logo

GRiT expanduje do zahraničí a dále prohlubuje vztahy s klienty

Za rychlým růstem společnosti stojí kromě zahraniční expanze i další faktor - prohlubování obchodních vztahů se stávajícími klienty. GRiT v případě větších spoluprací hledá s partnery nové příležitosti k úsporám času nebo peněz pomocí digitalizace a automatizace firemních procesů.

Společnost GRiT meziročně zvýšila obrat o 40%, provozní zisk před zdaněním a odpisy má bezmála čtyřnásobný. Vedení společnosti očekává, že dvouciferný růst obratu bude pokračovat i v nejbližších letech.

Firma, která se zabývá digitalizací a automatizací firemních procesů přitom není na trhu nováčkem, letos slaví třicáté narozeniny.

"Jedním z našich klientů je Rohlik, který působí v Německu, Rakousku a Maďarsku a nově vstoupil do Itálie, Španělska a Rumunska. A právě při této příležitosti se do zahraničí dostáváme i my. Giganti jako Rohlik nebo Alza každý den zpracovávají tisíce dokladů - objednávky, faktury nebo dodací listy. I když jim naše řešení už nyní podstatnou část práce automatizují, stále hledáme a nacházíme další příležitosti k úsporám. V takovém měřítku totiž může i jedna ušetřená minuta při práci s dokladem znamenat úsporu stovek tisíc korun měsíčně. Aktuálně máme téměř 3000 zákazníků a další přibývají. S částí z nich prohlubujeme spolupráci, mnozí se chystají do zahraničí. Vidím v našem oboru velký růstový potenciál," říká Lubomír Veselý, CEO společnosti GRiT.

Mezi významnými zákazníky GRiTu jsou např. e-shopy Alza a Mall nebo stavebniny Pro-doma - nejčastěji mají zájem o EDI (elektronickou výměnu dokladů), případně chtějí pomoci s automatizací toku dokladů či skladovým hospodářstvím.

Růst zároveň podněcuje potřebu GRiTu nabírat nové zaměstnance - k pobočkám v Brně, Opavě a Nitře by ještě letos měly přibýt tři nové - v Plzni, Praze a Bratislavě.

Další články k tématům - automatizace - digitalizace - EDI - elektronizace - úspory - Lubomír Veselý

Článek ze dne 4. srpna 2022 - čtvrtek

Další články od GRiT, s.r.o.

GRiT expanduje do zahraničí a dále prohlubuje vztahy s klienty

IZOMAT stavebniny zavádějí EDI

Jak komunikovat digitalizaci firemních procesů

Automatizované schvalování objednávek a faktur s oceněním EDIzone

Propojení skladového systému e-shopu s informačním systémem dopravce

Lubomír Veselý - nový generální ředitel společnosti GRiT

Robotizace a automatizace jako lék na nedostatek zaměstnanců

Umělá inteligence v účetnictví je výhodná i pro malé firmy

Albert portál podporuje EDI komunikaci dodavatelů obchodního řetězce

Digitalizace zrychluje komunikaci a zjednodušuje práci českých firem

Zavedení automatizace do fakturace přináší značné úspory

EDI pomáhá Rohlíku v rychlé komunikaci s dodavateli

WMS logistický webinář

Projekt elektronické výměny dokladů Lidl - Henkel získal ocenění v soutěži EDIZone

Pilulka.cz rozšiřuje elektronickou výměnu dokladů EDI a PDK

Automatizace zpracování přijatých faktur šetří čas i peníze

Přechod do cloudu z pohledu českých firem

Sportovní prodejny sítě PPG Group zavádějí EDI

Automatizace zpracování objednávek zrychluje a zjednodušuje celý nákupní proces

Propojení FlexiBee s LOKiA WMS

Umělá inteligence zrychluje zpracování přijatých faktur

EDI komunikace Henkel - Lidl

Cloudové služby pomáhají firmám překonat nouzový stav

Skladový systém v cloudu zrychluje expedici objednávek e-shopu

Skladový systém LOKIA WMS eliminuje záměny vydávaného zboží e-shopu

Oceněná řešení pro automatizované zpracování faktur

ORiON EDI bude pomáhat expanzi Rohlik.cz v Maďarsku

iNVOiCE FLOW výrazně zrychluje zpracování přijatých faktur

Farmaceutický velkoobchod začíná využívat EDI

Bezproblémová výměna dat mezi systémy Grit a POHODA

Skladový systém v cloudu pro malé a střední firmy

CCV se mění na GRiT