logo

iNVOiCE FLOW výrazně zrychluje zpracování přijatých faktur

Management 3E Projekt se rozhodl nahradit papírové doklady elektronickými a vše dělat automaticky pomocí cloudové služby iNVOiCE FLOW, která umožňuje automatizované zpracování přijatých faktur. Společnost tak ušetřila 2 nová pracovní místa a výrazně zrychlila zpracování dokladů.

Ještě před rokem chodila do společnosti 3E Projekt, která se zabývá pronájmem nemovitostí, provozem restaurací, kasin a franšíz, část faktur poštou. Recepční je naskenovala a vložila do informačního systému Premier. Účetní ručně opsaly údaje a teprve poté faktury zaúčtovaly. Celý proces byl neefektivní a zaměstnanci při něm často chybovali.

"Vybrali jsme si cloudovou službu iNVOiCE FLOW od firmy Grit. Už z dřívějška jsme měli s tímto dodavatelem dobrou zkušenost, protože používáme jeho řešení ORION, který nám zajišťuje EDI komunikaci. Jak roste náš byznys, narůstá i množství přijatých faktura a díky iNVOiCE FLOW jsem nemuseli obsadit dvě nová pracovní místa. Také jsme odstranili lidské chyby a faktury už nepotřebujeme skladovat fyzicky. Máme je v iNVOiCE FLOW v elektronickém archivu," říká Šárka Macurová, výkonná ředitelka společnosti 3E Projekt.

Po nasazení iNVOiCE FLOW se kompletně změnil systém práce. Faktury si nyní nechávají v 3E Projekt posílat pouze elektronicky. Umělá inteligence v iNVOiCE FLOW z PDF a dalších souborů automaticky vytěží údaje, takže odpadá přepisování.

Zodpovědné osoby faktury elektronicky schválí a pak účetní jednoduše odešlou dokumenty do informačního systému.

Řešení iNVOiCE FLOW má i řadu dalších funkcí - např. umožňuje rozúčtování položek na libovolná nákladová střediska nebo přiložení dokumentů jako výkazy, dodací listy nebo fotky. Firmy mají přehled o svých závazcích a systém za ně hlídá data splatnosti.

Hlavní funkce iNVOiCE FLOW pro automatizaci zpracování přijatých faktur:

Článek ze dne 30. října 2019 - středa

Další články od GRiT, s.r.o.

Automatizované schvalování objednávek a faktur s oceněním EDIzone

Propojení skladového systému e-shopu s informačním systémem dopravce

Lubomír Veselý - nový generální ředitel společnosti GRiT

Robotizace a automatizace jako lék na nedostatek zaměstnanců

Umělá inteligence v účetnictví je výhodná i pro malé firmy

Albert portál podporuje EDI komunikaci dodavatelů obchodního řetězce

Digitalizace zrychluje komunikaci a zjednodušuje práci českých firem

Zavedení automatizace do fakturace přináší značné úspory

EDI pomáhá Rohlíku v rychlé komunikaci s dodavateli

WMS logistický webinář

Projekt elektronické výměny dokladů Lidl - Henkel získal ocenění v soutěži EDIZone

Pilulka.cz rozšiřuje elektronickou výměnu dokladů EDI a PDK

Automatizace zpracování přijatých faktur šetří čas i peníze

Přechod do cloudu z pohledu českých firem

Sportovní prodejny sítě PPG Group zavádějí EDI

Automatizace zpracování objednávek zrychluje a zjednodušuje celý nákupní proces

Propojení FlexiBee s LOKiA WMS

Umělá inteligence zrychluje zpracování přijatých faktur

EDI komunikace Henkel - Lidl

Cloudové služby pomáhají firmám překonat nouzový stav

Skladový systém v cloudu zrychluje expedici objednávek e-shopu

Skladový systém LOKIA WMS eliminuje záměny vydávaného zboží e-shopu

Oceněná řešení pro automatizované zpracování faktur

ORiON EDI bude pomáhat expanzi Rohlik.cz v Maďarsku

iNVOiCE FLOW výrazně zrychluje zpracování přijatých faktur

Farmaceutický velkoobchod začíná využívat EDI

Bezproblémová výměna dat mezi systémy Grit a POHODA

Skladový systém v cloudu pro malé a střední firmy

CCV se mění na GRiT