logo

WMS logistický webinář

Na webináři ve čtvrtek 4. 2. 2021 od 14:00 hod. představíme zásadní otázky, nad kterými je dobré se zamyslet před nasazením WMS systému. Budete mít tak nejen vy, ale i váš dodavatel jasnou představu o podobě navrhovaného skladového řešení, které musí pokrývat všechny potřebné procesy.

Webinář společnosti GRiT je určen pro zástupce obchodních a výrobních firem, které nemají s řízeným skladováním žádné zkušenosti a zvažují jeho zavedení. Pokud ze skladu expedujete kolem 100 objednávek denně a jejich počet roste, dříve nebo později bude potřeba zefektivnit řízení skladových procesů, jinak bude docházet k chybám a pomalé expedici.

Na webináři ve 30 minutách rozebereme 8 zásadních otázek, které je dobré si položit a zodpovědět před samotným výběrem a implementací skladového systému.

Získáte základní představu o podobě skladového řešení, které vám všechny skladové procesy pomůže zvládnout.

Probírané otázky totiž odpovídají podmínkám, které je nutné při nasazení WMS vždy vyřešit.

WMS - Warehouse Management System

Jde o systém pro plnou automatizaci a řízení veškerých skladových operací. Umožňuje podle algoritmů nastavené logistické strategie dynamicky řídit veškerou práci ve skladu tak, aby docházelo k vyšší výkonnosti, přehlednosti a přesnosti celé logistiky od zvýšení výkonnosti pracovníků až po snížení logistických reklamací.

Sofistikovaný systém pro řízení skladu lze nasadit jako nadstavbu na libovolný ERP systém.

Další články k tématům - automatizace - ERP - logistika - skladový systém - webinář - WMS

Článek ze dne 22. ledna 2021 - pátek

Další články od GRiT, s.r.o.

GRiT expanduje do zahraničí a dále prohlubuje vztahy s klienty

IZOMAT stavebniny zavádějí EDI

Jak komunikovat digitalizaci firemních procesů

Automatizované schvalování objednávek a faktur s oceněním EDIzone

Propojení skladového systému e-shopu s informačním systémem dopravce

Lubomír Veselý - nový generální ředitel společnosti GRiT

Robotizace a automatizace jako lék na nedostatek zaměstnanců

Umělá inteligence v účetnictví je výhodná i pro malé firmy

Albert portál podporuje EDI komunikaci dodavatelů obchodního řetězce

Digitalizace zrychluje komunikaci a zjednodušuje práci českých firem

Zavedení automatizace do fakturace přináší značné úspory

EDI pomáhá Rohlíku v rychlé komunikaci s dodavateli

WMS logistický webinář

Projekt elektronické výměny dokladů Lidl - Henkel získal ocenění v soutěži EDIZone

Pilulka.cz rozšiřuje elektronickou výměnu dokladů EDI a PDK

Automatizace zpracování přijatých faktur šetří čas i peníze

Přechod do cloudu z pohledu českých firem

Sportovní prodejny sítě PPG Group zavádějí EDI

Automatizace zpracování objednávek zrychluje a zjednodušuje celý nákupní proces

Propojení FlexiBee s LOKiA WMS

Umělá inteligence zrychluje zpracování přijatých faktur

EDI komunikace Henkel - Lidl

Cloudové služby pomáhají firmám překonat nouzový stav

Skladový systém v cloudu zrychluje expedici objednávek e-shopu

Skladový systém LOKIA WMS eliminuje záměny vydávaného zboží e-shopu

Oceněná řešení pro automatizované zpracování faktur

ORiON EDI bude pomáhat expanzi Rohlik.cz v Maďarsku

iNVOiCE FLOW výrazně zrychluje zpracování přijatých faktur

Farmaceutický velkoobchod začíná využívat EDI

Bezproblémová výměna dat mezi systémy Grit a POHODA

Skladový systém v cloudu pro malé a střední firmy

CCV se mění na GRiT