logo Digital Resources a.s.

M-Files a DOCU-X OCR ve společnosti PETROF - případová studie

Případová studie o nasazení systémů pro efektivní řízení firemních procesů a oběhu dokumentů je zaměřena na klíčové parametry pro výběr vhodných řešení, průběh jednotlivých fází projektu, vlastní implementaci a celkové zhodnocení z pohledu zákazníka.

Ve společnosti PETROF pro správu firemních dokumentů doposud nepoužívali žádný systém. S ohledem na rostoucí potřeby automatizace padlo rozhodnutí nasadit do firmy DMS systém a nástroje pro inteligentní vytěžování obsahu faktur a jejich propisování do současného ERP systému ABRA.

"Práce pro PETROF - nejlepšího výrobce klavírů a pianin - pro nás byla zajímavá kombinací tradiční výroby s vysokým podílem mistrovské ruční práce s chutí nasadit nejmodernější digitální technologie. Děkujeme za skvělou spolupráci," říká Jan Sedláček, předseda představenstva společnosti Digital Resources.

Jaké byly klíčové parametry při výběru nového systému? Jak probíhaly jednotlivé fáze projektu implementace M-Files a DOCU-X OCR? Jak hodnotí zavedení těchto systémů společnost PETROF?

To vše se dozvíte v naší nové případové studii, která je nyní volně k dispozici ke stažení.

Článek Digital Resources a.s. ze dne pátek 14. dubna 2023

Další články od Digital Resources a.s.

Ocenění Pozoruhodný produkt 2023 pro DMS-IN.CLOUD

Využití ERP HELIOS iNuvio - ICT snídaně

Podnikové informační systémy a IT služby Digital Resources

Řízení a plánování servisu - webinář

Efektivní procesování faktur - webinář

M-Files a DOCU-X OCR ve společnosti PETROF - případová studie

Jak eliminovat informační chaos ve firmě - ICT snídaně

Jak zefektivnit práci advokátní kanceláře - webinář

Document Management ve farmaceutických firmách - webinář

Orchestrace podnikových systémů ve společnosti PETROF

Správa informací bez starostí - webinář

Nové video představuje inovativní správu dokumentů a informací s M-Files

Řízení firemních procesů - ICT snídaně

Automatizace a digitalizace HR oddělení - webinář

Modernizace pokladního systému pomocí HELIOS iNuvio

Efektivní řízení vzdálených týmů - webinář

Firmám často chybí automatizované workflow v nástrojích pro řízení obchodních aktivit

Tým M-Files v Digital Resources patří do Global Top 10

Správa firemního obsahu - webinář

Školení zaměstnanců - webinář

Audity a nápravná a preventivní opatření - webinář

Řízená správa dokumentů - webinář

Série webinářů z oblasti QMS

Efektivní řízení obchodních aktivit - webinář

Inovace v oblasti správy dokumentů a informací - ICT snídaně

Přejděte na nový ERP systém HELIOS iNuvio - ICT snídaně

Video s praktickou ukázkou řízení servisu pomocí řešení Intuo Servis

Jak odstranit potíže s informačním chaosem ve firmě - ICT snídaně

Řízení firemních procesů odkudkoliv - webinář

Jak na efektivní správu firemních dokumentů a informací

Najděte si své ideální řešení pro správu firemních dokumentů

Velký úspěch mezinárodní konference ISI 2022

Inteligentní vytěžování dat - webinář

Konference ISI 2022 začíná již za týden!

Slosování o dárky v hodnotě 120 tisíc Kč pro účastníky konference ISI 2022

Právní jistoty a rizika ochrany informací v podnikatelském prostředí

Jak změnit informační chaos v efektivní správu informací

Komplexní ERP v bezpečném cloudu

Trendy v oblasti správy informací a dokumentů na konferenci ISI 2022

Jak na dodržování firemních pravidel a směrnic - webinář

Vhodné nástroje pro řízení vzdálených firemních týmů

Jak na externí a interní spolupráci a sdílení informací - webinář

Konference ISI 2022 představí moderní nástroje pro inteligentní správu informací

Efektivní správa firemních dokumentů s M-Files

Efektivní procesování faktur - webinář

DMS systém M-Files ve společnosti PHOENIX lékárenský velkoobchod

Snadná správa dokumentů bez implementace - webinář

Řízení vzdálených týmů - webinář

Správa dokumentů ve firmách poskytujících profesionální služby - webinář

ERP-IN.CLOUD - webinář