On-line kampaň je pokračováním kampaně "Počítač je konečně osobní", která byla v České republice zahájena v červnu loňského roku a letos v květnu byla představena také na Filmovém festivalu v Cannes.
Další osobností, která v kampani účinkuje, je například americká tenistka Serena Williams - více na hp.com/serena.
"HP se rozhodlo svou pozornost zaměřit na internet proto, že zákazníci z naší cílové skupiny stále více internet používají. Internet je zároveň interaktivním médiem, které nám umožňuje dodat reklamní sdělení k zákazníkům v dostatečně zajímavé formě," uvedl ke startu kampaně marketingový manažer HP Česká republika, divize Osobních počítačů Petr Trešl.
"V kampani poprvé používáme video banner a interaktivní landing page, na které vysvětlujeme základní výhody produktu HP Pavilion, ale stejně tak se tam můžete dozvědět i zajímavosti z Petřina života."
Cílem kampaně s Petrou Němcovou je budování jména produktů řady HP Pavilion a sekundárně i celé značky HP na našem trhu, zaměřena je na domácí uživatele a bude pokračovat také v multiplexech kin, na obrazovkách sportovních center a v televizi.
Článek ze dne 11. října 2007 - čtvrtek
HP prolomilo desetitisícovou hranici u notebooku
HP pomáhá firmám bezpečně tisknout
Hewlett-Packard uvádí nové scannery G2410 a G2710
David Lev novým produktovým manažerem divize PSG Hewlett-Packard
HP xw6600 a xw8600 Workstation
HP upřesňuje termíny dodávek iPAQ
HP Photo Books vytváří alba snadno
HP uvádí globální marketingovou kampaň
On-line kampaň s Petrou Němcovou propaguje notebooky HP Pavilion
HP rozšiřuje řadu iPAQ o nová zařízení, software, služby a příslušenství
HP uvádí nová podniková řešení a služby pro rychlejší dosažení lepších podnikatelských výsledků