Případová studie o nasazení systémů pro efektivní řízení firemních procesů a oběhu dokumentů je zaměřena na klíčové parametry pro výběr vhodných řešení, průběh jednotlivých fází projektu, vlastní implementaci a celkové zhodnocení z pohledu zákazníka.
Ve společnosti PETROF pro správu firemních dokumentů doposud nepoužívali žádný systém. S ohledem na rostoucí potřeby automatizace padlo rozhodnutí nasadit do firmy DMS systém a nástroje pro inteligentní vytěžování obsahu faktur a jejich propisování do současného ERP systému ABRA.
"Práce pro PETROF - nejlepšího výrobce klavírů a pianin - pro nás byla zajímavá kombinací tradiční výroby s vysokým podílem mistrovské ruční práce s chutí nasadit nejmodernější digitální technologie. Děkujeme za skvělou spolupráci," říká Jan Sedláček, předseda představenstva společnosti Digital Resources.
Jaké byly klíčové parametry při výběru nového systému? Jak probíhaly jednotlivé fáze projektu implementace M-Files a DOCU-X OCR? Jak hodnotí zavedení těchto systémů společnost PETROF?
To vše se dozvíte v naší nové případové studii, která je nyní volně k dispozici ke stažení.
Článek Digital Resources a.s. ze dne pátek 14. dubna 2023
Jak na informační chaos - ICT snídaně
Automatizace pomocí workflow - infografika
Automatizace a digitalizace od dokumentů až po procesy - webinář
Digitalizace a bezpapírová kancelář - ICT snídaně
Řízení a plánování servisu - webinář
Bezpečné sdílení dokumentů a spolupráce - webinář
M-Files Hubshare poskytuje bezpečný pracovní prostor pro spolupráci a správu dokumentů
Snadná správa dokumentů bez implementace - webinář
Inovace v oblasti správy firemních dokumentů a informací - ICT snídaně
Integrace M-Files a ERP HELIOS iNuvio - případová studie
Logistický sklad v HELIOS iNuvio - webinář
Spolupráce při tvorbě obsahu - infografika
Dodržování směrnic, compliance, QMS - ICT snídaně
Výhody digitalizace firemních dokumentů
Hlasy zákazníků řadí M-Files mezi silné hráče na trhu v oblasti IT Enterprise
Řízení obchodních aktivit odkudkoliv - webinář
Jak nahradit oběh papírových dokumentů - webinář
Bezpečnost informací a compliance - infografika
Ocenění Pozoruhodný produkt 2023 pro DMS-IN.CLOUD
Využití ERP HELIOS iNuvio - ICT snídaně
Podnikové informační systémy a IT služby Digital Resources
Řízení a plánování servisu - webinář
Efektivní procesování faktur - webinář
M-Files a DOCU-X OCR ve společnosti PETROF - případová studie
Jak eliminovat informační chaos ve firmě - ICT snídaně
Jak zefektivnit práci advokátní kanceláře - webinář
Document Management ve farmaceutických firmách - webinář
Orchestrace podnikových systémů ve společnosti PETROF
Správa informací bez starostí - webinář
Nové video představuje inovativní správu dokumentů a informací s M-Files
Řízení firemních procesů - ICT snídaně
Automatizace a digitalizace HR oddělení - webinář
Modernizace pokladního systému pomocí HELIOS iNuvio
Efektivní řízení vzdálených týmů - webinář
Firmám často chybí automatizované workflow v nástrojích pro řízení obchodních aktivit
Tým M-Files v Digital Resources patří do Global Top 10
Správa firemního obsahu - webinář
Audity a nápravná a preventivní opatření - webinář
Řízená správa dokumentů - webinář
Efektivní řízení obchodních aktivit - webinář
Inovace v oblasti správy dokumentů a informací - ICT snídaně
Přejděte na nový ERP systém HELIOS iNuvio - ICT snídaně
Video s praktickou ukázkou řízení servisu pomocí řešení Intuo Servis
Jak odstranit potíže s informačním chaosem ve firmě - ICT snídaně
Řízení firemních procesů odkudkoliv - webinář
Jak na efektivní správu firemních dokumentů a informací
Najděte si své ideální řešení pro správu firemních dokumentů