logo UPC Česká republika a.s.

Lepší virtuální IP PBX v cloudu než stará telefonní ústředna ve firmě

Přejděte na virtuální telefonní ústřednu 3CX, která je postavena na systému Windows - jako on-premise řešení nebo v cloudu. Poskytuje vynikající funkcionalitu i flexibilitu a dokáže s výrazně nižšími náklady plně nahradit vaši starou hardwarovou PBX bez budování nové infrastruktury.

VoIP systém 3CX běží na stroji s Windows a připojuje se k jakémukoli SIP softphonu a hardwarovému telefonu. iPhony a smartphony se systémem Android lze připojit jako rozšíření. Externí linky jsou připojeny přes hlasové služby UPC Business - první certifikovaný poskytovatel externího volání přes 3CX.

Hlavní výhody řešení:

Jednoduchá správa telefonní ústředny

3CX osvobozuje PBX od kancelářského a desktopového prostředí, přináší funkcionality Unified Communications jako hlasové a videokonference, presence management, firemní instant messaging, nastavení statusu a další.

Uživatelé mohou spravovat své linky a hovory přes intuitivní rozhraní Windows, případně ze svých Android a iOS telefonů.

Flexibilita a mobilita

3CX je unikátní svou integrací PUSH technologie, což znamená, že 3CX dokáže aktivovat telefon v okamžiku, kdy přichází nový VoIP hovor. Android a iPhone telefony se aktivují, když přichází nový hovor nebo zpráva na chatu, přitom šetří baterii, zatímco jste stále dostupní na pevné lince.

Snižte firemní náklady na hovorné díky mobilním klientům platformy 3CX.

Široké možnosti funkcionalit

Zatímco tradiční PBX vyžadují dodatečné hardwarové moduly k doplnění nových funkcionalit, jako je automatická spojovatelka a řízení front, ty všechny jsou v systému 3CX standardem. Navíc, 3CX se dá integrovat s populárními CRM systémy jako SalesForce, Microsoft Dynamics a Sage ACT!

Integrovaná videokonference

Jednoduše použitelné řešení pro videokonference, WebMeeting, umožňuje firmám šetřit čas a peníze organizací virtuálních schůzek a webinářů a zároveň využít výhody face-to-face komunikace.

Videokonference můžou být spuštěny pomocí několika kliknutí myší a uživatelé se připojují pomocí web browseru technologií WebRTC od společnosti Google.

Součástí systému je od verze PRO kompletní řešení pro příchozí call centrum se všemi potřebnými reporty.

Článek UPC Česká republika a.s. ze dne 5. října 2018 - pátek

Další články od UPC Česká republika a.s.

Lepší virtuální IP PBX v cloudu než stará telefonní ústředna ve firmě

Acronis True Image 2019