logo Digital Resources a.s.

Dodržování směrnic, compliance, QMS - webinář

Na webináři vám ve středu 11. 12. 2024 poradíme, jak můžete s využitím konkrétních nástrojů pro zajištění dodržování standardizovaných postupů rychle automatizovat procesy spojené s compliance a řízením informací a digitalizovat oběh firemních směrnic či dalších interních firemních dokumentů.

Pro zajištění souladu s předpisy a efektivního řízení kvality (QMS) musí firmy zvládat správu směrnic a procesů s eliminací rizik a s vysokou spolehlivostí. Bezpečnost, předcházení chybám a automatizace jsou zásadními faktory, především v regulovaných odvětvích, kde nesoulad znamená pokuty a ztrátu důvěryhodnosti.

Jak se těmto rizikům vyhnout?

Představíme Vám systém M-Files, který propojuje automatizaci s řízením dokumentů, jeho cloudové řešení DMS-IN.CLOUD a platformu M-Files Hubshare pro bezpečnou spolupráci s kolegy či externími uživateli.

Ukážeme Vám, jak s těmito nástroji můžete zajistit, že Vaše procesy budou odpovídat standardům a že každý dokument bude vždy snadno dohledatelný a připravený na audit.

Dodržování směrnic compliance QMS - webinář:

Neváhejte a přihlaste se na webinář, kde Vám ukážeme, jak mít směrnice pod kontrolou. Těšíme se na Vás!

DMS systém M-Files

Document management systém M-Files je špičkovým nástrojem nejen pro správu, sdílení a třídění dokumentů, ale i pro automatizaci procesů (workflow - schvalování) a verzování dokumentů.

Uživatelé získávají přístup k dokumentům a informacím dle svých přístupových práv prakticky z libovolného zařízení při zachování vysokého výkonu.

Poskytuje dokonalé uživatelské prostředí, které lze jednoduše integrovat do firemní infrastruktury a propojit s celou řadou dalších systémů.

M-Files jsou k dispozici také jako služba v cloudu - DMS-IN.CLOUD.

M-Files Hubshare

Řešení M-Files Hubshare umožňuje vytvářet plně přizpůsobitelná centra pro spolupráci, která pomáhají efektivně řídit týmové projekty, bezproblémově sdílet dokumenty s interními i externími subjekty, komunikovat se zákazníky a organizovat interní i externí akce.

M-Files Hubshare přináší firmám a jejich klientům inovativní nástroje pro zefektivnění každodenní práce, optimalizaci času a urychlení podnikových procesů, a to v rámci 100% přizpůsobitelného a bezpečného prostředí.

Článek Digital Resources a.s. ze dne pondělí 18. listopadu 2024

Další články od Digital Resources a.s.

Optimalizace dat v SharePointu a MS Teams pomocí M-Files

Dodržování směrnic, compliance, QMS - webinář

Umělá inteligence Aino v systému M-Files

Jak nahradit oběh papírových dokumentů - ICT snídaně

Využití umělé inteligence ve firemní praxi - webinář

Nové video představuje M-Files Ment - nástroj pro automatickou tvorbu dokumentů

AI a Knowledge Work Automation - ICT snídaně

Jak snadno vykazovat a připravovat podklady fakturace - infografika

M-Files Ment - nástroj pro snadnou automatizaci tvorby komplexních dokumentů - webinář

Jak snadno vykazovat a připravovat podklady fakturace - webinář

Intuo pro oblast profesionálních služeb - Pozoruhodný produkt 2024

Efektivní procesování faktur - webinář

Automatizace tvorby dokumentů pomocí nástroje M-Files Ment

Správa IT ve společnosti BPS Průmyslové Služby - případová studie

Jak na informační chaos - ICT snídaně

Automatizace pomocí workflow - infografika

Automatizace a digitalizace od dokumentů až po procesy - webinář

Digitalizace a bezpapírová kancelář - ICT snídaně

Řízení a plánování servisu - webinář

Bezpečné sdílení dokumentů a spolupráce - webinář

Contract Management - webinář

M-Files Hubshare poskytuje bezpečný pracovní prostor pro spolupráci a správu dokumentů

Snadná správa dokumentů bez implementace - webinář

Inovace v oblasti správy firemních dokumentů a informací - ICT snídaně

Integrace M-Files a ERP HELIOS iNuvio - případová studie

Logistický sklad v HELIOS iNuvio - webinář

Spolupráce při tvorbě obsahu - infografika

Dodržování směrnic, compliance, QMS - ICT snídaně

Výhody digitalizace firemních dokumentů

Hlasy zákazníků řadí M-Files mezi silné hráče na trhu v oblasti IT Enterprise

Řízení obchodních aktivit odkudkoliv - webinář

Jak nahradit oběh papírových dokumentů - webinář

Bezpečnost informací a compliance - infografika

Ocenění Pozoruhodný produkt 2023 pro DMS-IN.CLOUD

Využití ERP HELIOS iNuvio - ICT snídaně

Podnikové informační systémy a IT služby Digital Resources

Řízení a plánování servisu - webinář

Efektivní procesování faktur - webinář

M-Files a DOCU-X OCR ve společnosti PETROF - případová studie

Jak eliminovat informační chaos ve firmě - ICT snídaně

Jak zefektivnit práci advokátní kanceláře - webinář

Document Management ve farmaceutických firmách - webinář

Orchestrace podnikových systémů ve společnosti PETROF

Správa informací bez starostí - webinář

Nové video představuje inovativní správu dokumentů a informací s M-Files

Řízení firemních procesů - ICT snídaně

Automatizace a digitalizace HR oddělení - webinář

Modernizace pokladního systému pomocí HELIOS iNuvio

Efektivní řízení vzdálených týmů - webinář

Firmám často chybí automatizované workflow v nástrojích pro řízení obchodních aktivit