logo

Skladový systém LOKIA WMS eliminuje záměny vydávaného zboží e-shopu

K problémům se záměnami vydávaného zboží dochází ve skladech s papírovou evidencí nebo s evidencí ve skladovém modulu ERP systému. Tato řešení obvykle neumí automaticky evidovat skladové lokace a pozice zboží do systému zadává člověk ručně, který se pak ve změti čísel často splete.

Podle výzkumu společnosti GRiT více než polovina českých e-shopů považuje za svůj největší problém ve skladu záměny zboží při vyskladňování. Vyřešit je přitom dokáže skladový systém, což dokazuje příklad distributora potravin Orkla Food Ingredients Česko.

Firmě, kterou záměny dlouhodobě trápily, se po nasazení skladového systému ani jednou nestalo, že by skladníci zaměnili zboží.

Norský distributor surovin a ingrediencí pro pekaře a cukráře Orkla Food Ingredients Česko řešil ve svém skladu stejný problém jako tisíce jiných e-shopů - svým zákazníkům nezdravě často dodával špatné zboží.

Příjem a výdej zboží i zadávání skladových pozic do informačního systému přitom lze automatizovat pomocí skladového systému neboli WMS.

S využitím on-line čteček čárových kódů a plnohodnotného WMS skladníci při příjmu zboží načítají čárové kódy a při výdeji kontrolují expedované zboží podle objednávky. Dojde tím ke snížení chybovosti, přesné evidenci umístění naskladněného zboží, urychlení výdeje i snížení počtuvratek.

Orkla Food Ingredients Česko po nasazení skladového systému LOKIA WMS úplně eliminovala záměny zboží.

Skladový systém přitom neřeší jen záměny zboží, ale pomáhá firmám také s dalšími velkými problémy skladového hospodářství - např. zlepšuje přehled o stavu zásob na skladě v reálném čase, umožňuje jednoduše naskladnit zboží z vratek nebo sleduje expirace zboží, což má zejména u potravinářů zásadní roli.

Pokud chce kterákoliv firma zpřehlednit své skladové hospodářství a zvýšit rychlost a přesnost práce, je pro ni skladový systém ideální řešení.

Další články k tématům - automatizace - čtečka - čárový kód - ERP - eshop - evidence - logistika - LOKIA - objednávky - sklady - výzkum - WMS - zboží

Článek ze dne 24. ledna 2020 - pátek

Další články od GRiT, s.r.o.

GRiT expanduje do zahraničí a dále prohlubuje vztahy s klienty

IZOMAT stavebniny zavádějí EDI

Jak komunikovat digitalizaci firemních procesů

Automatizované schvalování objednávek a faktur s oceněním EDIzone

Propojení skladového systému e-shopu s informačním systémem dopravce

Lubomír Veselý - nový generální ředitel společnosti GRiT

Robotizace a automatizace jako lék na nedostatek zaměstnanců

Umělá inteligence v účetnictví je výhodná i pro malé firmy

Albert portál podporuje EDI komunikaci dodavatelů obchodního řetězce

Digitalizace zrychluje komunikaci a zjednodušuje práci českých firem

Zavedení automatizace do fakturace přináší značné úspory

EDI pomáhá Rohlíku v rychlé komunikaci s dodavateli

WMS logistický webinář

Projekt elektronické výměny dokladů Lidl - Henkel získal ocenění v soutěži EDIZone

Pilulka.cz rozšiřuje elektronickou výměnu dokladů EDI a PDK

Automatizace zpracování přijatých faktur šetří čas i peníze

Přechod do cloudu z pohledu českých firem

Sportovní prodejny sítě PPG Group zavádějí EDI

Automatizace zpracování objednávek zrychluje a zjednodušuje celý nákupní proces

Propojení FlexiBee s LOKiA WMS

Umělá inteligence zrychluje zpracování přijatých faktur

EDI komunikace Henkel - Lidl

Cloudové služby pomáhají firmám překonat nouzový stav

Skladový systém v cloudu zrychluje expedici objednávek e-shopu

Skladový systém LOKIA WMS eliminuje záměny vydávaného zboží e-shopu

Oceněná řešení pro automatizované zpracování faktur

ORiON EDI bude pomáhat expanzi Rohlik.cz v Maďarsku

iNVOiCE FLOW výrazně zrychluje zpracování přijatých faktur

Farmaceutický velkoobchod začíná využívat EDI

Bezproblémová výměna dat mezi systémy Grit a POHODA

Skladový systém v cloudu pro malé a střední firmy

CCV se mění na GRiT