Na webináři se ve středu 16. 8. 2023 zaměříme na to, jak je možné mít díky automatizovanému workflow všechny potřebné informace pohromadě na bezpečném místě a pracovat s nimi snadno, efektivně a v kontextu. S předvedenými náastroji budete mít dokonalý přehled o všem, co se v obchodním oddělení děje, a jistotu, že obchodníci nezapomenou na některý z důležitých úkolů.
Představíme Vám konkrétní nástroje pro obchodníky a jejich manažery, CRM systém Intuo - Company Intelligence, který pomáhá automatizovat procesy, provádět záznamy o veškerých obchodních aktivitách - např. schůzky, příležitosti, e-maily apod. a snadno se v týmu zastupovat.
Manažerům umožňuje získat komplexní přehled o dění ve firmě, ať už jsou v kanceláři, na pracovní cestě nebo home office.
Všichni účastníci po skončení webináře obdrží infografiku: Jak lépe řídit obchodní aktivity ve firmě?
Řízení obchodních aktivit odkudkoliv - webinář:
Neváhejte a registrujte se!
Intuo pro obchod umožňuje zefektivnit firemní procesy, lépe spravovat a sdílet klíčové informace. Přináší jednotné prostředí pro řízení jakýchkoliv obchodních aktivit, jako jsou nabídky, příležitosti, schůzky, emaily apod.
Tyto informace mohou jednotlivé týmy/uživatelé mezi sebou sdílet, a zajistit tak vzájemnou zastupitelnost. Manažeři mají k dispozici kompletní informace a získávají přehled o dění ve firmě.
Řešení Intuo pro obchod získalo ocenění Pozoruhodný produkt 2022.
Intuo pro obchod - hlavní výhody pro firmu:
Součástí CRM systému Intuo - Company Intelligence je také aplikace pro řízení a plánování servisu - Mobilní Servisní Technik (MST), která zvyšuje efektivitu servisních zásahů a lze ji snadno implementovat i obsluhovat.
Článek Digital Resources a.s. ze dne pátek 21. července 2023
Umělá inteligence Aino v systému M-Files
Jak nahradit oběh papírových dokumentů - ICT snídaně
Využití umělé inteligence ve firemní praxi - webinář
Nové video představuje M-Files Ment - nástroj pro automatickou tvorbu dokumentů
AI a Knowledge Work Automation - ICT snídaně
Jak snadno vykazovat a připravovat podklady fakturace - infografika
M-Files Ment - nástroj pro snadnou automatizaci tvorby komplexních dokumentů - webinář
Jak snadno vykazovat a připravovat podklady fakturace - webinář
Intuo pro oblast profesionálních služeb - Pozoruhodný produkt 2024
Efektivní procesování faktur - webinář
Automatizace tvorby dokumentů pomocí nástroje M-Files Ment
Správa IT ve společnosti BPS Průmyslové Služby - případová studie
Jak na informační chaos - ICT snídaně
Automatizace pomocí workflow - infografika
Automatizace a digitalizace od dokumentů až po procesy - webinář
Digitalizace a bezpapírová kancelář - ICT snídaně
Řízení a plánování servisu - webinář
Bezpečné sdílení dokumentů a spolupráce - webinář
M-Files Hubshare poskytuje bezpečný pracovní prostor pro spolupráci a správu dokumentů
Snadná správa dokumentů bez implementace - webinář
Inovace v oblasti správy firemních dokumentů a informací - ICT snídaně
Integrace M-Files a ERP HELIOS iNuvio - případová studie
Logistický sklad v HELIOS iNuvio - webinář
Spolupráce při tvorbě obsahu - infografika
Dodržování směrnic, compliance, QMS - ICT snídaně
Výhody digitalizace firemních dokumentů
Hlasy zákazníků řadí M-Files mezi silné hráče na trhu v oblasti IT Enterprise
Řízení obchodních aktivit odkudkoliv - webinář
Jak nahradit oběh papírových dokumentů - webinář
Bezpečnost informací a compliance - infografika
Ocenění Pozoruhodný produkt 2023 pro DMS-IN.CLOUD
Využití ERP HELIOS iNuvio - ICT snídaně
Podnikové informační systémy a IT služby Digital Resources
Řízení a plánování servisu - webinář
Efektivní procesování faktur - webinář
M-Files a DOCU-X OCR ve společnosti PETROF - případová studie
Jak eliminovat informační chaos ve firmě - ICT snídaně
Jak zefektivnit práci advokátní kanceláře - webinář
Document Management ve farmaceutických firmách - webinář
Orchestrace podnikových systémů ve společnosti PETROF
Správa informací bez starostí - webinář
Nové video představuje inovativní správu dokumentů a informací s M-Files
Řízení firemních procesů - ICT snídaně
Automatizace a digitalizace HR oddělení - webinář
Modernizace pokladního systému pomocí HELIOS iNuvio
Efektivní řízení vzdálených týmů - webinář
Firmám často chybí automatizované workflow v nástrojích pro řízení obchodních aktivit