logo

ORiON EDI bude pomáhat expanzi Rohlik.cz v Maďarsku

Maďarsko je první zahraniční trh, na který Rohlik.cz vstupuje a od prosince 2019 začne rozvážet nákupy potravin i v Budapešti. Pro rychlé tempo svého byznysu, potřebuje efektivní procesy a jedním z nich je zpracování objednávek, dodacích listů a faktur pomocí EDI.

Rohlik.cz použije v Maďarsku podobné postupy a nástroje, které se již osvědčily v České republice - jedním z nich je ORiON EDI, služba zajišťující elektronickou výměnu dokladů s dodavateli.

"Rohlik.cz se zaměřuje na nabídku kvalitních lokálních potravin, jejich producenti však často EDI nepoužívají. Jsme připraveni podpořit tyto dodavatele našimi technologiemi, stejně jako aktuálně podporujeme 550 českých dodavatelů společnosti Rohlik.cz," říká Dalibor Damborský, CEO společnosti GRiT.

"EDI usnadňuje zaměstancům Rohlik.cz práci nejen v účtárně, ale i ve skladu. Struktura EDI dodacího listu je vytvořená tak, aby podporovala skladové procesy. Obsahuje všechny nejnutnější informace včetně expirací a šarží tak, aby jim skladník rozuměl. Současně umožňuje automatickou přípravu skladového příjmu. Firma díky tomu šetří čas a snižuje chybovost," doplňuje David Reichel, produktový manažer ORiON EDI.

"Díky ORiONu ušetříme spoustu času při zpracování faktur. Pokud nám dodavatel posílá doklady přes EDI, automaticky se nahrají do našeho účetního systému Abra. Jestliže faktura přijde e-mailem, musí ji kolegové ručně zpracovat. Naštěstí 80% našich dodavatelů EDI používá. Kdyby všechny doklady chodily e-mailem nebo poštou, na jejich zpracování bychom potřebovali další dva zaměstnance," uvádí Tereza Podhorská, EDI specialistka ze společnosti Rohlik.cz.

Rohlik.cz roste a inovuje

V roce 2018 tržby Rohlik.cz meziročně vzrostly o 62% na 2,4 miliardy korun a firma poprvé v historii vykázala zisk. Aby umožnila pohodlné zapojení i malým výrobcům, od tohoto podzimu svým dodavatelům nabízí službu Platba od Rogera.

Díky ní si mohou obchodní partneři Rohlik.cz zkrátit splatnost faktury ze třiceti na tři dny.

Článek ze dne 26. listopadu 2019 - úterý

Další články od GRiT, s.r.o.

Automatizované schvalování objednávek a faktur s oceněním EDIzone

Propojení skladového systému e-shopu s informačním systémem dopravce

Lubomír Veselý - nový generální ředitel společnosti GRiT

Robotizace a automatizace jako lék na nedostatek zaměstnanců

Umělá inteligence v účetnictví je výhodná i pro malé firmy

Albert portál podporuje EDI komunikaci dodavatelů obchodního řetězce

Digitalizace zrychluje komunikaci a zjednodušuje práci českých firem

Zavedení automatizace do fakturace přináší značné úspory

EDI pomáhá Rohlíku v rychlé komunikaci s dodavateli

WMS logistický webinář

Projekt elektronické výměny dokladů Lidl - Henkel získal ocenění v soutěži EDIZone

Pilulka.cz rozšiřuje elektronickou výměnu dokladů EDI a PDK

Automatizace zpracování přijatých faktur šetří čas i peníze

Přechod do cloudu z pohledu českých firem

Sportovní prodejny sítě PPG Group zavádějí EDI

Automatizace zpracování objednávek zrychluje a zjednodušuje celý nákupní proces

Propojení FlexiBee s LOKiA WMS

Umělá inteligence zrychluje zpracování přijatých faktur

EDI komunikace Henkel - Lidl

Cloudové služby pomáhají firmám překonat nouzový stav

Skladový systém v cloudu zrychluje expedici objednávek e-shopu

Skladový systém LOKIA WMS eliminuje záměny vydávaného zboží e-shopu

Oceněná řešení pro automatizované zpracování faktur

ORiON EDI bude pomáhat expanzi Rohlik.cz v Maďarsku

iNVOiCE FLOW výrazně zrychluje zpracování přijatých faktur

Farmaceutický velkoobchod začíná využívat EDI

Bezproblémová výměna dat mezi systémy Grit a POHODA

Skladový systém v cloudu pro malé a střední firmy

CCV se mění na GRiT