logo N-able

Mav Turner

Viceprezident zodpovědný za produkty společnosti SolarWinds MSP

Mav Turner - SolarWinds MSPlogo SolarWinds MSPLinkedIn

Téměř 90% pracovních stanic našich partnerů je provozováno na operačním systému Microsoft a Microsoft 365 je nevyužívanější kancelářskou sadou.

Schopnost monitorovat a obsluhovat zařízení spravovaná nástrojem Microsoft Intune přímo z konzole z N-central nebo RMM nabídne našim partnerům významné zvýšení produktivity a možnost poskytovat komplexnější služby a ochranu celé řadě zákaznických zařízení.

Štěpán Bínek

Produktový a obchodní manažer společnosti ZEBRA SYSTEMS

Štěpán Bínek - SolarWinds MSPlogo SolarWinds MSPLinkedIn

Rostoucí komplexnost a nároky na spolehlivost zákaznických IT infrastruktur motivují IT prodejce k automatizaci činností a pořizování nástrojů řízených služeb.

Prevence výpadků a vyšší dostupnost IT zlepšuje spokojenost zákazníků, zatímco centralizace služeb a zákazníků do jedné konzole zase zvyšuje produktivitu poskytovatele - je to typické win-win řešení.

Štěpán Bínek

Produktový a obchodní manažer společnosti ZEBRA SYSTEMS

Štěpán Bínek - SolarWinds MSPlogo SolarWinds MSPLinkedIn

Zejména v současné době cítíme tlak ze strany podniků a organizací na maximální provozuschopnost IT infrastruktur, které jsou vystaveny jak vyššímu zatížení ze strany uživatelů, tak útokům hackerů.

Produktové portfolio SolarWinds MSP je ideálním nástrojem pro IT prodejce k rozšíření proaktivních řízených služeb koncovým zákazníkům, zvýšení vlastní produktivity s pomocí automatizace rutinních MSP (Managed Services Providers) procesů, a růstu svého obratu.

Štěpán Bínek

Produktový a obchodní manažer společnosti ZEBRA SYSTEMS

Štěpán Bínek - SolarWinds MSPlogo SolarWinds MSPLinkedIn

Zejména v současné době cítíme tlak ze strany podniků a organizací na maximální provozuschopnost IT infrastruktur, které jsou vystaveny jak vyššímu zatížení ze strany uživatelů, tak útokům hackerů.

Produktové portfolio SolarWinds MSP je ideálním nástrojem pro IT prodejce k rozšíření proaktivních řízených služeb koncovým zákazníkům, zvýšení vlastní produktivity s pomocí automatizace rutinních MSP (Managed Services Providers) procesů, a růstu svého obratu.

<< První < Zpět Poslední stránka