logo itpoint.cz

Rostislav Schwob

Supply Chain Solutions Director společnosti AIMTEC

Rostislav Schwob - AIMTEC a.s.logo AIMTEC a.s.LinkedIn

Již dříve jsme vzdálenou dodávku aplikovali všude, kde to bylo možné. Přesto naši konzultanti a vývojáři cestovali velmi často, a to především při analýzách, integračních testech a spouštění systémů do ostrého provozu, aby poskytli podporu přímo na místě.

To momentálně není možné, a proto jsme vypracovali proces dodávky projektů plně na dálku.

Petr Eret

Senior Business Consultant společnosti AIMTEC

Petr Eret - AIMTEC a.s.logo AIMTEC a.s.LinkedIn

Pro úspěšnou implementaci řešení je při vzdálené dodávce tým na straně našeho zákazníka a jeho aktivní zapojení důležitější než kdy dřív. Naší ceněnou přidanou hodnotou je nastavení systémů na míru zákaznických procesů. Při úvodní analýze jsme vždy procházeli provoz zákazníka, abychom vše správně pochopili.

Dnes osobní prohlídku nahrazujeme videoprohlídkou v reálném čase a zákazníka tak nesvazuje ani aktuální omezené cestování. Pro vzdálenou dodávku máme připraveny podrobné postupy a naše zákazníky celým procesem provedeme, abychom zajistili úspěšné nastavení a spuštění všech systémů i hardwaru.

Z předchozích zkušeností víme, že je to možné, a věříme, že tímto krokem umožníme implementaci nových softwarových řešení, která mohou našim zákazníkům pomoct zefektivnit jejich procesy.

Štěpán Bínek

Produktový a obchodní manažer společnosti ZEBRA SYSTEMS

Štěpán Bínek - Acronislogo AcronisLinkedIn

S novou službou Acronis Cyber Protect Cloud dáváme našim MSP poskytovatelům do rukou silný nástroj umožňující 100% ochranu infrastruktury jejich klientů před kybernetickými útoky.

Nezávislé testy dlouhodobě potvrzují, že kybernetická ochrana Acronis postavená na obraně proti ransomwaru a dalším malwarovým hrozbám je úspěšná a spolehlivá. Což je důležité zejména dnes, kdy řada kybernetických útočníků cílí zejména na oslabený veřejný a zdravotnický sektor.

Kateřina Líbalová

Produktová manažerka iNVOiCE FLOW společnosti GRiT

Kateřina Líbalová - GRiT, s.r.o.logo GRiT, s.r.o.LinkedIn

Pro klienty s menším počtem faktur je hlavní přidanou hodnotou přehled nad schvalovacím procesem, který má v jejich případě obvykle více úrovní. Dalším příkladem může být více poboček, a tedy přítomnost schvalovatelů v různých městech.

Náš systém neslouží jen k automatickému příjmu a zpracování faktur, usnadňuje také jejich schvalovací proces.

Petr Kheil

Generální ředitel společnosti Lenovo pro Českou republiku a Slovensko

Petr Kheil - Lenovo Czechlogo Lenovo CzechLinkedIn

Chceme vyjít vstříc zákazníkům, kteří by potřebovali využít záruční servis v tomto období, ale kvůli aktuálním opatřením se nemají jak dostat k servisním službám.

Proto jsme se rozhodli globálně prodloužit záruku na zařízení až do konce května.

Jan Hlaváček

Manažer odboru IoT a silniční telematiky společnosti ČD - Telematika

Jan Hlaváček - ČD - Telematika a.s.logo ČD - Telematika a.s.LinkedIn

Pečlivě jsme otestovali produkty několika předních dodavatelů a vybrali řešení, které je kvalitní a zároveň cenově dostupné. Systém, může pokrývat rozsáhlejší prostory, ale lze ho využít i pro měření při průchodu turnikety. Měření probíhá rychle a je velmi přesné s dosahem do 10 metrů a možností měřit ve stejném okamžiku až 15 lidí jednou termokamerou.

Náš systém může nalézt uplatnění i v místech s vyšší koncentrací obyvatel, jako jsou obchodní či administrativní centra nebo sportoviště.

Jozef Kačala

Sales engineer pro EMEA a APAC společnosti GFI Software

Jozef Kačala - GFI Softwarelogo GFI SoftwareLinkedIn

Organizace, které měly dříve v plánu migrovat do Office 365, přecházejí právě nyní - korovinarová pandemie působí jako významný katalyzátor. Elektronická pošta je dnes společně s Microsoft Teams hlavním důvodem přechodu na Office 365.

S GFI Archiver mohou zákazníci získat významné výhody jak během migrace, tak i v následném běžném provozu díky efektivnější správě elektronické pošty.

Hana Hoffmannová

Šéfredaktorka spotřebitelského časopisu dTest

Hana Hoffmannová - dTest, o.p.s.logo dTest, o.p.s.LinkedIn

Vybrali jsme 400 infikovaných webových stránek a zkusili je navštívit. Pro maximální věrohodnost probíhal test všech programů souběžně a většina z nich si vedla výborně. Ať už šlo o placené nebo antiviry zdarma, odhalily buď všechny nebo naprostou většinu škodlivých kódů. Pozor však dejte u placeného Sophos HitmanPro.Alert.

Když běžel sám, byl s úspěšností pod 40% jednoznačně nejhorší. Jakmile jsme ho ovšem propojili s předinstalovaným ochranným softwarem Microsoft Windows Defender, rázem patřil k těm nejspolehlivějším.

Jiří Mach

Jednatel společnosti Enehano Solutions

Jiří Mach - Enehano Solutions s.r.o.logo Enehano Solutions s.r.o.LinkedIn

Kontaktní centra jsou jedním z míst, která současný stav prověřuje ve firmách nejvíce. A ukazuje se, že nebývalý nápor zákazníků v kombinaci s nepřipraveností na práci operátorů z domova, firmy často nezvládají. Většina firem nemá kontaktní centra postavená tak, aby zaměstnancům umožňovala práci z domova s počítačem a telefonem. To je problém obzvlášť teď, když jsou jejich centra přetížená.

Náš tým se řadu let věnuje digitální transformaci a automatizaci byznysu, proto jsme se rozhodli nabídnout pomoc firmám s přetíženými kontaktními centry právě touto cestou.

Michal Černý

Specialista na prezentační techniku společnosti AUDIOPRO

Michal Černý - AUDIOPRO s.r.o.logo AUDIOPRO s.r.o.LinkedIn

Kamery Huddly jsou kombinací kvalitního hardwaru, silné softwarové platformy a zapojení prvků umělé inteligence, takže nabízejí i pokročilé analytické funkce. Jsou navržené tak, aby dokázaly průběžně vylepšovat své možnosti.

Lze je snadno integrovat do stávajících řešení. Jsou flexibilní, a snadno použitelné.

Zdeněk Bínek

Jednatel společnosti ZEBRA SYSTEMS

Zdeněk Bínek - GFI Softwarelogo GFI SoftwareLinkedIn

Mnoho firem se v aktuální bezprecedentní situaci musí spoléhat na zaměstnance pracující z home office, avšak nejsou zcela připraveny z pohledu bezpečnosti či takového rozsahu vzdáleného přístupu. Chceme těmto organizacím umožnit se rychle vyrovnat s novými okolnostmi a co nejdříve dosáhnut potřebné obchodní výkonnosti.

Nastavení VPN sítě s Kerio Control zabere méně než 15 minut na straně IT administrátora a maximálně 2 minuty na straně vzdáleného pracovníka.

112