

Lubomír Veselý

Generální ředitel společnosti GRiT

Lubomír Veselý - GRiT, s.r.o.logo GRiT, s.r.o.LinkedIn

Jedním z našich klientů je Rohlik, který působí v Německu, Rakousku a Maďarsku a nově vstoupil do Itálie, Španělska a Rumunska. A právě při této příležitosti se do zahraničí dostáváme i my. Giganti jako Rohlik nebo Alza každý den zpracovávají tisíce dokladů - objednávky, faktury nebo dodací listy.

I když jim naše řešení už nyní podstatnou část práce automatizují, stále hledáme a nacházíme další příležitosti k úsporám. V takovém měřítku totiž může i jedna ušetřená minuta při práci s dokladem znamenat úsporu stovek tisíc korun měsíčně.

Aktuálně máme téměř 3000 zákazníků a další přibývají. S částí z nich prohlubujeme spolupráci, mnozí se chystají do zahraničí. Vidím v našem oboru velký růstový potenciál.