Daktela vyvíjí a provozuje jednu z největších VoIP cloudových infrastruktur v CEE regionu, na kterou se každý den spoléhá více než osm set firemních zákazníků všech velikostí. Sídlo Daktely je v Praze, ovšem své pobočky má již na Slovensku, v Polsku, ve Spojeném Království, v Dubaji a nově také na Filipínách.
Společnost nabízí zákazníkům komplexní telekomunikační služby, kde základem je vlastní komunikační software Daktela, k němuž dodává i hlasové a SMS služby v rámci celé Evropy a mnoha dalších států.
Komunikační software Daktela je základním stavebním prvkem trasovacího kontaktního centra České republiky, které pomáhá v boji s pandemií koronaviru COVID-19.
Linka 1221 pro pomoc uprchlíkům z Ukrajiny
Daktela posiluje rekordním obratem z roku 2021
Umělá inteligence pomáhá v komunikaci se zákazníky
Evropská expanze řešení kontaktního centra Daktela
Software Daktela pokrývá veškerou komunikaci se zákazníky
Omnichannel Daktela pro spolehlivou komunikaci ve zdravotnictví
Prestižní pečeť kvality Superbrands pro značku Daktela
Kompletní komunikace pro velké korporace i malé firmy
Automatizace komunikačních systémů se stává trendem v péči o zákazníka
Digitalizace zvyšuje výkonnost a efektivitu firem
Dokonalý přehled o všech interakcích se zákazníky e-shopu
Home office přináší výhody zaměstnancům i zaměstnavatelům
Automatizovaná komunikace e-shop - zákazník
Jak efektivně využít všechny komunikační kanály se zákazníky
Daktela vstupuje na filipínský trh
Multikanálové kontaktní centrum zvyšuje efektivitu komunikačních procesů firem
Multikanálové komunikační řešení Daktela s integrací Microsoft Teams