logo itpoint.cz

Kristýna Jandová

Marketing Manager společnosti Digital Resources

Kristýna Jandová - Digital Resources a.s.logo Digital Resources a.s.LinkedIn

Chtěli jsme udělat něco konkrétního, na co dosáhneme, když jsme firma o třiceti lidech. Umíme zajistit nástroje pro práci v home office, máme vlastní systém Intuo - Company Intelligence a jsme nejúspěšnějším partnerem M-Files ve střední Evropě.

Když se nám ozvala Cesta domů, řekli jsme si, to je ono. Neumíme sestrojit ventilátor, ale umíme zaplatit licence a ty rychle dodat.

Jan Sedláček

Předseda představenstva společnosti Digital Resources

Jan Sedláček - Digital Resources a.s.logo Digital Resources a.s.LinkedIn

Rád bych zmínil, že se na daru podílí také ústředí finské společnosti M-Files, ke kterému máme velmi blízko a dokázali jsme podporu dohodnout okamžitě. Na daru se podílíme rovnoměrně. Vidím kolem sebe hodně zajímavých aktivit, každý dělá, co umí, takže zde je něco hmatatelného i za tým Digital Resources, tedy pokud se o přístupu k dokumentům pomocí M-Files dá mluvit jako o hmatatelném.

U nás ve firmě jsou všichni na nohou a budou podporovat zejména střední a menší firmy, aby dokázaly rychle zavést nástroje, které jim umožní fungovat, to znamená dodávat služby a zboží i v novém režimu, kdy jsou nástroje pro vzdálený přístup, sdílení aktivit a dokumentů zcela klíčové.

Vojtěch Vojík

Obchodní ředitel společnosti DataSpring

Vojtěch Vojík - DataSpring s.r.o.logo DataSpring s.r.o.LinkedIn

Analogie města vznikla při tvorbě obsahové strategie nového webu. Nechtěli jsme pouze zobrazit výčet poskytovaných služeb, ale ptali jsme se, co by na webu chtěli vidět jeho návštěvníci.

Spolu s obchodním týmem jsme analyzovali problémy, se kterými se při představování výhod transformace IT do cloudu nejčastěji potýkají a přišli jsme na to, že je problémem právě velká komplexita.

Hana Součková

Generální ředitelka společnosti SAP ČR

Hana Součková - SAP ČR,spol. s r.o.logo SAP ČR,spol. s r.o.LinkedIn

Ekosystém SAP je obrovský, naši zákazníci celosvětově produkují 82% lékařských přístrojů a 78% potravin, stejně tak 22 z 25 nejznámějších internetových obchodů používá naše řešení. Tohle jsou aktuálně velmi důležité oblasti, které musí fungovat hladce. Nejen na českém trhu je ale dlouhodobě nedostatek kvalifikovaných vývojářů a konzultantů.

Proto právě teď, v době karantény spojené s pandemií koronaviru, chceme dát stávající i příští generaci IT profesionálů a aktivních uživatelů našich řešení příležitost vzdělávat se díky bezplatnému přístupu do digitálních kurzů.

Dan Beer

Generální ředitel společnosti GFI Software

Dan Beer - GFI Softwarelogo GFI SoftwareLinkedIn

Nová verze řešení GFI Archiver je druhou významnou aktualizací během posledních 12 měsíců, což ukazuje na nezbytnost stále častějšího zlepšování produktů v oblasti zabezpečení firemní IT infrastruktury.

Stále více našich zákazníků spoléhá na GFI Archiver s cílem splnit bezpečnostní a regulační požadavky a my usilujeme o to, aby jim funkcionalita našeho produktu poskytovala ucelenou podporu.

Hana Továrková

Předsedkyně Rady Českého telekomunikačního úřadu

Hana Továrková - Český telekomunikační úřadlogo Český telekomunikační úřad

Vážíme si především práce výkonných pracovníků v terénu, ať už zaměstnanců České pošty nebo techniků operátorů, kteří se i v nepříznivých podmínkách snaží zajistit svým zákazníkům v maximálním možném rozsahu a kvalitě dostupnost svých služeb.

Jsme průběžně informováni o situaci a obtížích, se kterými se podnikatelé na trhu musí vyrovnat, víme o přijímaných opatřeních a snažíme se jim v nich pomoci.

Martin Skýpala

Produktový manažer české pobočky společnosti ESET

Martin Skýpala - ESET software spol. s r. o.logo ESET software spol. s r. o.

Aktuální verze programu splňuje vysoké standardy a využívá špičkovou ochranu, která je pro jiné operační systémy běžná. Klíčové funkce zahrnují ochranu souborů v reálném čase, efektivnější skenování a zlepšení stability. Navíc je plně kompatibilní s administrátorskými nástroji ESET Security Management Center a Cloud Administrator. Jde o snadno centrálně spravovatelný software, který lze rychle a jednoduše nasadit.

Je nezbytné, aby firmy měly možnost zabezpečit všechny koncové stanice napříč různými operačními systémy. Proto také mají všichni uživatelé některého z programů ESET možnost zdarma přejít na verzi pro Linux, i když toto řešení doposud nevyužívali.

Michal Černý

Specialista na prezentační techniku společnosti AUDIOPRO

Michal Černý - AUDIOPRO s.r.o.logo AUDIOPRO s.r.o.LinkedIn

Chceme hlavně pomoci subjektům, které mají komunikační problémy, protože jim jejich dvorní dodavatelé nabídli podobnou službu zdarma, ale její zprovoznění trvá týden a více, ale oni potřebují komunikovat tady a teď. Enormně narostl počet uživatelů videokonference uvnitř organizací, avšak mnohé z nich na to nemají připravenou infrastrukturu.

Firmy často nakoupily videokonference jako prémiovou službu určenou pro top management a vybrané zaměstnance, ale nyní je potřebují i pro další spolupracovníky.

A to právě Lifesize umí hned. Například jednu nemocnici jsme plně rozjeli z nuly za 40 minut a dnes mají hovory v řádech hodin denně.

Ladislav Blažek

Technický ředitel společnosti System4u

Ladislav Blažek - System4u a.s.logo System4u a.s.LinkedIn

Pokud naši zaměstnanci zrovna nemají k dispozici firemní počítač, mohou i tak pracovat se všemi systémy. Buď z mobilního zařízení (díky technologii Samsung DeX), a nebo z libovolného počítače. Využíváme naplno technologii VMware Horizon a pomocí webového prohlížeče se stačí připojit na počítači běžící v našem datacentru. V tomto případě je přístup verifikován pomocí dvoufázové autentizace a všechna data zůstávají v bezpečí.

Máte-li o tuto naši nabídku zájem, kontaktujte nás na e-mailové adrese info[zavinac]system4u.com, do předmětu napište HOME OFFICE a my se Vám brzy ozveme - nabízíme úvodní on-line konzultaci s některým z našich techniků zcela zdarma.

Gaidar Magdanurov

Chief Marketing Officer společnosti Acronis

Gaidar Magdanurov - Acronislogo AcronisLinkedIn

V posledních pár týdnech se situace v celém světě dramaticky změnila následkem infekce Covid-19. Organizace se snaží najít novou rovnovážnou situaci, jak z hlediska obchodu tak i personálu, a Acronis cítí povinnost pomoci svým partnerům najít správnou podporu pro jejich zákazníky v době pandemie koronaviru.

Jako dodavatel řešení kybernetické ochrany silně podporujeme ochranu všech dat, aplikací a systémů a jsme schopni zajistit našim partnerům řešení aktuálních výzev a přitom neslevit z nejvyšších standardů zajištění kybernetické bezpečnosti.

Štěpán Bínek

Produktový a obchodní manažer společnosti ZEBRA SYSTEMS

Štěpán Bínek - Acronislogo AcronisLinkedIn

Globální nabídka společnosti Acronis samozřejmě platí i pro naše české a slovenské partnery. Tuto možnost lze kombinovat i s naší aktuální lokální nabídkou pro nové partnery umožňující zahájit poskytování kompletních služeb platformy Acronis Cyber Cloud bez vstupních nákladů a v prvních dvou měsících zcela bezplatně.

Acronis Cyber Cloud 8.0 obsahuje ucelenou řadu cloudových služeb včetně zálohování, disaster recovery, sdílení souborů, notarizace postavené na technologii blockchain, a ochrany proti ransomwaru s umělou inteligenci.

114