logo

Skladový systém v cloudu zrychluje expedici objednávek e-shopu

E-shop se zubními kartáčky zubni-kartacek.cz dříve trápily časté záměny zboží - skladníci omylem vydávali špatné zboží v průměru třikrát až čtyřikrát do týdne. Od nasazení skladového systému LOKiA WMS v srpnu 2019 se jim to nestalo ani jednou.

"Většina zubních kartáčků na našem skladu vypadá stejně nebo má podobné obaly, takže pro skladníky bylo těžké vždy najít správný produkt. Občas jsme například zákazníkovi poslali o tisíc korun dražší kartáček, než který si ve skutečnosti objednal. Takový člověk se pak často ani neozve, takže vy jen počítáte ztráty. Práce se skladovým systémem LOKiA WMS je navíc extrémně jednoduchá, klidně můžu do skladu i já, když má kolega dovolenou. A myslím, že by to zvládl i můj 16letý syn," vzpomíná Petr Matoušek, jednatel společnosti Bonus Bona, která e-shop provozuje.

Právě na jednoduchosti si LOKiA zakládá - sytém byl vyvinut jako lehké cloudové řešení, absolutní protipól toho, co si spousta lidí pod pojmem WMS představí.

Nový skladový systém LOKiA WMS ve firmě Bonus Bona dále zrychlil vychystávání objednávek a jejich expedici. Na Vánoce 2018 trvalo vychystání všech objednávek v jeden den přibližně 12 hodin, o rok později ten stejný počet objednávek skladníci vychystali za 2 hodiny.

Rychlejší odbavování objednávek, evidence skladových pozic nebo optimalizace tras ve skladu ušetřily firmě Bonus Bona jednoho zaměstnance.

"Kdybychom neměli skladový systém, potřebujeme do skladu o člověka více. Díky evidenci pozic jsme navíc mohli přejít na náhodný systém zaskladňování zboží, kdy jednotlivé položky umísťujeme na první vhodnou pozici. Zaskladňování i vyskladňování zboží je pak rychlejší, než když musíte produkty systematicky řadit vedle sebe," doplňuje Petr Matoušek.

Výběrem skladového systému v Bonus Bona strávili několik týdnů, v jednu chvíli zvažovali i vlastní řešení na míru. Nakonec zvítězila LOKiA WMS, mimo jiné proto, že umožňuje provádět inventury za chodu a lze ji propojit s jinými podnikovými systémy.

V Bonus Bona využívají kompletní integraci s on-line účetním softwarem ABRA FlexiBee.

Skladový software LOKiA WMS:

Bonus Bona s.r.o. je česká firma provozující několik e-shopů i kamenných prodejen, například e-shop Zubní-kartáček.cz nebo obchod se zvířecími krmivy VeseléZvíře.cz. K němu provozuje čtyři kamenné obchody s chovatelskými potřebami.

Další články k tématům - eshop - expedice - inventura - LOKiA - sklady - účetnictví - WMS

Článek ze dne 16. března 2020 - pondělí

Další články od GRiT, s.r.o.

GRiT expanduje do zahraničí a dále prohlubuje vztahy s klienty

IZOMAT stavebniny zavádějí EDI

Jak komunikovat digitalizaci firemních procesů

Automatizované schvalování objednávek a faktur s oceněním EDIzone

Propojení skladového systému e-shopu s informačním systémem dopravce

Lubomír Veselý - nový generální ředitel společnosti GRiT

Robotizace a automatizace jako lék na nedostatek zaměstnanců

Umělá inteligence v účetnictví je výhodná i pro malé firmy

Albert portál podporuje EDI komunikaci dodavatelů obchodního řetězce

Digitalizace zrychluje komunikaci a zjednodušuje práci českých firem

Zavedení automatizace do fakturace přináší značné úspory

EDI pomáhá Rohlíku v rychlé komunikaci s dodavateli

WMS logistický webinář

Projekt elektronické výměny dokladů Lidl - Henkel získal ocenění v soutěži EDIZone

Pilulka.cz rozšiřuje elektronickou výměnu dokladů EDI a PDK

Automatizace zpracování přijatých faktur šetří čas i peníze

Přechod do cloudu z pohledu českých firem

Sportovní prodejny sítě PPG Group zavádějí EDI

Automatizace zpracování objednávek zrychluje a zjednodušuje celý nákupní proces

Propojení FlexiBee s LOKiA WMS

Umělá inteligence zrychluje zpracování přijatých faktur

EDI komunikace Henkel - Lidl

Cloudové služby pomáhají firmám překonat nouzový stav

Skladový systém v cloudu zrychluje expedici objednávek e-shopu

Skladový systém LOKIA WMS eliminuje záměny vydávaného zboží e-shopu

Oceněná řešení pro automatizované zpracování faktur

ORiON EDI bude pomáhat expanzi Rohlik.cz v Maďarsku

iNVOiCE FLOW výrazně zrychluje zpracování přijatých faktur

Farmaceutický velkoobchod začíná využívat EDI

Bezproblémová výměna dat mezi systémy Grit a POHODA

Skladový systém v cloudu pro malé a střední firmy

CCV se mění na GRiT