logo

Siemens představuje novou značku OpenScale pro služby sjednocené komunikace od různých dodavatelů

Společnost Siemens Enterprise Communications oznámila výrazné rozšíření své nabídky a novou značku –OpenScale™ – zastřešující portfolio profesionálních a managed služeb.

Siemens zároveň hodlá výrazně investovat do posílení své stávající globální servisní infrastruktury a a zrychlit poskytování služeb sjednocené komunikace na softwarové bázi. K hlavním úkolům investičního záměru patří zajištění jednotných pracovních toků napříč globální servisní infrastrukturou Siemens, zřízení nového globálního zákaznického portálu a vytvoření nových nástrojů pro aktivní monitoring sítí. Cílem této iniciativy je i zásadně zlepšit přehled zákazníků o výkonnosti globálních služeb, zrychlit řešení a poskytnout globální platformu managed services pro projektování a poskytování systémů sjednocené komunikace na bázi IP.

Díky své přítomnosti ve více než 50 zemích světa, schopnosti spravovat systémy třetích stran a portfolia na bázi ITIL je dnes Siemens jedním z nejsilnějších hráčů v oblasti poskytování globálních komunikačních služeb. Zavedení značky OpenScale, architektura portfolia a "předpřipravené" profesionální a managed služby, spolu s novým investičním programem pak dále upevní konkurenceschopnost firmy jako dodavatele globálních služeb a zákazníkům usnadní orientaci při výběru vhodných služeb z nabídky Siemens.

Nový investiční plán společnosti Siemens v oblasti služeb sjednocené komunikace počítá s vytvořením nového modelu kompetenčního centra pro globální poskytování sjednocené komunikace. Zahrnuje služby v oblasti zabezpečení, konsultace a integrace CRM systémů, stejně jako nové nástroje k vytváření a předběžnému testování globálních systémů VoIP a sjednocené komunikace před jejich uvedením do provozu. Součástí plánu je i zřízení globálního portálu k monitorování a řízení sužeb sjednocené komunikace v reálném čase a zajištění jednotných pracovních toků napříč globální sítí servisních center, center síťového provozu a center podpory služeb společnosti Siemens.

"Naším cílem je poskytovat řešení sjednocené komunikace a naše portfolio globálních služeb umožňuje zákazníkům bez obav využívat té nejmodernější technologie," říká Bertrand Humel van der Lee, prezident divize Managed Services společnosti Siemens. "Náš nový investiční plán je stvrzením závazku zdokonalovat služby pro naše zákazníky a vybudovat špičkovou infrastrukturu pro poskytování softwarových komunikačních řešení."

Globální servisní infrastruktura společnosti Siemens slouží k zajištění potřeb různých typů zákazníků, bez ohledu na jejich velikost, geografické pokrytí, rozsah interního know-how či použitých dodavatelských řešení. Siemens zabezpečuje správu řešení různých dodavatelů a technologií, systémovou integraci i různé varianty financování při pořizování a implementaci nových technologií. Pro řadu stávajících zákazníků představuje globální nabídka služeb Siemens, odpovídajících standardům ITIL a pokrývajících širokou škálu technologií, nezbytný předpoklad jejich úspěchu.

"Součástí inovativní komunikace musí být globální služby," říká Christian Teickner, manažer pro telekomunikace a mobilní služby ve společnosti Heidelberger Druckmaschinen.

"Naše smlouva se Siemens o poskytování managed services nám umožnila snížit provozní cenu našich systémů a zároveň výrazně zvýšit kvalitu našich služeb."

Článek ze dne 2. dubna 2008 - středa

Další články od Siemens Enterprise Communications s.r.o.

OpenScape Mobility

James O Neill jmenován výkonným ředitelem Siemens Enterprise Communications

Gores Group a Siemens podepsaly finální smlouvu o založení společného podniku

Nové serverové řešení pro sjednocenou komunikaci Siemens OpenScape umožňuje provoz komunikačních aplikací na jednotné softwarové platformě

Telefony Siemens Gigaset S680 a S685

S novým adaptérem Gigaset HomePlug AV 200 budete mít domácí síť v mžiku

Siemens představuje řešení Power-over-Ethernet pro bezdrátové sítě 802.11n

Produkty Siemens Gigaset mají nového distributora

ARQUES získá 80,2 % podíl ve společnosti Siemens Home and Office Communication Devices

Siemens a Gores Group se stávají společnými partnery firmy Siemens Enterprise Communications

Siemens Home and Office Communication Devices

Deset milionů prodaných licencí Siemens HiPath 4000

Dva nové bezšňůrové telefony Siemens Gigaset pro ISDN

Správa Pražského hradu si vybrala pro dodávku uceleného komunikačního řešení opět společnost Siemens

Nezávislá analýza potvrzuje výhody řešení Power-over-Ethernet pro 802.11n od společnosti Siemens

Hledáte skvělý dárek pro Den matek ? Podívejte se na bezšňůrové telefony Siemens Gigaset

Interkom Siemens Gigaset HC450 ovládaný bezšňůrovým telefonem Gigaset

Nové serverové řešení pro sjednocenou komunikaci Siemens OpenScape umožňuje provoz komunikačních aplikací na jednotné softwarové platformě

Gigaset SE365 WLAN kombinuje přístupový bod, ethernetový adaptér a repeater

Siemens představuje novou značku OpenScale pro služby sjednocené komunikace od různých dodavatelů

Velké firmy implementují platformu sjednocené komunikace Siemens HiPath 8000

Gigaset C470 IP a C475 IP pro klasické bezšňůrové telefony pro pevnou síť a VoIP volání

CeBIT 2008 Siemens Enterprise Communications představí komplexní řešení sjednocené komunikace pro firmy všech velikostí a typů

Siemens Enterprise představuje komplexní aplikační rámec OpenSOA pro firemní řešení otevřené komunikace

Siemens Gigaset S670 a S675

Siemens Gigaset C470

Siemens Home and Office Communication Devices posiluje oblast middlewaru bran spoluprací s firmou Jungo

Siemens Gigaset AL140 a Gigaset AL145 přinášejí kvalitu za nízkou cenu