logo Digital Resources a.s.

Jak optimalizovat nákupní procesy s Odoo - webinář

Nakupujete pravidelně zboží pro svou firmu a chcete mít lepší přehled o objednávkách, dodavatelích i zásobách? Pak právě pro Vás je určen náš webinář, na kterém ve čtvrtek 18. 6. 2025 v době od 10:00 - 10:20 hod. představíme, jak systém Odoo pomáhá firmám zjednodušit a zefektivnit nákupní procesy.

Ukážeme Vám, jak lze v Odoo snadno plánovat a spravovat nákupní procesy, vystavovat objednávky, sledovat zásoby i termíny dodání a automatizovat opakované nákupy. Představíme také možnosti přehledných reportů a analytik, které Vám pomohou rychleji se rozhodovat a mít nákupní aktivity plně pod kontrolou.

Webinář je určen pro všechny, kdo se ve firmě podílejí na nákupu - ať už jde o nákupčí, provozní manažery nebo majitele menších firem. Připojte se z pohodlí své kanceláře nebo domova a zjistěte, jak může Odoo pomoci právě Vaší firmě k efektivnějšímu nákupu.

Jak optimalizovat nákupní procesy s Odoo - webinář:

Těšíme se na Vás!

Podnikový informační systém Odoo

Podnikový informační systém Odoo je určen pro široké spektrum firem, od malých a středních podniků až po velké korporace. Díky jeho modulárnímu přístupu si může každá firma vybrat a nastavit přesně ty funkce, které potřebuje - např. pro fakturaci a zákaznické vztahy, skladovou logistiku, plánování servisu, online obchod, marketing nebo správu objednávek či smluv apod.

Díky široké flexibilitě a širokému spektru modulů může Odoo přizpůsobit své služby různým odvětvím a specifickým potřebám firem. Odoo nabízí jak open-source tak i enterprise verzi systému s rozšířenou podporou a funkcemi.

Systém Odoo lze provozovat také na vlastních cloudových serverech - např. Amazon Web Services (AWS), Google Cloud Platform (GCP) nebo Microsoft Azure.

Další články k tématům - obchod - Odoo - nákupy - objednávky - webinář

Článek Digital Resources a.s. ze dne čtvrtek 5. června 2025

Další články od Digital Resources a.s.

Jak optimalizovat nákupní procesy s Odoo - webinář

Prestižní ocenění pro Digital Resources za výjimečné nasazení a špičkovou úroveň péče o zákazníky M-Files

Řízení a plánování servisu - webinář

Inovace v oblasti správy dokumentů a firemních procesů - ICT snídaně

Intuo - Company Intelligence - flexibilní systém pro vykazování služeb a tvorbu podkladů k fakturaci

Efektivní procesování faktur - ICT snídaně

Knowledge Work Automation - webinář

Objevte Odoo - nejmodernější podnikový systém v cloudu - webinář

Integrujte všechny své technologie k podnikání do jediné platformy Odoo

CRM jako klíčový nástroj pro efektivní řízení vztahů se zákazníky

Optimalizace dat v SharePointu a MS Teams pomocí M-Files

Dodržování směrnic, compliance, QMS - webinář

Umělá inteligence Aino v systému M-Files

Jak nahradit oběh papírových dokumentů - ICT snídaně

Využití umělé inteligence ve firemní praxi - webinář

Nové video představuje M-Files Ment - nástroj pro automatickou tvorbu dokumentů

AI a Knowledge Work Automation - ICT snídaně

Jak snadno vykazovat a připravovat podklady fakturace - infografika

M-Files Ment - nástroj pro snadnou automatizaci tvorby komplexních dokumentů - webinář

Jak snadno vykazovat a připravovat podklady fakturace - webinář

Intuo pro oblast profesionálních služeb - Pozoruhodný produkt 2024

Efektivní procesování faktur - webinář

Automatizace tvorby dokumentů pomocí nástroje M-Files Ment

Správa IT ve společnosti BPS Průmyslové Služby - případová studie

Jak na informační chaos - ICT snídaně

Automatizace pomocí workflow - infografika

Automatizace a digitalizace od dokumentů až po procesy - webinář

Digitalizace a bezpapírová kancelář - ICT snídaně

Řízení a plánování servisu - webinář

Bezpečné sdílení dokumentů a spolupráce - webinář

Contract Management - webinář

M-Files Hubshare poskytuje bezpečný pracovní prostor pro spolupráci a správu dokumentů

Snadná správa dokumentů bez implementace - webinář

Inovace v oblasti správy firemních dokumentů a informací - ICT snídaně

Integrace M-Files a ERP HELIOS iNuvio - případová studie

Logistický sklad v HELIOS iNuvio - webinář

Spolupráce při tvorbě obsahu - infografika

Dodržování směrnic, compliance, QMS - ICT snídaně

Výhody digitalizace firemních dokumentů

Hlasy zákazníků řadí M-Files mezi silné hráče na trhu v oblasti IT Enterprise

Řízení obchodních aktivit odkudkoliv - webinář

Jak nahradit oběh papírových dokumentů - webinář

Bezpečnost informací a compliance - infografika

Ocenění Pozoruhodný produkt 2023 pro DMS-IN.CLOUD

Využití ERP HELIOS iNuvio - ICT snídaně

Podnikové informační systémy a IT služby Digital Resources

Řízení a plánování servisu - webinář

Efektivní procesování faktur - webinář

M-Files a DOCU-X OCR ve společnosti PETROF - případová studie

Jak eliminovat informační chaos ve firmě - ICT snídaně