V rámci webináře Vám ve středu 12. 6. 2024 ukážeme, jak snadno zpracovávat velké množství faktur a jak eliminovat zmeškané lhůty splatnosti či chyby, které často vznikají jako důsledek manuálního zpracovávání. Díky digitalizaci budete mít veškeré dokumenty v bezpečném centralizovaném prostředí, které využívá automatizovaná workflow.
Trávíte spoustu času manuálním zpracováváním faktur? Ztrácíte přehled nad tím, u koho se faktura zrovna nachází a v jaké je fázi schvalovacího procesu? Digitalizace a automatizace procesování faktur pro Vás může být efektivním řešením!
Ve spoustě firem jsou tyto procesy příliš složité, což vede k duplicitám, zpožděným platbám nebo dokonce až ke ztrátě dokumentů. Výsledkem je chaos a nespokojení dodavatelé. 90 % faktur po celém světě je bohužel stále zpracováno ručně.
Představíme Vám systém pro inteligentní vytěžování dat z dokumentů DOCU-X OCR, DMS (Document Management System) M-Files, lídra trhu dle Nucleus Research a vizionáře dle Gartnera, a ERP systém HELIOS iNuvio.
DOCU-X OCR je řešení založené na umělé inteligenci - významně usnadňuje práci ve firmě. Dokáže automaticky přepisovat data z faktur, objednávek, dodacích listů a dalších dokumentů a rovnou je i zkontrolovat. Lze jej také propojit s ERP, CRM a dalšími informačními systémy pro přímé uložení vytěžených dat.
Zrychluje zadávání dat do účetního softwaru až o 80% a eliminuje chyby při přepisování faktur díky automatickým kontrolám.
DOCU-X OCR - hlavní výhody:
Document management systém M-Files je špičkovým nástrojem nejen pro správu, sdílení a třídění dokumentů, ale i pro automatizaci procesů (workflow - schvalování) a verzování dokumentů.
Uživatelé získávají přístup k dokumentům a informacím dle svých přístupových práv prakticky z libovolného zařízení při zachování vysokého výkonu. Poskytuje dokonalé uživatelské prostředí, které lze jednoduše integrovat do firemní infrastruktury a propojit s celou řadou dalších systémů.
DMS-IN.CLOUD - cloudová verze M-Files, je vhodná zejména pro menší a středně velké firmy - nabízí komplexní řešení bez starostí o licence, hardware, dodatečný IT personál, aktualizace serverových komponent apod.
HELIOS iNuvio vychází z reálných potřeb zákazníků z různých oborů i pracovních pozic. Řada přínosných a užitečných vlastností tak dělají z tohoto produktu jedničku na trhu ERP pro segment SME. Na první pohled uživatele zaujme také intuitivní a přívětivé uživatelské rozhraní.
Mezi nejvyhledávanější nové funkcionality systému HELIOS iNuvio patří plně integrovaný manažerský pohled na data v podobě Business Intelligence, prediktivní analýzy důsledků, notifikační centrum nebo možnostcentralizovaných kontrol a administrace systému.
HELIOS iNuvio je řešení, které pomůže jak začínající firmě, tak i rostoucí společnosti, která potřebuje dokonale zvládnout veškeré firemní procesy a dostat plně pod kontrolu rutinní administrativu i řízení.
Článek Digital Resources a.s. ze dne úterý 28. května 2024
Nové video představuje M-Files Ment - nástroj pro automatickou tvorbu dokumentů
AI a Knowledge Work Automation - ICT snídaně
Jak snadno vykazovat a připravovat podklady fakturace - infografika
M-Files Ment - nástroj pro snadnou automatizaci tvorby komplexních dokumentů - webinář
Jak snadno vykazovat a připravovat podklady fakturace - webinář
Intuo pro oblast profesionálních služeb - Pozoruhodný produkt 2024
Efektivní procesování faktur - webinář
Automatizace tvorby dokumentů pomocí nástroje M-Files Ment
Správa IT ve společnosti BPS Průmyslové Služby - případová studie
Jak na informační chaos - ICT snídaně
Automatizace pomocí workflow - infografika
Automatizace a digitalizace od dokumentů až po procesy - webinář
Digitalizace a bezpapírová kancelář - ICT snídaně
Řízení a plánování servisu - webinář
Bezpečné sdílení dokumentů a spolupráce - webinář
M-Files Hubshare poskytuje bezpečný pracovní prostor pro spolupráci a správu dokumentů
Snadná správa dokumentů bez implementace - webinář
Inovace v oblasti správy firemních dokumentů a informací - ICT snídaně
Integrace M-Files a ERP HELIOS iNuvio - případová studie
Logistický sklad v HELIOS iNuvio - webinář
Spolupráce při tvorbě obsahu - infografika
Dodržování směrnic, compliance, QMS - ICT snídaně
Výhody digitalizace firemních dokumentů
Hlasy zákazníků řadí M-Files mezi silné hráče na trhu v oblasti IT Enterprise
Řízení obchodních aktivit odkudkoliv - webinář
Jak nahradit oběh papírových dokumentů - webinář
Bezpečnost informací a compliance - infografika
Ocenění Pozoruhodný produkt 2023 pro DMS-IN.CLOUD
Využití ERP HELIOS iNuvio - ICT snídaně
Podnikové informační systémy a IT služby Digital Resources
Řízení a plánování servisu - webinář
Efektivní procesování faktur - webinář
M-Files a DOCU-X OCR ve společnosti PETROF - případová studie
Jak eliminovat informační chaos ve firmě - ICT snídaně
Jak zefektivnit práci advokátní kanceláře - webinář
Document Management ve farmaceutických firmách - webinář
Orchestrace podnikových systémů ve společnosti PETROF
Správa informací bez starostí - webinář
Nové video představuje inovativní správu dokumentů a informací s M-Files
Řízení firemních procesů - ICT snídaně
Automatizace a digitalizace HR oddělení - webinář
Modernizace pokladního systému pomocí HELIOS iNuvio
Efektivní řízení vzdálených týmů - webinář
Firmám často chybí automatizované workflow v nástrojích pro řízení obchodních aktivit
Tým M-Files v Digital Resources patří do Global Top 10
Správa firemního obsahu - webinář