logo Digital Resources a.s.

Automatizace a digitalizace od dokumentů až po procesy - webinář

Na webináři se ve středu 27. 3. 2023 zaměříme na efektivní digitalizaci a automatizaci u Vás ve firmě, a to od dokumentů až po procesy. Představíme Vám nástroje, které umožní zaměstnancům soustředit se na hlavní náplň jejich práce namísto zdlouhavých manuálních procesů.

86 % pracovníků považuje nedostatečnou digitalizaci a automatizaci za klíčovou překážku rozvoje firmy. S tím souvisí i fakt, že zaměstnanci tráví denně až 25 % pracovního času rutinními, opakujícími se úkoly.

Chcete změnu? Rádi byste digitalizovali správu Vašich dokumentů a informací a zautomatizovali podnikové procesy?

Poradíme Vám, jak snadno digitalizovat správu obsahu, bezpečně sdílet informace a spolupracovat. Ukážeme automatická workflow, která usnadňují běžné firemní procesy, zvyšují produktivitu, snižují rizika - např. lidských chyb, opomenutí termínů a zajišťují soulad se všemi požadavky a předpisy.

Představíme Vám ECM/DMS systém M-Files, vizionáře dle společnosti Gartner a lídra trhu dle společnosti Nucleus Research, a jeho cloudovou verzi DMS-IN.CLOUD.

Rovněž provedeme živou ukázku inteligentního systému DOCU-X OCR pro automatizované vytěžování dat z dokumentů.

Všem účastníkům bude po webináři k dispozici případová studie PETROF, spol. s r.o.

DMS systém M-Files

Document management systém M-Files je špičkovým nástrojem nejen pro správu, sdílení a třídění dokumentů, ale i pro automatizaci procesů (workflow - schvalování) a verzování dokumentů.

Uživatelé získávají přístup k dokumentům a informacím dle svých přístupových práv prakticky z libovolného zařízení při zachování vysokého výkonu. Poskytuje dokonalé uživatelské prostředí, které lze jednoduše integrovat do firemní infrastruktury a propojit s celou řadou dalších systémů.

DMS-IN.CLOUD - cloudová verze M-Files, je vhodná zejména pro menší a středně velké firmy - nabízí komplexní řešení bez starostí o licence, hardware, dodatečný IT personál, aktualizace serverových komponent apod.

DOCU-X OCR

DOCU-X OCR je řešení založené na umělé inteligenci - významně usnadňuje práci ve firmě. Dokáže automaticky přepisovat data z faktur, objednávek, dodacích listů a dalších dokumentů a rovnou je i zkontrolovat. Lze jej také propojit s ERP, CRM a dalšími informačními systémy pro přímé uložení vytěžených dat.

Zrychluje zadávání dat do účetního softwaru až o 80% a eliminuje chyby při přepisování faktur díky automatickým kontrolám.

DOCU-X OCR - hlavní výhody:

Článek Digital Resources a.s. ze dne pondělí 4. března 2024

Další články od Digital Resources a.s.

Jak na informační chaos - ICT snídaně

Automatizace pomocí workflow - infografika

Automatizace a digitalizace od dokumentů až po procesy - webinář

Digitalizace a bezpapírová kancelář - ICT snídaně

Řízení a plánování servisu - webinář

Bezpečné sdílení dokumentů a spolupráce - webinář

Contract Management - webinář

M-Files Hubshare poskytuje bezpečný pracovní prostor pro spolupráci a správu dokumentů

Snadná správa dokumentů bez implementace - webinář

Inovace v oblasti správy firemních dokumentů a informací - ICT snídaně

Integrace M-Files a ERP HELIOS iNuvio - případová studie

Logistický sklad v HELIOS iNuvio - webinář

Spolupráce při tvorbě obsahu - infografika

Dodržování směrnic, compliance, QMS - ICT snídaně

Výhody digitalizace firemních dokumentů

Hlasy zákazníků řadí M-Files mezi silné hráče na trhu v oblasti IT Enterprise

Řízení obchodních aktivit odkudkoliv - webinář

Jak nahradit oběh papírových dokumentů - webinář

Bezpečnost informací a compliance - infografika

Ocenění Pozoruhodný produkt 2023 pro DMS-IN.CLOUD

Využití ERP HELIOS iNuvio - ICT snídaně

Podnikové informační systémy a IT služby Digital Resources

Řízení a plánování servisu - webinář

Efektivní procesování faktur - webinář

M-Files a DOCU-X OCR ve společnosti PETROF - případová studie

Jak eliminovat informační chaos ve firmě - ICT snídaně

Jak zefektivnit práci advokátní kanceláře - webinář

Document Management ve farmaceutických firmách - webinář

Orchestrace podnikových systémů ve společnosti PETROF

Správa informací bez starostí - webinář

Nové video představuje inovativní správu dokumentů a informací s M-Files

Řízení firemních procesů - ICT snídaně

Automatizace a digitalizace HR oddělení - webinář

Modernizace pokladního systému pomocí HELIOS iNuvio

Efektivní řízení vzdálených týmů - webinář

Firmám často chybí automatizované workflow v nástrojích pro řízení obchodních aktivit

Tým M-Files v Digital Resources patří do Global Top 10

Správa firemního obsahu - webinář

Školení zaměstnanců - webinář

Audity a nápravná a preventivní opatření - webinář

Řízená správa dokumentů - webinář

Série webinářů z oblasti QMS

Efektivní řízení obchodních aktivit - webinář

Inovace v oblasti správy dokumentů a informací - ICT snídaně

Přejděte na nový ERP systém HELIOS iNuvio - ICT snídaně

Video s praktickou ukázkou řízení servisu pomocí řešení Intuo Servis

Jak odstranit potíže s informačním chaosem ve firmě - ICT snídaně

Řízení firemních procesů odkudkoliv - webinář

Jak na efektivní správu firemních dokumentů a informací

Najděte si své ideální řešení pro správu firemních dokumentů