logo Soitron a.s.

Soitron je v Česku jediným expertem na IP telefonii od Cisco

Certifikace CCIE Voice představuje nejvyšší znalostní metu v oblasti podnikové IP telefonie. Experti společnosti Soitron CZ jsou v Česku prvními a zatím jedinými držiteli této prestižní certifikace.

Specialisté tuzemského systémového integrátora Soitron CZ jako vůbec první v Česku obdrželi od společnosti Cisco prestižní certifikaci CCIE Voice (Cisco Certified Internetwork Expert - Voice). Takto certifikovaní odborníci jsou pro zákazníky zárukou, že získají prvotřídní poradenské služby v oblasti IP telefonie (VoIP).

Experti s certifikací CCIE Voice jsou schopni vytvářet a konfigurovat komplexní IP telefonní sítě, a stejně tak rychle řešit případné problémy. Soitron CZ je v Česku zatím jedinou firmou, jejíž odborníci tuto certifikaci obdrželi.

Zákazníci společnosti Soitron CZ ocení certifikaci v mnoha směrech, protože konkurence tak specializované know-how zatím v Česku nenabízí. "Jsme schopni realizovat technologicky náročné projekty, které kombinují množství různých technologií s jediným cílem: rychle a optimálně reagovat na neustále se měnící potřeby zákazníků," řekl Martin Půlpán, ředitel společnosti Soitron CZ, která se nyní v této oblasti zaměřuje zejména na rozvoj znalostí a zkušeností v oblasti takzvaných Unified Communications.

"Zákazníci chtějí plynule komunikovat bez ohledu na komunikační médium, použitou platformu, hardware a jeho umístění. Trh s těmito technologiemi dynamicky roste a letos očekáváme jeho růst v řádu desítek procent. Soitron v této oblasti patří ke špičce, a to nejen na českém trhu, ale v celé střední Evropě," dodal Martin Půlpán.

Specializace "Voice" se v rámci certifikace CCIE soustřeďuje na řešení hlasové komunikace v podnikovém prostředí. Absolventi musí prokázat hluboké znalosti v oblastech, jakými jsou Cisco Communications Manager (VoIP pobočková ústředna), Cisco Unity (platforma pro unified messaging), Cisco Unity Express, Cisco IP Contact Center Express, QoS, MGCP a podobně.

Další články k tématům - CCIE - Cisco - IP - Soitron - Voice - Martin Půlpán

Článek Soitron a.s. ze dne úterý 10. března 2009

Další články od Soitron a.s.

Experti na kybernetickou bezpečnost zůstávají klíčoví i v éře AI

S náběhem očkování proti covid-19 poroste i agresivita hackerů

Co dělat v případě ransomware napadení

Ripple 20 představuje kritickou zranitelnost infrastruktury podniků

SMishing = SMS + phishing

Trendy a budoucnost firemního IT v době po COVID-19

Průměrná doba odhalení hackerského útoku je až 214 dnů

Interaktivní webináře pomáhají s online výukou na školách

Automatizační RPA nástroje pro nemocnice a úřady veřejné správy zdarma

Digitalizace a využití IoT pomáhá snižovat ztrátovost zemědělské výroby

Průmyslové firmy podceňuji svou bezpečnost v prostředí internetu

HCI řešení pro firemní IT pomůže rozhýbat váš business

Firemní sítě s podporou technologie Cisco HyperFlex

Softwarový robot - přesný a neúnavný pomocník pro celou řadu oborů

Stálý přehled nad hybridním prostředím se službou Soitron Cloud Monitoring

Oborové trendy, kvalita a efektivita práce v kontaktních centrech

Jak na správu a zabezpečení mobilních zařízení zaměstnanců

Videokonference: klíčová forma firemní komunikace budoucnosti

SOITRON kupuje ClarioNet a dokončil fúzi se společností Caiacom

Soitron je v Česku jediným expertem na IP telefonii od Cisco

SOITRON koupil českou společnost Caiacom

Chytré technologie pro řízení lidí šetří call centrům až třetinu mzdových nákladů

Soitron nabízí systém pro nahrávání hovorů CallREC

Soitron nabízí Teleopti CCC

Soitron doposud utržil 664 milionů korun