logo KPCS CZ, s.r.o.

Jak vybrat audiovizuální techniku pro hybridní spolupráci - webinář

Na webináři v úterý 5. 4. 2022 se zaměříme na správné vybavení hybridního pracoviště. Řekneme si, co vše je nutno mít na paměti při výběru pro zasedací místnosti i zaměstnance, jaké jsou možnosti vybavení a jak docílit pozitivní zkušenosti se schůzkou, bez ohledu na to, odkud pracujete.

Existuje mnoho typů zařízení pro hybridní spolupráci, kterými můžete vybavit své zasedačky i zaměstnance pracující z domova. Ale bude vše fungovat, bude to intuitivní? Půjde vše lehce, nebo před každou schůzkou budete ztrácet čas nastavováním audiovizuální techniky?

Z webináře KPCS si odnesete si tipy a základní přehled o možnostech a úskalích vybavení zasedacích místností a zaměstnanců - praktické ukázky možností budou demonstrovány na produktech Logitech, Microsoft Surface a Teams Rooms.

Webinář bude probíhat formou debaty expertů za účasti Jiřího Bečky, Senior IT konzultanta v oblasti moderní spolupráce ze společnosti KPCS CZ, a Radima Zápotockého, experta na audio a videokonferenční systémy ze společnosti Gesto Communications.

Webinářem vás bude provázet Ondřej Výšek, obchodní ředitel společnosti KPCS CZ.

Termín webináře - úterý 5. 4. 2022 od 10:00 do 11:00 hod.

Základní témata webináře:

Článek KPCS CZ, s.r.o. ze dne pátek 18. března 2022

Další články od KPCS CZ, s.r.o.

Nabídka zaměstnání